AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg vet ikke døtten om inteligensen til ugler, men det jeg veit er at de har j.vlig svære øyne. Her jeg bor er det én svær ugle og den glor på meg hver eneste kveld. Jg tar normalt sett en gåtur med bikka mi hver kveld og da kommer den forbaska ugla. Ser på oss, flyr etter oss flere kilometer og skal plage oss..hvorfor????? Hvis jeg dropper turen (begynner faktisk å få angst på grunna dette) så kommer den på terassen og sitter der....... Hva vil den?? Det eneste som skremmer den bort er hvis eg tar en vannflaske og spruter på den. Men det sier seg selv at det ikke er LETT å holde en rottweiler i ene handa og sprute vann tredve meter opp med andre hånda når man er ute og går kveldstur.... !?Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Del Skrevet 19. september 2015 Den kikker inn i sjelen din.Anonymous poster hash: 3b8ba...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg vet ikke døtten om inteligensen til ugler, men det jeg veit er at de har j.vlig svære øyne. Her jeg bor er det én svær ugle og den glor på meg hver eneste kveld. Jg tar normalt sett en gåtur med bikka mi hver kveld og da kommer den forbaska ugla. Ser på oss, flyr etter oss flere kilometer og skal plage oss..hvorfor????? Hvis jeg dropper turen (begynner faktisk å få angst på grunna dette) så kommer den på terassen og sitter der....... Hva vil den?? Det eneste som skremmer den bort er hvis eg tar en vannflaske og spruter på den. Men det sier seg selv at det ikke er LETT å holde en rottweiler i ene handa og sprute vann tredve meter opp med andre hånda når man er ute og går kveldstur.... !?Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Hvorfor bryr du deg? Er den til bry? Anonymous poster hash: d5e51...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Del Skrevet 19. september 2015 Den kikker inn i sjelen din.Anonymous poster hash: 3b8ba...429 hvorfor? Såvidt jeg vet er ikke ugler onde.Anonymous poster hash: c9ebd...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Del Skrevet 19. september 2015 Hvorfor bryr du deg? Er den til bry? Anonymous poster hash: d5e51...bbc Ja? Hvorfor jeg bryr meg om at en ugle/hubro eller hva det svære beistet er flyr etter meg og skal "ta meg"?Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. september 2015 #6 Del Skrevet 19. september 2015 hvorfor? Såvidt jeg vet er ikke ugler onde.Anonymous poster hash: c9ebd...f13 The owls are not what they seem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. september 2015 #7 Del Skrevet 19. september 2015 The owls are not what they seem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #8 Del Skrevet 19. september 2015 Har den en fluevinge mellom tennene? Anonymous poster hash: 21340...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Del Skrevet 19. september 2015 Har den en fluevinge mellom tennene? Anonymous poster hash: 21340...1a4 Hæ?... F.en Kan ikke folk komme med seriøse svar.. Kvinneguiden var ikke sånn for tre år siden.Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #10 Del Skrevet 19. september 2015 The owls are not what they seem. Hva mener du med det egentlig?Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #11 Del Skrevet 19. september 2015 The owls are not what they seem!??? Prøver du å være morsom? Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Del Skrevet 19. september 2015 Er det noen seriøse som kan gi meg et skikkelig svar? Ikke bare halvfulle fjortiser som har inntatt for mye vingummi.Anonymous poster hash: c9ebd...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 19. september 2015 #13 Del Skrevet 19. september 2015 Den er ute etter musa di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 19. september 2015 #14 Del Skrevet 19. september 2015 Den er nok bare nysgjerrig på dere, og finnes ikke farlig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #15 Del Skrevet 19. september 2015 Den er nok bare nysgjerrig på dere, og finnes ikke farlig!jeg har snakket med naboene, de merker ingenting til den. Som jeg forøvrig har oppkalt etter Freddy KruegerAnonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #16 Del Skrevet 19. september 2015 Den er ute etter musa di.Mus? Er ingen chihuahua jeg går tur med altsåAnonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 19. september 2015 #17 Del Skrevet 19. september 2015 jeg har snakket med naboene, de merker ingenting til den. Som jeg forøvrig har oppkalt etter Freddy KruegerAnonymous poster hash: c9ebd...f13 Kanskje det er hunden den finner fasinerende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #18 Del Skrevet 19. september 2015 Kanskje det er hunden den finner fasinerende? Kanskje men trodde ikke ugler hadde evnen til å finne noe som helst fascinerende.Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 19. september 2015 #19 Del Skrevet 19. september 2015 Kanskje men trodde ikke ugler hadde evnen til å finne noe som helst fascinerende.Anonymous poster hash: c9ebd...f13 Ugler går for å være rovfugl. Og rovfugler er kanskje mer smarte enn andre fugler. Kjenner noen som hadde ugle som kjæledyr etter at den ble funnet som liten unge. Gikk veldig fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september 2015 #20 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Så gøy! Kanskje den er ensom og leter etter en venn (jeg løper ut hver gang jeg hører en ugle .. men ser de aldri Send den gjerne her! ) Endret 19. september 2015 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå