Gå til innhold

Mor med baby på 5 måneder. Innafor å bli dritings på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen har selvfølgelig barnevakt. Men er det virkelig innafor at mor blir dritings og far rimelig påseilet?

Anonymous poster hash: 67bf3...d88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal det ikke være det mener du?

Anonymous poster hash: 8148e...44b

• Liker 8
Skrevet

så lenge du har barnevakt og ikke drikker deg i hjel (eller er ekstremt full alene sammen med barnet) så ja det er vel helt greit?

Anonymous poster hash: 074f2...d92
  • Liker 5
Skrevet

Ser ikke noe problem med det.

• Liker 2
Skrevet

Kan man ikke få slå ut håret en gang i ny og ned når man har fått barn??

• Liker 8
Skrevet

Så lenge de har barnevakt til barnet og dette ikke skjer hver helg, så hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: d7d73...c90
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal ikke det være greit, når de har andre til å passe barnet?

Skrevet

Så lenge man ikke skal hjem å legge seg på samme rom som baby er det vell like innenfor som de med eldre barn eller de som ikke har barn?

Skrevet

For et rart spørsmål. Så lenge noen andre passer barnet så kan foreldrene gjøre som de vil :-) innenfor lovens rammer ihvertfall.

Anonymous poster hash: b2b92...507

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke mor skal legge seg å sove sammen med babyen etter festen, så er det vel i orden?

• Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på type barnevakt synes jeg..

Ligger babyen over til besteforeldre (eller andre som er barnevakt), evt barnevakten ligger over og har ansvaret for babyen hele natten så er det ikke noe problem å drikke seg kanakkas. 

Er det derimot f.eks en ungdom som sitter barnevakt hjemme, og drar hjem når foreldrene kommer hjem fra fest så synes jeg ikke det er greit at begge foreldrene drikker seg fulle. Nettopp pga da får de ansvaret for en baby på 5mnd når de begge er påseilet og ikke like ansvarsfulle. Baby er 5mnd og kan våkne om natten, ha behov for flaske, og generelt kan ting skje før foreldrene blir edru igjen. Dessuten sover man veldig tungt når man er full og det er ikke sikkert de hører at babyen våkner.  I en sånn situasjon synes jeg ikke begge skal drikke seg fulle, men at den ene holder seg relativt edru (et par glass går nok greit) og være den ansvarlige for babyen. 

• Liker 17
Skrevet

Babyen har selvfølgelig barnevakt. Men er det virkelig innafor at mor blir dritings og far rimelig påseilet?

Anonymous poster hash: 67bf3...d88

Hahaha...nei, er ikke innenfor enten hun er mor eller ei.

Det er bare vulgært.

Men: skal sies at hvis man vet årsaken då kan det være formildende...

Anonymous poster hash: b5918...414

• Liker 2
Skrevet

Hahaha...nei, er ikke innenfor enten hun er mor eller ei.

Det er bare vulgært.

Men: skal sies at hvis man vet årsaken då kan det være formildende...Anonymous poster hash: b5918...414

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 44b43...d0d

• Liker 2
Skrevet

Etter at jeg fikk barn, har jeg knapt drukket meg dritings. Det har noe med ansvarsfølelsen å gjøre. Tenk om barnet blir sykt og må på sykehus? Tenk om jeg skader meg i fylla og ikke kan ta meg av barnet når barnevakten ikke kan? Tenk om noe skulle skje? Jeg tenker at nybakte foreldre bør ha andre tanker i hodet enn å drikke seg dritings......

Anonymous poster hash: 05611...0c0
  • Liker 1
Skrevet

Ja hvorfor skal ikke det være greit?

Var selv ute på byen når baby var 6 uker selv, da passet pappaen på baby.

Anonymous poster hash: 323fc...c70

Skrevet

Kanskje er man bedre mor hvis man får slå ut håret iblant?

Etter at kroppen har vært bundet til forpliktelser i 14 måneder så skjønner jeg henne godt!

Jeg spyr av moralister. :opplyser:

Anonymous poster hash: 4b9b0...cac
  • Liker 9
Gjest Captain Hook
Skrevet

Nei herregud. Skal de ha barn så få de være hos babyen til den er 1 år. Ikke kaste barnet til andre å gå å drikke seg full. Typisk unge mødre fakte.  

Skrevet

Nei herregud. Skal de ha barn så få de være hos babyen til den er 1 år. Ikke kaste barnet til andre å gå å drikke seg full. Typisk unge mødre fakte.  

:spy:

• Liker 5
Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Ja hvorfor skal ikke det være greit?

Var selv ute på byen når baby var 6 uker selv, da passet pappaen på baby.

Anonymous poster hash: 323fc...c70

Herregud for ei mor! Nettopp født ungen din og så løper du på byen for å drikke? Mye morsommere det enn å være mor.

Endret av Captain Hook
Skrevet

Ver om flere med enkle babyer som sover natta gjennom og som har besteforeldre som besøker ofte og nesten sloss om å få være barnevakt. I slike situasjoner vil jeg si at det er greit. Hvis foreldrene derimot kommer fulle hjem og sender barnevakten avgårde så er det ikke greit. Man sover tungt når man er drita, og det siste man bør ha ansvaret for dagen derpå når man spyr og er lyssky er en liten baby.

Anonymous poster hash: 1b4d9...f6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...