Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #41 Del Skrevet 20. september 2004 Med det du skrev om forløpet er det faktisk meget stor sannsynlighet for at han har gjort det før og vil gjøre det igjen. Kanskje hevnen hjalp andre jenter ved at han tenker seg om to ganger neste gang. Det er noen mennesker som går rundt med et horribelt kvinnesyn som er overbevist om at slike handlinger ikke vil få konsekvenser. Han satte seg like i nærheten' date=hva tyder det på? Ikke at han var særlig redd. Samfunnet har bare blitt råere og råere, men sånne debatter kan man som sagt ta andre steder. Dette forundret meg også. Alt skjedde på denne byggeplassen, og han gikk bare rundt hjørnet og satte seg hos kompisene sine igjen etterpå. Det sier noe om dem alle sammen. Og det at kompisene hans etterlot ham der til bermen, sier vel også noe om dem. Men sånn har jeg hørt at "de" er. Feige som pokker. Tøffe så lenge de har overtaket. Ellers er de kyllinger. Det kan ikke ha vært mer enn to kompiser da, for Litens venner var tre. Pluss henne. Og Liten er heller ikke redd for å sloss og ta igjen. Hun har sinne som en ilder, og det har hun trodd er nok til å beskytte henne. Gi meg den mannen og jeg skal plage ham. Ikke drepe ham, det ville være en for mild straff. Jeg skulle psyket ham ned. Langt ned. Han skulle vært nervevrak og mentalpasient innen jeg var ferdig med ham. Nå gruer jeg meg til Litens reaksjon kommer - for den kommer nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 20. september 2004 #42 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg håper virkelig at datteren din får den oppfølgingen hun trenger, og at det svinet som forgrep seg på henne får sin straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 20. september 2004 #43 Del Skrevet 20. september 2004 Så grusomt! Vet ikke hva jeg skal si, men jeg håper inderlig han brenner i helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morild Skrevet 20. september 2004 #44 Del Skrevet 20. september 2004 Forstår reaksjonen din godt, Mysan, selv om jeg ikke har opplevd noe lignende med mine barn. Jeg oppfatter meg selv som et menneske med "riktige" verdier og holdninger, er imot dødsstraff i enhver sammenheng, men når det kommer til ens egne barn klarer man ikke alltid tenke rasjonelt lenger. Har selv prestert å true en "drittunge" med å knuse kneskålene hans da han mobbet sønnen min...! :o Ønsker dere alt godt i denne vonde tiden. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #45 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt du må ha det, for ikke å snakke om hvor vondt datteren din har det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 20. september 2004 #46 Del Skrevet 20. september 2004 Stakkars liten Nåde den som skader noen jeg er glad i ! :-x Forstår deg godt jeg at du skriver det du gjør, du må jo få raset fra deg du også. Håper drittsekken fikk en lærepenge, og at dere har gått til anmeldelse. Lykke til !! stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #47 Del Skrevet 20. september 2004 trøsteklem og varme tanker sendes til deg og din datter!! Det du sier at du skulle ønske at skjedde med drittsekken er som å høre min egen mor da hun fannt ut hva som hadde skjedd med meg.. Tror det er en sund reaksjon jeg. Man vil jo beskytte det kjæreste man har. Håper dere får bra proffesjonell hjelp, for dette er vondtog vanskelig å jobbe seg gjennom. Lykke til, Mysan! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. september 2004 #48 Del Skrevet 20. september 2004 Stakkars jenta di, Mysan! Og stakkars deg!!! Føler så inderlig med dere og har egentlig ikke ord!!! Vi som ikke har opplevd noe lignende kan nok heller ikke sette oss inn i hvordan dere har det - så ufattelig vondt på hver deres måte... :-( Men som mamma til tre barn har jeg ingen problemer med å forstå hva du føler nå... Du har rett til å være rasende og forbannet!!! Jeg tror jeg kunne blitt betrodd til det meste om noen hadde gjort en av mine unger noe vondt. Sender mange, mange gode klemmer til dere begge! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #49 Del Skrevet 20. september 2004 Hva synes dere om en storebror som legger skylda på jentungen og kjefter henne huden full for å ha vært der hun var, og for å ha vært så dum og bomme en røyk av en fremmed? Den andre broren reagerer også med sinne overfor henne, så nå er hun helt knust. Eldstemann dro hjem og han andre kledde på seg og gikk ut. Liten gikk bort til en venninne for å snakke litt. Hun er jo helt knust over den behandlingen hun får fra storebrødrene sine. Jeg skjønner at det gjør vondt for dem, men hjelper det å skjelle ut henne? Makan til idioter, og det er faen meg mine unger!! Jeg har lyst til å ta med meg Liten og reise fra de to idiotene, så kan de lulle seg sammen i en krok sjæl. Faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 20. september 2004 #50 Del Skrevet 20. september 2004 Det var ikke bare en måte å reagere på da? Mulig de ble redde, og sint og lot det gå ut over de som var der, da desverre lille jenta di? Dette er så trist. Men ikke bruk mer energi på sinne, sikkert lett å si men bruk ihvertfall sinnet dit på den drittsekken som fortjener det.. Sender mange trøste klemmer til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 21. september 2004 #51 Del Skrevet 21. september 2004 Uff... Blir så sint :evil: :evil: når jeg leser om slikt!! Datteren din har en sterk mamma rundt seg, ser det ut til! Det trenger hun når den store reaksjonen kommer! :cry: Ikke nøl med å søke hjelp! Hils henne fra oss på KG! :trøste: Lykke til!