AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Har lyst å få meg en sodastream, men har gått meg litt vill i jungelen... Hvilken bør jeg velge? Anonymous poster hash: d2867...2c7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Aga sin, Aqvia. Bare to modeller å velge mellom (rimeligste er på tilbud på Coop nå). Grunnen? Flaskene holder mye bedre på kullsyren. Sodastream-flaskene slipper ut kullsyren veldig kjapt, mens aqvia-flaskene fint kan ligge et par dager i kjøleskapet. Essenser og smaker kan selvsagt brukes fra begge merker. (Jeg har hatt begge typer maskiner, bare så det er sagt)Anonymous poster hash: 06426...d6c
Villeveier Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Vi har AQVIA, er kjempe fornøyd. Holder lenge på kullsyre, føler ikke en må bytte kapsel så ofte.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Vi har AQVIA, er kjempe fornøyd. Holder lenge på kullsyre, føler ikke en må bytte kapsel så ofte. Og i tillegg får du en maskin som er produsert i Sverige og ikke i Israel Anonymous poster hash: e804f...2e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå