Gå til innhold

Fakta: Gutter spiser kjeks!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

– FAKTA: GUTTER SPISER KJEKS

Hvorfor er det så tabu?

I vår nye artikkelserie Kjeks med RAMÅD snakker vi med gutta i bloggeduoen Rambukk mot åpne Dører. Her forteller de om første gang de kjøpte Mummikjeks.

- Det var jævlig sært, forteller Torgeir. - Damma i kassa så på oss som om vi skulle være snegleslim under skoa hennes da vi kom med hver vår pakke og sa ja til pose fordi det liksom skulle være en gave.

- Skikkelig sannsynlig, ikke sant? sier Jens retorisk. - To menn med samme type kjeks, og begge skal gi dem bort. Kyss meg i snørrbarten!

- Så tok vi banen hjem, gikk til hver vår studenthybel og åpna pakkene. Fem minutter seinere ringte Jens, forteller Torgeir entusiastisk. - Det var som et nytt liv!

Jens blir mer alvorlig: - Det er mye skam rundt disse greiene. Jenter kan sitte i ring og spise kjeks så mye de vil, mens vi gutta må gjøre det alene under dyna.

- Det smuler som faen også, legger Torgeir til. - Det er på tide med en kjeksuell revolusjon!

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article1614870.ece

Endret av Pawn Hearts
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Fytti. Opplysende og viktig tema, men gjelder det bare mummikjeks? Såvidt meg bekjent, selges de ikke mer, hva skjer da? Går man over til safari? (Som har tapt seg noe enormt!)

Jeg er forvirret.

Skrevet

Her spiste gutta Dinosaurkjeks, og det går enda an, for de er kule! Mummikjeks er for pingler.

Skrevet

Finnes bokstavkjeks enda? Da skal jeg ha en pakke.

Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: 32af8...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...