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 21. september 2004 #52 Del Skrevet 21. september 2004 Grusomt, grusomt trist. Jeg føler virkelig med dere begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 21. september 2004 #53 Del Skrevet 21. september 2004 Fytt i rakker`n, stakkars jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 21. september 2004 #54 Del Skrevet 21. september 2004 Ta henne med til legen slik at det blir lettere å spore gjerningsmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 21. september 2004 #55 Del Skrevet 21. september 2004 Sitter med tårer i øynene etter å ha lest hva som har skjedd. Ta veldig godt vare på Liten. Er det noe hun trenger nå så er det alle de menneskene som er glad i henne. :trøste: Håper at tiden vil hjelpe henne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2004 #56 Del Skrevet 21. september 2004 Idag gråter jeg bare. Jeg gråter og gråter og føler meg helt handlingslammet. Liten fortalte meg igår at det hun ønsket seg fra storebroren sin var at han strakte armene ut mot henne og holdt rundt henne. Istedet får hun bøttevis med kjeft og beskjed om at hun fortjente det. Han skal få beskjed om at han kan holde seg vekke herfra til han kan be henne ordentlig om unnskyldning. Sitter den for langt inne hos ham, kan han bare fjerne seg fra oss. Han ødelegger hele familien her. Skriver om det i dagboken min i dag også. Hun har ingen reaksjoner foreløpig - vil bare fortrenge det. Hun tror det går bort hvis ingen snakker om det. Hun vil lande med et brak er jeg redd, men jeg er forberedt. Når sjokket har gitt seg, skal jeg høre om vi ikke skal ta ordentlig kontakt med dixi. Jeg har sendt dem en mail i dag, og er spent på hva de kan svare meg. Jeg fortalte dem om guttas reaksjoner også... Jeg hadde ikke kunnet forestille meg at det skulle føles sånn når noe slikt skjer med ungen din. jeg ville trodd jeg bare ville blitt rasende forbannet. Jeg er det også. Men jeg er mest redd. Jeg er livredd. Bilder spinner i hodet mitt når jeg prøver å forestille meg hva hun har vært igjennom. Hvor liten og redd har hun ikke vært mens det pågikk? Mens hun prøvde å slå ham med det som lå i nærheten av hendene hennes. Steiner brukte hun - dessverre var de ikke store nok til å knuse skallen hans. Kan man forestille seg redselen i de minuttene det pågår? Hva tenkte hun? Stakkars ungen min - jeg er bare så glad han ikke drepte henne..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja_80 Skrevet 21. september 2004 #57 Del Skrevet 21. september 2004 beskjed om at hun fortjente det. :o :o :o Gi meg adressen din, så skal jeg jammen komme å gi den der sønnen din en lærepenge og to. Komme med slike utsagn, at hans lillesøster fortjente å bli voldtatt Han kan like så greitt få den jævla voldtektsmannen til å voldta henne på ny som å komme med slikt. Satan, jeg blir så jævla forbanna. Han kan risikere å ødelegge søsteren sin helt. Tenk at en som man ser sånn opp til kan si noe slikt. Jeg har ikke ord :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: INGEN FORTJENER Å BLI VOLDTATT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. september 2004 #58 Del Skrevet 21. september 2004 :trøste: Varme tanker til deg og familien din. Kan umulig sette meg inn i situasjonen deres - og håper det aldri blir nødvendig heller. Men jeg tenker på storebrødrene... Det kan jo rett og slett være deres måte å avreagere på? Ikke at de bør slippe unna med det - men ikke vær for sinna på dem... Rett heller energien din inn mot datteren din og få guttene dine til å forstå at omsorg er en bedre måte enn fordømmelse. Når noen er slemme mot ens barn - gjør det noe i en. Og når det er ens egne barn som er slemme mot sin søster - er vel det mer sårende enn når fremmede gjør det. Det jeg mener er iallefall at alle følelser blir satt i kok. Datteren din sine. Dine. Brødrene sine. Prøv å ikke vær for hard mot sønnene dine - selv om det virker som et idiotisk råd. Nå sliter jeg med å formulere meg - men håper du forstår hva jeg mener. :oops: Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2004 #59 Del Skrevet 21. september 2004 Han skulle hatt seg en over hodet med balltre! Eller han skulle fått oppleve det samme selv. Maya, jeg har ingen problemer med å skjønne hva du mener Det er nok en reaksjon fordi dette var det han også har vært mest redd for. Han liker ikke at hun får lov til å dra til byen, og han synes hun får altfor mye frihet. Dermed blir det en sånn: Var det ikke det jeg sa? Når skal dere lære? Men uansett er det ikke akseptabelt og behandle søsteren sin sånn. Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja_80 Skrevet 21. september 2004 #60 Del Skrevet 21. september 2004 Han skulle hatt seg en over hodet med balltre! Eller han skulle fått oppleve det samme selv. Det er nok en reaksjon fordi dette var det han også har vært mest redd for. Han liker ikke at hun får lov til å dra til byen, og han synes hun får altfor mye frihet. Dermed blir det en sånn: Var det ikke det jeg sa? Når skal dere lære? Men uansett er det ikke akseptabelt og behandle søsteren sin sånn. Aldri! Helt enig med deg. Det er nok hans måte å reagere på, men uansett, han gjør alt mye verre for henne. Jeg skjønner bare ikke hvor han vil med å si sånt? Tror han at det vil hjelpe? Din datter har mer enn nok nå, og hun må få lov til å bearbeide og gå gjennom sin sorgprosess uten å føle at hun ikke har lov til å sørge fordi hun "fortjente" det som skjedde. Nei, vet du hva, jeg har ikke ord for hverken det som din datter ble utsatt for eller det som broren sa til henne. Føler så med dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå