AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Noen som har erfaringer med dette? Tenker spesielt i St.Petersburg. Er dette trygt eller noe en bør holde seg unna? Ser at det er svært rimelig, men jeg føler meg skeptisk. Anonymous poster hash: d19d4...b6f
ClosedParadise Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jeg kjenner ingen som har vært på det, men jeg tror aldri jeg hadde turt det, faktisk. Men, det kan jo hende det er greit, og helt trygt.
Severus Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Etter å ha sett alle hostel filmene hadde jeg aldri turt å bo alene på et slikt
Luckiness Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 (endret) Jeg tror ikke jeg ville følt meg trygg der. Men jeg har selv aldri bodd på vandrehjem/hostel i utlandet, så kan ikke snakke av erfaring. Endret 20. september 2015 av Luckiness
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg kjenner ingen som har vært på det, men jeg tror aldri jeg hadde turt det, faktisk. Men, det kan jo hende det er greit, og helt trygt. Etter å ha sett alle hostel filmene hadde jeg aldri turt å bo alene på et slikt Jeg tror ikke jeg ville følt meg trygg der. Men jeg har selv aldri bodd på vandrehjem/hostel i utlandet, så kan ikke snakke av erfaring. Takk for svar! Andre som har erfaringer etter å ha bodd slike steder selv eller har hørt erfaringer fra andre? Anonymous poster hash: d19d4...b6f
reiseglad Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Jeg har jo bodd på hostels i andre land, bla Australia. Der følte jeg meg ganske trygg, selv på delt rom med mennesker av begge kjønn. Men i Russland? Nei, der blir jeg usikker. Tenker at der er ganske billig å bo på hotell, så jeg ville valgt det. Evt dobbeltrom på hostel, og bedt (og betalt) for å få det alene. Det er jo greitt å dele bad, toalett og kjøkken med andre, men ville nok ikke fått sove.....
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Jeg har bodd på hostel i Moskva. Dette var lenge siden (20 år siden nå!). Den gangen var det vanskelig å finne slike billige overnattingssteder, og vi ble tipset om det av noen russere vi møtte. Høres virkelig tvilsomt ut, når jeg tenker på det nå, med Hostel-filmen friskt i minnet... Hadde ALDRI latt mine barn finne på noe lignende :-O Men det var altså helt OK, en studentblokk med små rom med dårlige senger og kummerlige forhold, langt utenfor sentrum. Men der og da var vi opptatt av å sove billig, og var kjempefornøyde. Anonymous poster hash: 03121...453
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Billige hoteller i Russland er nok ikke helt det samme som 0-stjerner i syden. Har du ikke råd til å bo på et vanlig hotell så hadde jeg holdt meg hjemme. I motsatt fall så må du ta med deg noen tusen ekstra til korrupte folk, politi som raner deg og generell kriminalitet. Lykke til! Anonymous poster hash: 10f54...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå