AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Søren og! Nå har det skjedd igjen. Vært ute hele kvelden på nokså høye hæler, og sitter nå og kjenner tærne krølle seg i krampe. Dette skjer nokså ofte Gjør ganske vondt og får ikke sove av det heller. Noen som har forslag til hvordan minske slike kramper? finnes det noen såler som er gode når man går på høye hæler, eller bør man tøye ut liksom? nekter stoppe gå på hæler, det er ultra feminint Anonymous poster hash: df72c...140
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Du må velge, krampe eller høye hæler. Støttestrømper hjelper på mangt og mye av kramper. Men er skadene i føttene dine begynt å bli permanente, er fysioterapi neste. God fornøyelse med høye hæler og kramper! Anonymous poster hash: 75e33...2bb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Du må velge, krampe eller høye hæler. Støttestrømper hjelper på mangt og mye av kramper. Men er skadene i føttene dine begynt å bli permanente, er fysioterapi neste. God fornøyelse med høye hæler og kramper!Anonymous poster hash: 75e33...2bb Du skriver som om jeg er en forfengelig dust. Og det er jeg kanskje. Men høye hæler brukes i helger når jeg er ute på ting. Ellers går det i helt flate chelsea boots e.l. Jeg har ikke kramper i legger,ei heller over hele foten, kun i tær. Har ingen tegn til permanente skader, får kun vondt når jeg går i hæler (sikkert fordi det er så sjeldent), kjøper sko av god kvalitet og ja, slik er det. Tips, anyone, til å ikke få slike kramper? Anonymous poster hash: df72c...140
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Du må velge, krampe eller høye hæler. Støttestrømper hjelper på mangt og mye av kramper. Men er skadene i føttene dine begynt å bli permanente, er fysioterapi neste. God fornøyelse med høye hæler og kramper!Anonymous poster hash: 75e33...2bb Du har åpenbart ikke kompetanse på dette området. Anonymous poster hash: 2ee39...e23
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Du har åpenbart ikke kompetanse på dette området. Anonymous poster hash: 2ee39...e23 http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_g020.gif' alt=':sprettert:'>Anonymous poster hash: 75e33...2bb 1
Gjest lipgloss Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 har du prøvn med slike silikonputer fremme i tærne,da blir det litt mindre belasting foran på foten
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Er det veldig høye hæler du bruker? Et tips kan være å kjøpe sko med litt hæl istedenfor de som er ganske høye.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Dette er noe av det jeg føler ligger i å "bli voksen". Da går man med de skoene som fungerer for en selv, ikke de som forventes av omverdenen. Det spiller i grunnen liten rolle hvor pene sko er, om man ikke klarer å gå hjem i dem etter en lang dag. Jeg bruker anklestøvletter og høye støvletter med lav hel. Og loafers/ballerina flats som ikke er av de aller tynneste, men faktisk har litt såle, PÅ SOMMERENE. Anonymous poster hash: ed248...d0e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Det er veldig lite feminint om du må stokke deg avgårde på hjemveien med krampe i tærne. Du kan prøve å tøye ut, drikke mer vann, spise nok mat, ha med noen flate sko i vesken som du kan skifte til, variere høyde og tykkelse på de høye hælene du bruker ... Anonymous poster hash: 53a0c...ef9
fjellogvidde Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Jeg får også vondt av høye hæler, så derfor går jeg kun med høye hæler når jeg skal være "ekstra fin". Og da har jeg også et par flate sko i bakhånd (ballerinasko til siste del av bryllupsfester, flate sko til å gå til og fra med om det er en stubb å gå osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå