AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg liker selv å tilbringe en del tid her, men jeg har lagt merke til at noen tilsynelatende blogger hele livet sitt her på kg. Og det er de mest trivielle tingene som stort sett gjelder. Som at nå tar jeg en kopp te. Ja, nå fikk jeg også lyst på. Mm, dette var jamen godt. Og det som hadde smakt enda bedre er en sjokolade. Å, nå fristet du meg! Nå ble det jamen sjokolade her også. Om det ikke drikkes te, så sees det på tv. Med kontinuerlige kommentarer til det som skjer på skjermen, selvsagt. Og så er det en ny kopp te, og enda en sjokolade. Og sånn holder det på gjennom hundrevis og tusenvis av sider Verste er at jeg klarer ikke la være å klikke meg inn, mest for å se om det foregår noe annet enn tedrikking foran tv. Men jeg kommer litt til kort når jeg prøver å forestille meg hvordan man blir så integrert med en blogg at alt må føres inn. At det første man tenker på når man har laget seg en kopp te, er at dette må dokumenteres på kg? Facebook er jo forsåvidt full av bilder av middager etc, men å lage en blogg om årevis med tedrikking er nesten enda mer pussig. Anonymous poster hash: 218f1...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå