AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jobber stort sett med kvinner. Flere ganger når flere av mine kollegaer bøyer seg ned osv så ser man halve ræva fordi de har string på seg. Egentlig burde jeg syns dette var digg men det er det ikke. Foretrekker dem faktisk mer påkledd når vi er på jobb... (jobber på dagis) Dere vet jo hva dere tar på dere, dere vet jo at dere viser stumpen deres når dere gjør slik?... eller ? Er det normalt å vise undertøyet og litt av rumpen?, hvorfor gjør dere det, eller skal det egentlig ikke skje? Anonymous poster hash: e4032...401
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Ei jente føler seg sexy undertøy. Og ja de er klar over at folk kan se hele rumpa Anonymous poster hash: 1c1bf...e5c 2
peppermyntete Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Det her er en av grunnene til at jeg aldri bruker string (og aldri low waist bukse!). Kan du ikke ta det opp med sjefen din? At du synes det er veldig upassende at de kvinnelige ansatte går rundt slik. Ikke trivelig for foreldre som skal hente heller. 10
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Forstår ikke helt hva du mener - er det de har på seg gjennomsiktig, eller glir det ned? Anonymous poster hash: 4ecd2...05e 4
WubWub Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Var da litt av en ting å klage på også da. Ei jente rompe skader ingen... Gutta som jobber på lageret derimot som flasher en hårete ekkel manneræv/sprekk når de bøyer seg ned derimot kan gi alle og enhver traumer. Jenteræv derimot... Utelukkende positivt. 2
minister-mio Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Hvorfor sier du dagis? Er det svensk? 12
Gjest Morello Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Bruker stringtruse hele tiden jeg men sjeldent low waist bukser, når jeg tenker meg om tipper jeg folk kan se litt når jeg har joggebukse eller lignende, men bryr meg da veldig lite En rumpe skader ingen
Beccy87 Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Er enig i at det å vise stringtrusa og halve rumpa når man bøyer seg ned er ganske ulekkert, og noe jeg trodde de fleste av oss hadde lagt igjen sent 90-tall tidlig 2000-tallet da det faktisk var kult blant fjortisene. Men her er det vel strengt tatt buksene som er problemet og ikke undertøyet, for de vil jo skli ned uavhengig av hva brukeren har på seg under. Ville tatt det opp med den det gjelder og bedt dem passe bedre på. 7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Hvorfor sier du dagis? Er det svensk? Dagis er slang for barnehage, akkurat som kidsa som er slang for barn, ungene, barna, drittungene(bergensk) osv Forstår ikke helt hva du mener - er det de har på seg gjennomsiktig, eller glir det ned? Anonymous poster hash: 4ecd2...05e Det er vel kombinasjonen stringtruse/ bukse som sklir ned. Ikke gjennomsiktig. Er enig i at det å vise stringtrusa og halve rumpa når man bøyer seg ned er ganske ulekkert, og noe jeg trodde de fleste av oss hadde lagt igjen sent 90-tall tidlig 2000-tallet da det faktisk var kult blant fjortisene. Men her er det vel strengt tatt buksene som er problemet og ikke undertøyet, for de vil jo skli ned uavhengig av hva brukeren har på seg under. Ville tatt det opp med den det gjelder og bedt dem passe bedre på. Det er vel kombinasjonen som er saken. At man kler seg slik at når man bøyer seg så flasher man. Spørsmålet mitt er hvorfor dere gjør det? Hadde det blitt godt tatt i mot om menn som jobber i barnehage viste rørleggersprekken sin i tide og utide? Tipper man da hadde fått høre det. Dere kvinner vet tydeligvis hva dere tar på dere. Hvorfor kler dere på dere slik at rumpa vises når dere ikke er ute etter oppmerksomhet? Sjefen er sikkert 50 og gift, hvorfor gjør hun det? Flere andre yngre gjør det også, mens en god del gjør det ikke. Hvorfor klarer noen å kle på seg og andre ikke. Og til dere som sier at man skal si ifra... det kommer ikke til å skje... det er ikke et problem, selv om det kanskje er upassende.... syns bare det ser dumt ut på en arbeidsplass. Har heller ikke skrevet noe om hvilket kjønn jeg er, det er heller uviktig. Forstår det slik at dere antar at jeg er mann? Ts Anonymous poster hash: e4032...401
Cuntzilla Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Tror det er fordi vi prøver den fine low waist-buksa vår sammen med en passe lang genser og sjekker stående i speilet hvordan det ser ut bakfra. Og så går vi ut i hverdagen og bøyer oss.. Det skal nok egentlig ikke skje, da jeg var fjortis så syntes vi det var litt sexy, men ingen voksne kvinner mener vel det tror jeg. I beste fall er de klar over at de flasher rørleggersprekk og undertøy, men gir litt blanke eller aksepterer det som et nødvendig onde som følger med favorittbuksa. String brukes vel forøvrig helst for å unngå trusekanter, ikke fordi det er så hot akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Jeg jobber på sykehus, og synes det er helt OK at jenter går med avslørende undertøy, da de er gjennomsiktige gjennom den hvite uniformen når de bøyer seg fremover. Anonymous poster hash: 009df...250
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Det er lett å få slutt på dette. På ungdomsskolen på 90-tallet. Prøvde noen seg med å gå med stringtrusa synlig over buksekanten. Det ble det fort slutt på, da vi gutta tok tak og løftet de opp etter den med en gang vi så noen som gikk slik. Hvis du gjør det samme på jobben din med et slik "truserøsk" når stringen blir eksponert. Tenker man seg litt mer om. Anonymous poster hash: 0ad45...44e
sol87 Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 (endret) Det er lett å få slutt på dette. På ungdomsskolen på 90-tallet. Prøvde noen seg med å gå med stringtrusa synlig over buksekanten. Det ble det fort slutt på, da vi gutta tok tak og løftet de opp etter den med en gang vi så noen som gikk slik. Hvis du gjør det samme på jobben din med et slik "truserøsk" når stringen blir eksponert. Tenker man seg litt mer om. Anonymous poster hash: 0ad45...44e Ja, hvis man vil framstå som en tenåring er det kjempelurt! Hvem tror du får trøbbel da, om han begynner å røske i trusene på sine kvinnelige medarbeidere? Om det blir veldig plagsomt eller upassende, så ville jeg kanskje lavt sagt "oisann, nå så jeg halve rompa di". Kanskje de ikke er klar over at de flasher halve rævva på den måten. Det er forresten ikke stringen som er årsaken til "problemet", men lave bukser. Edit: Når man jobber i barnehage, bør man kunne ha på seg ei bukse som er høy nok i livet, eller en lang singlet/genser som dekker over private deler. Endret 20. september 2015 av sol87 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Var da litt av en ting å klage på også da. Ei jente rompe skader ingen... Gutta som jobber på lageret derimot som flasher en hårete ekkel manneræv/sprekk når de bøyer seg ned derimot kan gi alle og enhver traumer. Jenteræv derimot... Utelukkende positivt. Kjempesexy, ja. Anonymous poster hash: 8c697...e8c 3
Gjest Coolaid Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Kjempesexy, ja. Anonymous poster hash: 8c697...e8c Mobbing av overvektige ?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Det er altså så kvalmt med stringtruse. Brukte del en del tidligere selv, men det er både kvalmt og uhygienisk. Det er det eneste jeg tenker på når jeg ser det - ekkelt. Anonymous poster hash: f1f89...793 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 Det er lett å få slutt på dette. På ungdomsskolen på 90-tallet. Prøvde noen seg med å gå med stringtrusa synlig over buksekanten. Det ble det fort slutt på, da vi gutta tok tak og løftet de opp etter den med en gang vi så noen som gikk slik. Hvis du gjør det samme på jobben din med et slik "truserøsk" når stringen blir eksponert. Tenker man seg litt mer om. Anonymous poster hash: 0ad45...44e På ungdomsskolen skulle du nok heller konsentrert deg mer om skolearbeidet. Spesielt norskfaget. Anonymous poster hash: 4e954...235 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #18 Skrevet 22. september 2015 På ungdomsskolen skulle du nok heller konsentrert deg mer om skolearbeidet. Spesielt norskfaget. Anonymous poster hash: 4e954...235 Hersketeknikk? Anonymous poster hash: 0e906...762
Gjest Skrevet 22. september 2015 #19 Skrevet 22. september 2015 string er det styggeste undertøyet en dame kan ha på seg. så be dem kle på seg... 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #20 Skrevet 22. september 2015 Eller bare si "Oj, blir du ikke kald?"Anonymous poster hash: 32a38...1d0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå