Pawn Hearts Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 (endret) – FAKTA: GUTTER SPISER KJEKS Hvorfor er det så tabu? I vår nye artikkelserie Kjeks med RAMÅD snakker vi med gutta i bloggeduoen Rambukk mot åpne Dører. Her forteller de om første gang de kjøpte Mummikjeks. - Det var jævlig sært, forteller Torgeir. - Damma i kassa så på oss som om vi skulle være snegleslim under skoa hennes da vi kom med hver vår pakke og sa ja til pose fordi det liksom skulle være en gave. - Skikkelig sannsynlig, ikke sant? sier Jens retorisk. - To menn med samme type kjeks, og begge skal gi dem bort. Kyss meg i snørrbarten! - Så tok vi banen hjem, gikk til hver vår studenthybel og åpna pakkene. Fem minutter seinere ringte Jens, forteller Torgeir entusiastisk. - Det var som et nytt liv! Jens blir mer alvorlig: - Det er mye skam rundt disse greiene. Jenter kan sitte i ring og spise kjeks så mye de vil, mens vi gutta må gjøre det alene under dyna. - Det smuler som faen også, legger Torgeir til. - Det er på tide med en kjeksuell revolusjon! http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article1614870.ece Endret 19. september 2015 av Pawn Hearts
Gjest Badebuksa Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Fytti. Opplysende og viktig tema, men gjelder det bare mummikjeks? Såvidt meg bekjent, selges de ikke mer, hva skjer da? Går man over til safari? (Som har tapt seg noe enormt!) Jeg er forvirret.
Gjest Mythic Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Her spiste gutta Dinosaurkjeks, og det går enda an, for de er kule! Mummikjeks er for pingler.
Lutetium 71 Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Finnes bokstavkjeks enda? Da skal jeg ha en pakke.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Anonymous poster hash: 32af8...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå