Gå til innhold

Tror jeg ble dumpet fordi jeg sa til dama at jeg var medlem på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger å være anonym i dette innlegget, men jeg er en aktiv bruker her på KG. Jeg simplethen elsker dette forumet hvor jeg kan tjase og fjase med kvinner.

Jeg sendte en sms til daten at jeg elsker å skrive/lese på Kvinneguiden om kveldene og da ble hun helt stille og jeg har ikke hørt fra henne siden. Kan dette stemme, ble jeg den første mannen som ble dumpet pga KG medlemskap?

Hvis hun ikke takler KG, da er hun ikke noe for meg. Am I right, girls??

Anonymous poster hash: 5f56d...3f2
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

you're right!

Skrevet

Du sa ikke tilfeldigvis hvem du var da? Om du identifiserte deg som bruker og hun har lest innleggene dine, så har du muligens skremt henne vekk ;)

• Liker 7
Skrevet

Enig takler hun ikke det så takler hun ikke deg! You're just too supercool for her, you Dollie! :laugh:
Her ta denne kjønnstranformasjonsdrinken sånn at du kan bli jente og jeg kan støtte deg med å rope " *g*i*r*l*p*o*w*e*r" i kor :blomst:

Men for å være ærlig, jeg hadde freaka litt ut om typen min sa han hang her inne også. Fra en side så er det jo en bra ting å prøve å forstå kvinners perspektiv og utfordringer ved å lese på kvinneforum, som han kan ta med seg ut i virkligheten, men om vi begge visste om at begge oss var her, så hadde jeg ikke taklet det, ville begynt å tro at alle tråder fra menn handlet om meg, og han ville nok mistenkt mange av trådene (også ikke-mine) handlet om han, så ville det blitt drama og usikkerheter og helvete.

Anonymous poster hash: 2af70...e0c
  • Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg isåfal nekta på at jeg hadde hørt om dette forumet hilsen meg over :P

Anonymous poster hash: 2af70...e0c
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er hun selv på KG? Har noen venninner som ikke er på KG og de dømmer kvinner og menn som henger på KG like hardt. Tror kvinnene på KG overvurderer seg selv om de tror de har høyere status enn menn på KG. Venninnene mine har i hvert fall sagt "Summers, du må ikke henge med kjerringene på KG, da blir du gal og de har null peil på det du lurer på, de bare tror de kan svaret på alt".

Endret av Summers
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Smart gjort av henne. Sjansene for å ende opp med en bitterpikk, en usympatisk Islamofob eller en kombinasjon av disse er jo ganske store om du satser på en KG mann.  :skratte:

Skrevet

Hvis hun er medlem her, og du fortalte henne nicket ditt, så kan nok det være årsaken. Jeg hadde gjort det samme med 90% av mannfolka som har bruker her. Kanskje 95%, til og med. Det er langt mellom vettuge, interessante mannfolk her inne!

Jeg vet at eksen min har profil her, men han vet ikke at jeg vet hvem han er :lur: Han meldte seg for øvrig inn lenge etter vi ble sammen, for å overvåke hva jeg holdt på med på KG. Mente jeg skulle melde meg ut, da det i hans øyne, var rene nettdatingsiden. Logisk at han da meldte seg inn selv, uten at jeg visste det. Mannfolk :roll:

Anonymous poster hash: f6cd5...804
  • Liker 1
Skrevet

Vel..menn som sier ting som "am I right, girls??" er gjerne de som menn flest ikke vil tilbringe tid med - og det er en grunn til det.

Anonymous poster hash: 02be8...1f3
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Personlig syntes jeg det er sært at MENN sitter på KVINNEguiden med mindre de er homofile eller holder seg til politikk/historie/vitenskaps delen av forumet (som hovedsakelig er befolket med kunnskapsrike MENN). 

Kosemoze gutta i sosiale leker og gutta som bruker forumet her som en sjekke arena er mildt sagt spesielle.

Jeg har full forståelse for at det vil for ei dame være en dealbreaker at flørten deres vanker her inne på et jente forum.

Hadde jeg vært kvinne ville jeg ikke rørt noen av mannfolka her inne med en ildtang, bortsett fra WubWub, for WuWub er konge

Endret av WubWub
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Mynona, mod.

Skrevet

"Am I right, girls?"

Virkelig? Ikke rart hun har blitt kjølig. Håper for all del at du ikke delte brukernavnet ditt med henne. Jeg ville også ha blitt skeptisk til en mann som fortalte meg at han elsker å "tjase og fjase med kvinner" på KG. 

Anonymous poster hash: 7944d...b83
Skrevet

Vel..menn som sier ting som "am I right, girls??" er gjerne de som menn flest ikke vil tilbringe tid med - og det er en grunn til det.

Anonymous poster hash: 02be8...1f3

"Am I right, girls?"

Virkelig? Ikke rart hun har blitt kjølig. Håper for all del at du ikke delte brukernavnet ditt med henne. Jeg ville også ha blitt skeptisk til en mann som fortalte meg at han elsker å "tjase og fjase med kvinner" på KG. 

Anonymous poster hash: 7944d...b83

Så frekke dere er.

Anonymous poster hash: d7ade...81e

Gjest Overrasket
Skrevet

Personlig syntes jeg det er sært at MENN sitter på KVINNEguiden med mindre de er homofile eller holder seg til politikk/historie/vitenskaps delen av forumet (som hovedsakelig er befolket med kunnskapsrike MENN). 

Kosemoze gutta i sosiale leker og gutta som bruker forumet her som en sjekke arena er mildt sagt spesielle.

Jeg har full forståelse for at det vil for ei dame være en dealbreaker at flørten deres vanker her inne på et jente forum.

Hadde jeg vært kvinne ville jeg ikke rørt noen av mannfolka her inne med en ildtang, bortsett fra WubWub, for WuWub er konge

Det gjelder jo på alle arenaer i livet. 

Kvinner bør holde seg unna menn, bortsett fra de mennene kvinenr ikke bør holde seg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...