Gjest Christina146 Skrevet 6. oktober 2015 #21 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Snart får du vel absurde drømmer og blir bortført av aliens også. Se filmen The Fourth Kind Endret 6. oktober 2015 av Christina146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #22 Del Skrevet 9. oktober 2015 Den høres jo så søt ut, ikke sprut vann på den Anonymous poster hash: 0b3c1...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #23 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det er nok kraftdyret ditt! Heldig du er som har den så nære. Det er ikke alle forunt. Anonymous poster hash: 94f2d...69f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #24 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg vet ikke døtten om inteligensen til ugler, men det jeg veit er at de har j.vlig svære øyne. Her jeg bor er det én svær ugle og den glor på meg hver eneste kveld. Jg tar normalt sett en gåtur med bikka mi hver kveld og da kommer den forbaska ugla. Ser på oss, flyr etter oss flere kilometer og skal plage oss..hvorfor????? Hvis jeg dropper turen (begynner faktisk å få angst på grunna dette) så kommer den på terassen og sitter der....... Hva vil den?? Det eneste som skremmer den bort er hvis eg tar en vannflaske og spruter på den. Men det sier seg selv at det ikke er LETT å holde en rottweiler i ene handa og sprute vann tredve meter opp med andre hånda når man er ute og går kveldstur.... !?Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Ugler er hekser sine bud for post, ol. Så du er nok en heks uten at du vet det enda.Anonymous poster hash: 09fae...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #25 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du har en Rottweiler og får angst av en uskyldig ugle Anonymous poster hash: e919e...50a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svampebob1 Skrevet 15. oktober 2015 #26 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Den vil vel bare overrekke post til deg! Endret 15. oktober 2015 av Svampebob1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #27 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er en Reed-Sternberg ugle. Pass deg for øynene dens. Om de kommer inn i kroppen din blir du syk.Anonymous poster hash: 5caa8...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå