kvinneguide Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 http://www.nrk.no/ostlandssendingen/kvinnens-familie-er-i-sjokk-etter-politiskytingen-1.12562619 Familien til kvinnen er sjokkert over at politiet skjøt kvinnen som truet barn med kniv. Ikke sjokkert over at deres familiemedlem flyr rundt med kniv som hun truer et barn med altså? 7
NorskTroll Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jeg er litt sjokkert over at folk reagerer på skytingen til politiet, ikke det faktum at noen stod der og truet et barn med en kniv. Syns politiet handlet riktig og bra her. Kanskje hun lærer og ikke gjør det igjen. Kanskje. 12
Gjest Evans Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Ut i fra hva vitne sier syns jeg det virker vel voldtsomt å skyte, fremfor å prøve noe annet først, enn kun ord så skyte. http://www.nrk.no/norge/oyenvitne-pa-gronland_-_-politiet-kunne-lett-tatt-kniven-fra-kvinnen-1.12562115
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Flere av vitnene sier jo dessuten at hun aldri truet barnet, det var det kun politiet som hevdet. Kvinnen sto med en kniv i oppgangen fordi hun holdt på å fjerne tyggegummi og gris fra veggene.Anonymous poster hash: 77bcc...6bc
NorskTroll Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Flere av vitnene sier jo dessuten at hun aldri truet barnet, det var det kun politiet som hevdet. Kvinnen sto med en kniv i oppgangen fordi hun holdt på å fjerne tyggegummi og gris fra veggene.Anonymous poster hash: 77bcc...6bc Dummeste jeg har hørt. Hvilke av vitnene sier dette? Familien som var rundt der? 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Stakkars kvinnen med barn som ble skytt av politiet Anonymous poster hash: 07dd4...87e
Sir Winston Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Stakkars kvinnen med barn som ble skytt av politiet Anonymous poster hash: 07dd4...87e Heldige barnet som ikke ble knivstukket!! 5
Gjest Evans Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Sier de dessuten det? Hvor har du det fra? Jeg leste noe om fjerning av tyggis også. Leste det i Aftenposten i dag. Vitner som hadde utalt seg om saken mener jeg å huske. Leste det i papirutgaven, så har ikke link.
Vox_populi Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Folk må lære seg at når politiet sier stopp, så stopper du, ellers blir du skutt. 1
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Jeg er litt sjokkert over at folk reagerer på skytingen til politiet, ikke det faktum at noen stod der og truet et barn med en kniv. Syns politiet handlet riktig og bra her. Kanskje hun lærer og ikke gjør det igjen. Kanskje. Hadde hun lært hvis hun døde? Det var vel det politiet ville.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Hadde hun lært hvis hun døde? Det var vel det politiet ville. Nope. Da hadde de siktet på noe annet en hoften. Anonymous poster hash: 3413b...c31 2
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Flere av vitnene sier jo dessuten at hun aldri truet barnet, det var det kun politiet som hevdet. Kvinnen sto med en kniv i oppgangen fordi hun holdt på å fjerne tyggegummi og gris fra veggene.Anonymous poster hash: 77bcc...6bc Ungen gikk vel bort å plaget og lagde kvalme. Vet hvordan unger er for tiden. De har ikke foreldre som lærer de folkeskikk i 2015. Kun noen få det som har. Å når barn oppfører seg dårlig mot folk som er litt koko i hodet så går det galt.
NorskTroll Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Hadde hun lært hvis hun døde? Det var vel det politiet ville. Politiet ville ikke drepe henne? Ærlig talt. Snakk om å dra ting ut og overdrive. 2
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Nope. Da hadde de siktet på noe annet en hoften. Anonymous poster hash: 3413b...c31 Man kan blø kraftig fra hoften. Blø seg ihjel.
Sir Winston Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Jeg leste noe om fjerning av tyggis også. Leste det i Aftenposten i dag. Vitner som hadde utalt seg om saken mener jeg å huske. Leste det i papirutgaven, så har ikke link. Står ikke noe om tyggegummi her: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/hadde-han-bommet-bare-litt-ville-han-truffet-soennen-min/a/23527639/ Her kan man dog lese at faren til gutten som var i fare for å bli stukket med kniv av kvinnen, mener at barnet var i fare p.gr.a. skytingen. "– Plutselig var hun der og kastet seg over sønnen min og forsøkte å stikke ham. Det gikk noen sekunder, og så skjøt de. Jeg skjønte ikke at smellet var et skudd før etterpå. Jeg har aldri opplevd noe lignende. Han sier at han er glad politiet handlet raskt da det skjedde, men reagerer på at de brukte skytevåpen i en bakgård full av mennesker, og i en så uoversiktlig situasjon. – Hadde det ikke vært for politimannen kunne det gått skikkelig galt med sønnen min, men samtidig lurer jeg på om han var nødt til å bruke pistol. Hadde han bommet bare litt ville han truffet sønnen min, sier faren til åtteåringen." Og, det er jo klart - politiet burde ha snakket litt mer med kvinnen, så hadde nok situasjonen roet seg. NOT!! 4
Gjest Evans Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Folk må lære seg at når politiet sier stopp, så stopper du, ellers blir du skutt. Ser sånn ut ja.
Sir Winston Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 Ungen gikk vel bort å plaget og lagde kvalme. Vet hvordan unger er for tiden. De har ikke foreldre som lærer de folkeskikk i 2015. Kun noen få det som har. Å når barn oppfører seg dårlig mot folk som er litt koko i hodet så går det galt. Var du til stede? 4
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Var du til stede? Nei jeg bare vet hvordan barn er. Det finnes få skikkelige unger i dag.
Sir Winston Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Nei jeg bare vet hvordan barn er. Det finnes få skikkelige unger i dag. Feil, det er utrolig mange flotte unger i dag, men foreldrene er noen idioter. Som blir fylt med vrøvl og piss fra morgen til kveld av en mengde "eksperter".
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Feil, det er utrolig mange flotte unger i dag, men foreldrene er noen idioter. Som blir fylt med vrøvl og piss fra morgen til kveld av en mengde "eksperter". Så lenge foreldrene er noen idioter (som det finnes mange av) så blir ungene idioter også. De lærer av sine foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå