Gå til innhold

Pen og pyntelig dame med 3-åring bannet på gaten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komisk, la merke til en pen og pyntelig dame med "slitsom" 3-åring banne på gaten..mens hun strevde med å få 3-åringen bort fra veitrafikken og samtidig alt folkemylderet hørte jeg henne si til seg selv: "faens drit i svarte helvete".

Bør det sendes en bekymringsmelding?

Anonymous poster hash: 5408d...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe damen ofte gjør, ville jeg kanskje vurdert det? Et barn skal ha rett å vokse opp i trygge omgivelser!

Anonymous poster hash: 96279...f8f

Skrevet

Glemte å skrive: hun bannet for seg selv da ting falt ned fra vognen samtidig som 3-åringen fløy rundt der. Så ut som en veldig pen familie men man banner da ikke slik til seg selv?

Skrevet

Bekymringsmelding for at en forelder banner? Da er det ikke mange foreldre som ikke skulle ha fått bekymringsmelding, og det vet du godt selv TS. Unødvendig tråd

Anonymous poster hash: 8c351...78a

• Liker 10
Skrevet

Hehe, var på en lekeplass i en park i en europeisk storby, der vi (pene og pyntelige) mødrene satt på rekke og rad i sola på en slags benk/mur langs hele lekeplassen. Det var nok mange nasjonaliteter tilstede. Et litt større barn ropte og hylte på Mammy!! borte ved huskene, uten at han trengte hjelp eller hadde slått seg på noe vis. Damen ved siden av meg sukker høyt, reiser seg og sier klart og tydelig til seg selv (på norsk): "Faens skrikerunge.:" før hun gikk bort til ham med et smil.

Jeg varslet ikke barnevernet.

Anonymous poster hash: b47c3...10c

• Liker 6
Skrevet

Føler med moren jeg. Stress med mye å bære og en treåring i trafikken

• Liker 6
Skrevet

Har hørt samme pene og konservative dame ved en tidligere anledning si til seg selv (på grunn av noe barnet gjorde) "dæven døtte" mens hun smilte...!

Har altså hørt henne banne ved to anledninger.

Skrevet

Har altså hørt henne banne ved to anledninger.

Å banne gjør ingen ting. Mye verre er det å snakke nedsettende om andre. Sånne mødre burde fratas barna.

Anonymous poster hash: 7ad48...782

Skrevet

Jævla drittunge, det sier jeg titt og ofte til meg selv om mine barn.

Helvete sier jeg ofte til ungene mine.

Din bortskjemte dritt sier jeg hele tiden til stebarna.

Ring BV nå!!!!

Eller vent litt... jeg er ikke pen og pyntelig i tøyet, går nok heller mer i jeans og en genser. Så da er det vel greit da?

Anonymous poster hash: 3721d...141
  • Liker 4
Skrevet

At en pen og pyntelig dame plutselig banner som en bryggesjauer, synes jeg bare er kult. Men å kalle barna sine stygge ting foran dem, er ikke bra.

Anonymous poster hash: 2cf2f...cb3
Skrevet

Dæven døtte klassifiseres ikke som banning. Da er man prippen hvis man syns det.

• Liker 1
Skrevet

Jævla drittunge, det sier jeg titt og ofte til meg selv om mine barn.

Helvete sier jeg ofte til ungene mine.

Din bortskjemte dritt sier jeg hele tiden til stebarna.

Ring BV nå!!!!

Eller vent litt... jeg er ikke pen og pyntelig i tøyet, går nok heller mer i jeans og en genser. Så da er det vel greit da?

Anonymous poster hash: 3721d...141

Hun sa det ved to anledninger og til seg selv - ikke barnet.

Skrevet

Tror den moren var redd for at barnet skulle bli påkjørt. Du ts enset ikke faren eller brydde deg med å hjelpe til å få ungen vekk fra bilene?? Hva skjer med verden da? Hva med å hjelpe hverandre litt?

Anonymous poster hash: 62d93...455

• Liker 1
Skrevet

Har du en hang- up på denne damen, TS?

Det er ikke vanlig å nærmest overvåke andre mennesker på den måten der.

Ordbruken hennes er ikke være enn mange andres.

Anonymous poster hash: eeb9a...537

Skrevet

Å banne gjør ingen ting. Mye verre er det å snakke nedsettende om andre. Sånne mødre burde fratas barna.

Anonymous poster hash: 7ad48...782

Vel, hørte en annen mor på butikken sa til barn i går: "Se vennen, mannen der er æsj, æsj; han er veldig stor (tykk)".

Det er jo ikke bra holdninger å overføre! Barnevernet burde kontaktes?

Skrevet

Vel, hørte en annen mor på butikken sa til barn i går: "Se vennen, mannen der er æsj, æsj; han er veldig stor (tykk)".

Det er jo ikke bra holdninger å overføre! Barnevernet burde kontaktes?

Hvorfor skal man kontakte barnevernet i tide og utide, kan du ikke stå opp for dine meninger selv? Hvis du synes noe er uakseptabelt, si ifra.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal man kontakte barnevernet i tide og utide, kan du ikke stå opp for dine meninger selv? Hvis du synes noe er uakseptabelt, si ifra.

Innlegg av gjest "782..." mener at holdninger som det bør rapporteres til the B V:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...