AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg er altfor glad i hvitløkdressing. Jeg liker best de man får på restaurant og av de man kjøper i butikken bruker jeg Salat Mestern sin, dette er den beste. Når jeg skal lage fra bunnen har jeg fulgt ulike oppskrifter, men de med mye rømme syns jeg bare smaker rømme med hvitløk. Jeg liker ikke smaken av rømme, heller ikke smaken av majones (eller jo litt, men er ikke så fan av det). Høres kanskje ironisk ut når jeg spiser hvitløkdressing men.. Tips? Gjør ingenting om oppskriften er litt avansert. Anonymous poster hash: 24ae4...17c
absinthia Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Har du forsøkt med en dæsj kefir i, i steden for en del av rømmen?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Rømme Majones Hvitløk Sitron Gressløk Salt Pepper Anonymous poster hash: 89583...b9c
debattanten Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 En dæsj sukker kan jevne ut noe av syren du finner i rømme. Så jeg syns rømme, majones, sitron og sukker kan gi en god base for hvitløksdressing. Vil også anbefale å prøve creme fraiche, den er jo ikke like syrlig som rømme.
Severus Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Har hørt at den blir mye bedre av et par skiver sylteagurk, jeg hater sylteagurk men det var godt finhakket i hvitløksdressing.
2ne2 Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Har ikke oppskriften, men ei venninne jobba på en pizzarestaurant med verdens beste rømmedressing. Husker som sagt ikke spesifikt, men den inneholdt i allefall rømme, hvitløkspulver, sennep, eddik, majones, salt, pepper, sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå