AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Av foreldrene, søsken, besteforeldre, tanter onkler osv.... Anonymous poster hash: 0da7f...f66
skreppamedleppa Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 (endret) Husker ikke alt. Men det fineste jeg fikk var et minne/scrapbooking album, fra mine søsken og min mor. Med bilder fra min far og mor sin barndom, dikt jeg hadde skrevet i tidlig barndom, mange bilder jeg faktisk aldri hadde sett før, barnehagebilder jeg hadde lagt, (mine foreldre var ikke særlig flink til å ta vare på slikt og jeg har generelt få bilder av meg selv som liten så da jeg fikk det albumet med mange gode historier og gode ord fra familien min ble jeg litt satt ut av glede, det betyde mer da og mer nå enn pengene f eks).. Min mor gav meg også et smykke som min far kjøpte til hun da de var ung og nyforlovet, jeg var veldig opptatt av dette smykke da jeg var liten og det er et smykke som betyr ubeskrivelig mye for meg i dag. Hun ene søsteren min hadde laget en dekorasjon jeg enda har samt et broderi Ellers fikk jeg vel pengegaver fra de andre øvrige. (Min far og besteforeldre var gått bort før den tid). Endret 19. september 2015 av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Begynner å bli lenge siden så husker ikke alt.Av foreldrene mine fikk jeg selskapet. Av tantebarna mine fikk jeg et smykke med verdens beste tante gravert bakpå. Av ene tante og onkelen min fikk jeg en bunadsølje tine, eller hva det nå heter,av en annen tante og onkel fikk jeg et armbånd, fikk også smykker fra tremeningen min, venninner og ene kusinen min. Ellers så gikk det vel i penger fra resten. Anonymous poster hash: 58dd0...d54
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Av mormor fikk jeg bunad, av foreldrene mine et flott selskap, en bok med bilder og diamantsmykke, av min bestemor en alliansering med diamanter, av min mors søsken fikk jeg en diamantring, av mine fars søsken et gullhjerte fra Ole Lynggård og fra øvrige gjestee pengegaver som ble nesten 20.000kr, så jeg er veldig takknemlig:)Anonymous poster hash: 9d850...ad5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Kassegitar, klokke, litt penger og noen enkle smykker. Og selskap med koldtbord på det lokale velhuset.Anonymous poster hash: 88a24...cc2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Porsche 911Anonymous poster hash: 9a322...ada
skruf Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Det begynner å bli noen år siden, så husker ikke alt.. Men fikk bunad av moren min (egentlig fra pappa også, siden han måtte være med å betale i den..), bestemoren min broderte bunadskjorten, bunadsring fra stefaren min, bringesøljen fra mormoren min. gullring fra faren min, bondebrisk (seng) fra tanten og onkelen min. Ellers litt smykker og litt over 4000kr. (for pengene dro jeg til Hellas sammen med ei venninne...)
redhotmystery Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Fikk bunad av mamma, litt smykker og diverse, Ipod og 14.000 kr
kjøttmeis Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Husker egentlig ikke alt, men fikk i alle fall et sølvsmykke (kors), et par øredobber og 20 000 kroner til sammen. Var i sjokk over hvor mye penger jeg fikk og var utrolig takknemlig.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Jeg fikk bunad av mamma og pappa, ellers var det pengegaver og noe smykker Anonymous poster hash: 41075...f5e
-Missi- Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Husker ikke så mye av det, men mamma hadde et lite selskap i stua med litt slekt. Fikk norlandsbunad av mamma, ene tanta mi lagde sånn klokkestreng, resten husker jeg ikke. Fikk 15-20 000 totalt tror jeg om jeg husker rett.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Pappa ga meg 10.000 Mamma har ikke så mye råd men ga meg en ny pc Farmor og farfar ga meg: 5000 Onkel/gudfar ga meg: 2000 I mens de andre gjestene ga meg penger ca 500-1500 per Og fikk klær og smykker. Fikk 32.000 kr til sammen. Er 4 år siden så husker det godt. Anonymous poster hash: 42722...0cc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Bunad, data, et smykke, penger og mange fine kort :-) 2008.Anonymous poster hash: 7bab5...e1b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Fikk bunad av mamma og pappa, bunadssølv av mormor og morfar + diverse tanter, sølvsmykke av bestemor og bestefar + andre tanter og onkler. Ellers fikk jeg til sammen 3000 når man tar med faddergave og vennegaver. Er ikke spesielt mye til gavetradisjon i min familie, men det gjør da ingenting Synes ellers det var litt trist at jeg nesten bare fikk smykker, gutter får jo penger mens jenter får smykker Men selvsagt var jeg takknemlig! Pengene brukte jeg opp på en koffert som skal vare i flere år. Anonymous poster hash: 4a2e4...3e2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Jeg fikk bunad av mormor og morfar, med sølv. Så fikk jeg 10 000kr og selskapet av mine foreldre. + ca 10 000kr til og noen smykker. 15 år siden. Anonymous poster hash: ed1a0...24d
Millimani Skrevet 22. september 2015 #16 Skrevet 22. september 2015 Av foreldrene, søsken, besteforeldre, tanter onkler osv....Anonymous poster hash: 0da7f...f66 Av mamma fikk jeg selskapet og bunaden. Av mormor fikk jeg bunadsølvet. Søstrene mine ga meg en spesiell bok og litt penger. Pappa ga meg penger. Farmor ga meg smykke og øredobber. Det samme gjorde en av tantene mine. Resten av nærmeste familie ga meg penger.
Rosaboble15 Skrevet 22. september 2015 #17 Skrevet 22. september 2015 Jeg fikk bunad av oldemor, det er nok det jeg husker best, og som betydde mest. Ellers fikk jeg et nydelig armbånd av bestefar, en ring som fortsatt brukes ukentlig av mamma, et kjempefint maleri av en onkel. Av pappa og stemor fikk jeg mitt første digitalkamera. Av de resterende fikk jeg penger, og det satt jeg jo også pris på.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #18 Skrevet 22. september 2015 Mamma og stefar: Bærbar PC Pappa og stemor: 3000 kr Mye yngre søsken: Brettspill og smykkeskrin Farmor: Sparekonto med 15000 kr på Ellers fikk jeg stormkjøkken, diamantkjede, et rart maleri, og penger. Anonymous poster hash: 7cb0f...bea
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #19 Skrevet 22. september 2015 Mamma og stefar: Bærbar PC Pappa og stemor: 3000 kr Mye yngre søsken: Brettspill og smykkeskrin Farmor: Sparekonto med 15000 kr på Ellers fikk jeg stormkjøkken, diamantkjede, et rart maleri, og penger. Anonymous poster hash: 7cb0f...bea Og så fikk jeg bunad av mormor og morfar! Anonymous poster hash: 7cb0f...bea
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #20 Skrevet 22. september 2015 Er 20 år siden, men listen er vel Foreldre: penger (rikelig) Mormor: bunad + fotoalbum fra både min mors og min egen barndom (den presangen jeg satt desidert mest pris på) Farmor/farfar: Penger Søster: smykke Tante: bunadssølv Ellers litt smykker og penger fra resten av slekta. Anonymous poster hash: 06fa7...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå