AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 som du egentlig likte litt viser seg å ha date'et, kanskje vært sammen med og ligget med en person som du ikke fatter at denne personen som du liker/likte ville involvere seg med? Litt kronglete, jeg vet. Men er på et quiz-lag og der er det en ålreit person (A). Denne personen skal i morgen på date med en person (B) som jeg ikke fatter at A vil date'e. Da er det litt turn-off at A har date'et B og man kan miste litt av interessen for A. I dette tilfellet kjenner jeg B, men jeg synes det også er ille selv om jeg ikke hadde kjent B. Anonymous poster hash: 3f5d3...1f8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Jeg syns at folk skal få date de de er interessert i , uavhengig om en person C ikke liker det. Hvis en gutt jeg liker har ligget med en jeg hater så kan jeg nok føle en liten provokasjon inni meg, men så lenge de ikke hadde vært sammen så hadde jeg ikke brydd meg eller mistet interessen for han. Anonymous poster hash: 8425c...aff
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Ja, det er nok turnoff. Anonymous poster hash: e6945...35e
Cuntzilla Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Vi har vel alle kysset noen frosker, jeg kan ikke akkurat si at alle jeg har datet representerer hvem jeg er. Du har vel noen "hva i all verden så jeg i han"-typer bak deg du også? Men jeg skjønner likevel - hyklerisk nok - greia, man tenker jo at hvor en mann putter penisen sin sier noe om han som person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå