Gå til innhold

Eksperimenterer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten uhøytidelig undersøkelse, bare :wink:

Er du slik når det gjelder kosmetikk, at du har dine ting fra visse merker som du kjøper om igjen og om igjen, og stort sett ikke er interessert i å teste ut så mye nytt, siden du har funnet ting du liker?

Eller er du slik at du tester nye ting stadig vekk, og sjelden kjøper noe opp igjen?

Før var jeg en eksperimenterer, men etterhvert har jeg funnet endel produkter som er gode, og da blir det mer og mer sjelden at jeg prøver ut nye ting. De har ofte en lei tendens til å bli stående ubrukte...

Er gresset grønnere på den andre siden, eller ikke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg bruker sjelden opp noe annet enn mascara og ansiktskrem. Av disse holder jeg meg for det meste til et par merker. Ellers kjøper jeg alt mulig av sminke, spesielt øyenskygger. Dette har resultert i store kvanta som hoper seg opp. Det kommer jo hele tiden nye, fristende farger og produkter...

Ja, jeg vil si at jeg eksperimenterer, selv om jeg prøver å la vær. :sminkedokke:

Skrevet

En stund samlet jeg bortimot på lilla øyenskygger. Men oppdaget etterhvert at det er begrenset hvor mange ganger produsentene kan gjenoppfinne hjulet :-) Nå sjekker jeg alltid om jeg har et behov før jeg kjøper sminke, slik at jeg unngår 19 like øyenskygger, eller ditto lipglosser i naturlige, brunrosa farger.

Når det gjelder ansiktsprodukter, har jeg et par-tre merker som jeg bruker, og kjøper stort sett ting jeg har testet før.

Skrevet

Jeg eksprimenterer med øyeskygger og kajaler, men mascara f.eks der har jeg funnet favoritten.

Skrevet

Jeg eksperimenterte mye før, men har som deg funnet de merkene som fungerer for meg. Hører jeg om nye produkter, som andre også skryter av, så prøver jeg gjerne likevel.

Skrevet

Jeg har en favorittmascara som jeg ikke kan klare meg foruten, men ellers er jeg ganske fleksibel når det gjelder sminke.

Har forresten også en eyeliner jeg er veldig fornøyd med nå, så jeg kommer til å kjøpe den samme igjen når den tid kommer.

K

Skrevet

Joda, til en viss grad...

Har en del produkter jeg går tilbake til, eller er en fast del av beholdninga.

Men det jo en del bomkjøp, og hvem trenger 5 forskjellige rouge liksom :-?

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har kjøpt to like ting. Jeg prøver nytt hele tiden, for jeg er liksom aldri 100% fornøyd med noe av det jeg kjøper.

Og etter at jeg gikk til innkjøp av øyeskyggebasen til ArtDeco(jf. laaang tråd om den), så spiller det ingen rolle hvilke øyeskygger jeg kjøper iallfall.

Skrevet

I foundation og mascara (og hudpleieprodukter) bruker jeg stort sett de samme merkene om og om igjen. Men eksperimenterer med øyenskygger, kajaler og lepestifter... Jeg har for første gang på fem år kjøpt meg en parfyme som ikker er Issey Miyake,(veldig stolt...), det skjedde på DFDS i helgen og "vinneren" ble E. Arden Red Door Revealed. :)

Skrevet

Flink til å eksprimentere med shampoer, men av den sminken jeg bruker (maskara og lypsyl) er det ikke vits i å prøve noe nytt. Fornøyd med den maskaraen jeg har.

Skrevet

Jeg eksperimenterer også en del med hårting.

Elsker kurer, shampooer og styling.

Men når det kommer til hudpleie er jeg rett og slett litt lat. Og jeg syns det er så forvirrende alt det der.

Har nå funnet fargene mine og sånt.

Alt jeg mangler nå er en knallgod mascara.

Mangler også en super hudpleie. Og skal ta meg en tur snart til hudpleier for veiledning ;)

Skrevet

Hver gang jeg eksperimenterer, så skjærer det seg :-? Sjelden jeg blir fornøyd hvis jeg prøver noe helt nytt... Men gjør det innimellom allikevel. Men når det gjelder noen av tingene, så har jeg funnet ut at det er liten vits i å fortsette å prøve og prøve når jeg har funnet et produkt jeg er fornøyd med!!! Øyenskygge for eksempel... Det er ikke mange farger jeg kler for å si det sånn. Brun blir alltid bra, noen lillatoner blir bra, men alt annet blir som regel stygt. Akkurat nå er jeg frista til å prøve rosa, men frykter at det også blir nok et mislykka kjøp....

når det gjelder hårprodukter og hudpleie eksperimenterer jeg litt mer, og det blir det ofte bra...

Skrevet

Jeg eksprimenterer ikke så mye. er fornøyd med flytende eyeliner fra lumene og øyebrynsblyant fra h&m, blyanten er faktisk den beste jeg har prøvd :wink: siden jeg ikke bruker så mye annet enn det så eksprimenterer jeg lite, av og til bytter jeg merke, men spretter fort tilbake til lumene.

Skrevet

Jeg har funnet "mitt" -solpudder, pudder, mascara, kajal og deo.

Andre produkter eksperimenterer jeg gjerne med. Er spesielt god til å kjøpe leppestifter og lipglosser.

Skrevet
Hver gang jeg eksperimenterer, så skjærer det seg :-? Øyenskygge for eksempel... Akkurat nå er jeg frista til å prøve rosa, men frykter at det også blir nok et mislykka kjøp....

det er veldig veldig få mennesker som kler rosa øyenskygge. nå er du advart.

Skrevet

Hvis du har øyne med grønt i, kan rosa faktisk være fint. Men det kommer an på rosatonen. Jeg bruker av og til rosa, enten helt lys med skimmer, eller en mer sukkertøyrosa. Sammen med litt lilla blir det kjempefint! (jeg har blågrønne øyne). Men på meg ser de fleste bruntoner helt for j...ut.

Prøv den lyserosa fra Max Factor; Modernist Pink. Den digger jeg!

Skrevet

stemmer jo som du sier, at kontrasten kan fremheve grønne øyne. men du kan også ende opp med å se rødgrått og/eller influensasyk ut.

det er helt individuelt hva man kler, men noen farger er mer idiotsikre enn andre. og noen er mindre idiotsikre. og rosa er en av de litt vanskelige for mange.

Skrevet

Hun som var med i forrige bill.mrk bryllup kledde rosa øyenskygge veldig godt da! skal sjekke ut MF sin, Ethereal!

Skrevet

Er trofast mot endel kjerne-produkter, og så eksprimenterer jeg litt med mer mote-pregede ting.

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...