AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg øver meg litt på å ta bilder om når det er mørkt ute. Og hadde likt å prøvd å fått tatt et fint bilde av Bergen sentrum nå på kveldstiden. Jeg er ikke ofte i sentrum så har egentlig ingen anelse hvor jeg kan få et fint bilde av mest mulig av bergen sentrum evt bryggen. Er skansen er bra sted å stå? Evt et sted hvor jeg kan ta et bra bilde av bryggen? Anonymous poster hash: 5769c...590
Betty2 Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 ved bilder av bryggen kan jeg tenke meg strandkaien / ut mot nordnes / vågen / zachen bryggen er bra, kommer jo an på hvilken linse du bruker. mann får fin utsikt fra skansen. men vil anbefalle deg å gå høyere, fløyen og opp mot rundemannen er desidert den beste utsikten. kommer jo litt an på hvor lengt vekk du vil fra sentrum. vil og anbefalle deg bilde rundt lille lungaren og vinkle det opp mot fjellsiden / ulrikken, der kan du få noen flotte bilder. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jeg tok et bilde Ikke av Bergen i kveld i hvert fall - her har vi blikkstille og opphold. Nice try (eller ikke). Anonymous poster hash: 55213...234 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg øver meg litt på å ta bilder om når det er mørkt ute. Og hadde likt å prøvd å fått tatt et fint bilde av Bergen sentrum nå på kveldstiden. Jeg er ikke ofte i sentrum så har egentlig ingen anelse hvor jeg kan få et fint bilde av mest mulig av bergen sentrum evt bryggen. Er skansen er bra sted å stå? Evt et sted hvor jeg kan ta et bra bilde av bryggen? Anonymous poster hash: 5769c...590 Bra bilde av Bryggen får du på Strandkaien der Sognebåten legger til. Anonymous poster hash: 55213...234 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 ved bilder av bryggen kan jeg tenke meg strandkaien / ut mot nordnes / vågen / zachen bryggen er bra, kommer jo an på hvilken linse du bruker. mann får fin utsikt fra skansen. men vil anbefalle deg å gå høyere, fløyen og opp mot rundemannen er desidert den beste utsikten. kommer jo litt an på hvor lengt vekk du vil fra sentrum. vil og anbefalle deg bilde rundt lille lungaren og vinkle det opp mot fjellsiden / ulrikken, der kan du få noen flotte bilder. Fikk tatt to bilder ifra Skansen. Hadde jeg vært litt bedre kledd så hadde jeg tatt flere og prøvd meg litt fram med lukketiden for de ble kanskje litt for lys eller hva du vil kalle de. Kan sjekke ut det andre stedet en annen dag. Fløyen blir litt "langt" tenkte steder hvor jeg kunne parkere og bare dra fram kameraet mitt Anonymous poster hash: 5769c...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå