Gå til innhold

Footway

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte støvler fra Footway og fikk to venstreføtter info ulike størrelser :( Javisst var de raske med levering, men hva hjalp vel det? Er så skuffet... Så mye styr med å returnere, skrive hva som er galt, få ny varesending. Kan jeg kreve rabatt på ny forsendelse?

Anonymous poster hash: bc273...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* i to ULIKE størrelser skulle det stå.

Anonymous poster hash: bc273...69b

Skrevet

Feil kan alltids skje, så du har bare vært uheldig. Footway er super på kundeservice - det er i allefall min opplevelse av dem :-)

Anonymous poster hash: 8e2b4...26d

Skrevet

aldri opplevd noe negativt med dem.Kontakt dem og forklar :)

Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Du må ringe kundeservice. Dette er jo en feil fra dems side, så dette ordner de nok opp i.

Jeg syns forøvrig de er veldig lite løsningsorienterte når det gjelder returer. 

Bestilte meg et par sneakers derfra for en uke siden. Leveringen var rask, så sånn sett var jeg veldig fornøyd. Problemet var at jeg hadde klart å kjøpe de litt for store. Ringte derfor til kundeservice for å spørre om det var mulig å returnere de, og å få tilsendt et nytt par i riktig størrelse. Men nei da, det var visst ikke mulig. Man må altså legge inn en nye bestilling, samt betale for den, mens man må vente i opptil to uker på at pengene fra returen skal tilbakebetales. Tungvint spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...