hilli Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Jeg er ikke spesielt begeistret for strietapet, heller ikke annen strukturert tapet. Problemet er jo at stort sett alle malte vegger i dette flokklandet har strier. Jeg har tenkt på å fjerne/sparkle over strie. Er det noen her som har prøvd?
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 :o ??? Hva skulle dette bety? Jeg har lest at det er mulig å sparkle over strie, ja. Mulig du finner noe om det på www.jotun.no eller www.ifi.no.
Tomine Skrevet 25. september 2004 #4 Skrevet 25. september 2004 Det finnes en slags "dekke-tapet" som du limer utenpå strie for å få en glatt overflate. Så kan du enten male direkte på den, eller legge på ny tapet. Jeg skal prøve det på soverommet neste uke.
Gjest Xavia Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Det er fullt mulig å helsparkle over strietapet ja. Litt av en jobb, men at det går, og at det gjøres, det vet jeg. Lykke til!
Gjest Xavia Skrevet 25. september 2004 #6 Skrevet 25. september 2004 Det finnes en slags "dekke-tapet" som du limer utenpå strie for å få en glatt overflate. Mener å huske at den "dekke tapeten" du snakker om heter RETT OG SLETT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå