AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Når dere går uten noe under eller med string. Liker dere at jenter/gutter ser rumpa/"musa" deres? eller vet dere rett og slett ikke at de er gjennomsiktige? Anonymous poster hash: 4de95...f42 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 jeg visste ikke at de var gjennomsiktige når jeg kjøpte dem, fant det faktisk ikke ut før jeg leste det her inne. Nå vet jeg det, men jeg bryr meg rett og slett ikke. Det er den mest behagelig tightsen jeg har. Og jeg har aldri noensinne reagert på det på andre. Jeg tenker at de aller fleste er som meg, gidder ikke å studere andre folks rumper når de trener. Anonymous poster hash: ead7c...076 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 jeg visste ikke at de var gjennomsiktige når jeg kjøpte dem, fant det faktisk ikke ut før jeg leste det her inne. Nå vet jeg det, men jeg bryr meg rett og slett ikke. Det er den mest behagelig tightsen jeg har. Og jeg har aldri noensinne reagert på det på andre. Jeg tenker at de aller fleste er som meg, gidder ikke å studere andre folks rumper når de trener. Anonymous poster hash: ead7c...076 Er du naken under eller har du undertøy? mange jenter og men som ser på. trust me! Anonymous poster hash: 4de95...f42 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 jeg har selvsagt på meg undertøy Anonymous poster hash: ead7c...076
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Når dere går uten noe under eller med string. Liker dere at jenter/gutter ser rumpa/"musa" deres? eller vet dere rett og slett ikke at de er gjennomsiktige? Anonymous poster hash: 4de95...f42 Er du lei deg fordi du bare kan se, men får ikke lov til å røre? #sucks2beU Anonymous poster hash: d5023...bae 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 jeg har selvsagt på meg undertøy Anonymous poster hash: ead7c...076 Okei bra! har opplevd både men og kvinner uten. Anonymous poster hash: 4de95...f42
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Jeg har aldri sett dette før igår, faktisk. Da var jeg på yoga-trening og vi står rimelig tett i salen. Foran meg stod en dame med denne tight-typen. Hun hadde string-truse under og en kort topp så jeg så omtrent alt under visse øvelser. Måtte rett og slett snu hodet vekk etterhvert for jeg ble helt paralysert av dette .... følte nesten jeg var på naken-yoga Anonymous poster hash: b7d77...df7 3
Fredsmegleren Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Sort string som er laget for å ikke vise under tighte kjoler, mener den har noen spesielle sømmer. Har iallefall aldri opplevd å se stringen gjennom tightsen eller at andre har kommentert det.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Sort string som er laget for å ikke vise under tighte kjoler, mener den har noen spesielle sømmer. Har iallefall aldri opplevd å se stringen gjennom tightsen eller at andre har kommentert det. Om du viser deg for noen bak deg, går de neppe og sier ifra Anonymous poster hash: 4de95...f42
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 De fleste jenter vet at de er gjennomsiktige. Anonymous poster hash: 4de95...f42
Taklampe Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Når dere går uten noe under eller med string. Liker dere at jenter/gutter ser rumpa/"musa" deres? eller vet dere rett og slett ikke at de er gjennomsiktige? Anonymous poster hash: 4de95...f42 Ingen ser musa om man går med string
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Drit digg når dere går med det. Men jeg hadde ikke likt om kjæresten min trente i en sånn. Er jo villt digg! Anonymous poster hash: f7251...0f1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #13 Skrevet 22. september 2015 Har string under. Og jeg tenker som følger: Om du vil stirre, så får du stirre. Jeg er her for å trene. Anonymous poster hash: 029c7...a2a
MrSmith Skrevet 23. september 2015 #14 Skrevet 23. september 2015 Har string under. Og jeg tenker som følger: Om du vil stirre, så får du stirre. Jeg er her for å trene. Anonymous poster hash: 029c7...a2a Slik tenker jeg også; hun er her for å trene, kun for å trene, trene, trene, trene, trene, trene trene 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Alle som går i tights gjør det kun for å vise seg! Anonymous poster hash: 4de95...f42 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 jeg visste ikke at de var gjennomsiktige når jeg kjøpte dem, fant det faktisk ikke ut før jeg leste det her inne. Nå vet jeg det, men jeg bryr meg rett og slett ikke. Det er den mest behagelig tightsen jeg har. Og jeg har aldri noensinne reagert på det på andre. Jeg tenker at de aller fleste er som meg, gidder ikke å studere andre folks rumper når de trener. Anonymous poster hash: ead7c...076 Vær du sikker, det gidder vi, både gutter og jenter, menn og kvinner.... Anonymous poster hash: 73165...375
Alvea Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg bruker en sort hipster/hotpants uten sømmer under Har sjekket meg grundig i speilet i dagslys med bøy og tøy og det fungerer utmerket
Gjest lipgloss Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Sort string som er laget for å ikke vise under tighte kjoler, mener den har noen spesielle sømmer. Har iallefall aldri opplevd å se stringen gjennom tightsen eller at andre har kommentert det. Hei bruker 2xu selv og skulle gjerne hatt noen slike truser du nevner,kan jeg få spørre hvor du kjøper dem Klem Ronja
Fredsmegleren Skrevet 19. oktober 2015 #19 Skrevet 19. oktober 2015 Hei bruker 2xu selv og skulle gjerne hatt noen slike truser du nevner,kan jeg få spørre hvor du kjøper dem Klem Ronja Var faktisk ikke jeg som kjøpte dem, men tror de kommer fra Lindex eller Kappahal
OPIgirl Skrevet 19. oktober 2015 #20 Skrevet 19. oktober 2015 Alle som går i tights gjør det kun for å vise seg! Anonymous poster hash: 4de95...f42 Snakk for deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå