Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde nokk ikke tatt sjangsen på å sosilaisere IRL med kvinnfolk fra kvinneguiden. 90% er overvektige kvinnfolk som prosjekterer den stanken mellom bena sine over på svar på forumet. Hatet blir samlett opp i skrittet og ut over alle trådene på KG.

Endret av Rootz
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ikke akkurat ut som et fruktfat selv!  :ler:

Anonymous poster hash: 31bd1...4b6
  • Liker 11
Skrevet

Jeg hadde nokk ikke tatt sjangsen på å sosilaisere IRL med kvinnfolk fra kvinneguiden. 90% er overvektige kvinnfolk som prosjekterer den stanken mellom bena sine over på svar på forumet. Hatet blir samlett opp i skrittet og ut over alle trådene på KG.

Ja, nå er det nok mange som blir skikkelig lei seg og skuffa. 

• Liker 4
Skrevet

Åååå, kom og knull meg, ditt sjarmtroll, du er :hjerte:

Anonymous poster hash: 55d41...19a

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet forspekulasjoner.

Mynona, mod.

Gjest gjestvest
Skrevet

Dette er en klassisk annonse som i samme slengen forsvarer seg mot eventuelle avslag fra samtlige kvinner:

I headingen er vi vitne til en invitasjon. Mens hovedinnlegget vitner om en sårt forsvarsposisjon hvor TS sier at han ikke var interessert skulle han få avslag

Skrevet

Ja enig i at det er mange, men ikke så mye som 90%. Men er mange som er bitter ja..

Anonymous poster hash: 57221...45e

Gjest Matronella
Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...