Gå til innhold

liker jenter sex like mye som gutter? hvis ja hvorfore later dere som dere er ikke interessert i det?

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Har aldri prøvd å late som om jeg ikke er glad i sex, og har møtt flere menn med lavere appetitt enn det jeg har selv, uten at jeg tror det er noe enestående i det. Vi er bare forskjellige. Det er forøvrig mulig å være glad i sex uten å være glad i å ha sex med hvem som helst.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er forøvrig mulig å være glad i sex uten å være glad i å ha sex med hvem som helst.

:pls:

Skrevet

For mange menn er sex en fysisk greie. For mange damer er det en stor psykisk greie, før det evt. blir fysisk. Hvis mannen ikke bryr seg om måten partneren hans fungerer på, sier det seg selv at det ikke blir så fantastisk for alle parter. Mange tror at sex er kjøtt mot kjøtt og helst i alle posisjonene som en har sett på nett. De vet ikke at det finnes et univers av andre ting som bør tilføres for å få et godt sluttresultat. Omtrent som å sammenligne en person som kun lever på kjøpepizza og en gourmetkokk som vet alt om hvordan mat kan tilberedes og varieres for å bli best mulig. Det er mange som har mye å lære om seksualitet, men de vet ikke om det. De ser på seg selv som utlært i tidlig alder og det er synd.

Anonymous poster hash: 500b5...9d5
  • Liker 1
Skrevet

Har aldri opplevd i voksen alder at damer er uinteressert i sex, med noen få unntak. De som var blitt aseksuelle etter voldtekter.

Hvor gammel er du? Tenker at det stort sett er veldig unge jenter som ikke er trygge på seksualiteten sin som virker "uinteresserte i sex", men da bare fordi de er flau over slikt. Med andre ord, umodent tull.

Skrevet

Det kan også være greit å merke seg at en jente kan være glad i sex, uten å ha lyst på sex med deg

Anonymous poster hash: 4fabf...058
  • Liker 3
Skrevet

Tenker det sier mest om TS når jentene han kjenner later som de er uinteressert i sex overfor han :P

Anonymous poster hash: 8cab8...b4e
Skrevet

Dette fikk jeg fra en mannlig ekskollega en gang vi snakket om sex.

"Er DU glad i sex? Det virket ikke sånn da vi delte kontor!"

Dvs fordi jeg ikke hadde lyst på HAN så var jeg ikke glad i sex?? WTF?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du det? Har du ligget med alle?

Hvertfall de jeg har ligget med.... 

Noen kvinner vil ha masse sex, noen kvinner vil ha mindre sex og noen vil ikke ha sex. Og vet dere hva?? Akkurat det samme gjelder for menn! Banebrytende og sjokkerende hva...!

Sant nok.

Skrevet

Jeg elsker sex både med og uten orgasme og tenker sikkert like mye på det iløpet av en dag som det gutter gjør!!

Problemet for jenter som er åpne om at de liker sex og/eller litt røffere sex er at utrolig menge menn ser på dette som en invitasjon til å ta seg friheter og presse seg på. Har vert ute for dette flere ganger der jeg har hatt store problemer med å få menn til å innse at nei fremdeles er NEI etter slike diskusjoner om sex.
Derfor er det lettere å heller gi inntrykk av at vi ikke er like interessert i det så er det i det minste lettere å få fred når man ønsker det ;)

Anonymous poster hash: 91dc7...202
Skrevet

Det kan også være greit å merke seg at en jente kan være glad i sex, uten å ha lyst på sex med deg

Anonymous poster hash: 4fabf...058

Tenk det ;) 

Eller som meg: elsker sex, men kun i forhold.

Anonymous poster hash: f7a6c...1b4

Skrevet

Fordi ei jente som er åpen om at hun liker sex og har mye sex blir stemplet som hore av gutter.

Fordi det er nemlig greit at gutter har masse sex, men jenter skal ikke ha det. Da er de billige horer.

Anonymous poster hash: e8b3e...554

Hvorfor kan du ikke bare være ei billig hore da?

Skrevet

Jeg liker ikke sex og har heller aldri likt det. Har gjort det jeg kan for å unngå det, men må jeg, gidder jeg ikke late som om jeg liker det.

Da ligger jeg heller og planlegger hva jeg skal gjøre dagen etter og hva jeg skal ha til middag. Så får fyren bare humpe seg ferdig  :bond:

Anonymous poster hash: 4028c...dd5
  • Liker 1
Skrevet

Virker ikke som de fleste damer får like stor fysisk nytelse av det som menn. For damer handler det mer om intimitet og det følsesmessige rundt selve samleie virker det som. Men jeg tror også at for damer som har svært god selvinnsikt på sin egen kropp og de som tør slippe seg helt løs, vil sexen føles like godt som hos en mann.

De har jo tross allt en ultrasensitiv klitoris, pluss at de kan få flere orgasmer etter hverandre...så mulighetene for enorm nytelse er jo tilstede.

Signerer denne. Jeg får ikke orgasme av samleie så for meg handler det kun om å ligge på display og å stønne mest mulig sensuelt og se best mulig ut for å få mannen til å komme. Det handler om intimitet og følelser ja, for orgasme kan jeg aldri få av penetrering. Og når mannen har kommet så er vi jo uansett ferdige. Så kan føles litt rart å sukke, stønne osv og være "så kåt" og straks mannen har kommet så er liksom ikke jeg kåt lenger heller.. De beste orgasmene gir jeg meg selv, det er da jeg er kåtest.

Anonymous poster hash: 8645c...e10

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg liker ikke sex og har heller aldri likt det. Har gjort det jeg kan for å unngå det, men må jeg, gidder jeg ikke late som om jeg liker det.

Da ligger jeg heller og planlegger hva jeg skal gjøre dagen etter og hva jeg skal ha til middag. Så får fyren bare humpe seg ferdig  :bond:

Anonymous poster hash: 4028c...dd5

Høres ut til at du har støtt på topp 10 mest elendige egoistiske mannfolka rasen har å by på.....

Sex skal ikke være slik...selv om man er nær sagt bedøvet i vagina.

Signerer denne. Jeg får ikke orgasme av samleie så for meg handler det kun om å ligge på display og å stønne mest mulig sensuelt og se best mulig ut for å få mannen til å komme. Det handler om intimitet og følelser ja, for orgasme kan jeg aldri få av penetrering. Og når mannen har kommet så er vi jo uansett ferdige. Så kan føles litt rart å sukke, stønne osv og være "så kåt" og straks mannen har kommet så er liksom ikke jeg kåt lenger heller.. De beste orgasmene gir jeg meg selv, det er da jeg er kåtest.

Oida...hvorfor det? Det bør jo absolutt ikke være slik. Er det vanlig at menn driver på sånn? :klo: ....har ikke dama kommet så bør man sørge for at hun også får litt igjen.

Skrevet

liker jenter sex like mye som gutter? hvis ja hvorfore later dere som dere er ikke interessert i det?

Anonymous poster hash: 065b0...439

Det gjelder ikke alle jenter

Skrevet

Jeg liker det kjempegodt alene, men ikke med gutter, da jeg bare har møtt ego gutter i senga. Disse dreper kjapt lysta på sex. Derfor gir jeg heller meg selv flere orasmer alene og oftere.

Anonymous poster hash: 3d3b6...a12
  • Liker 1
Skrevet

Mange gutter er kanskje bare i å tilfredstille seg selv.

Skrevet

Jeg liker det kjempegodt alene, men ikke med gutter, da jeg bare har møtt ego gutter i senga. Disse dreper kjapt lysta på sex. Derfor gir jeg heller meg selv flere orasmer alene og oftere.

Anonymous poster hash: 3d3b6...a12

Noen gutter bryr seg ikke med å hjelpe damene.

Skrevet

Noen gutter bryr seg ikke med å hjelpe damene.

Damer har ansvar for egen nytelse. Er likestilling i dag. :fnise:

Anonymous poster hash: 3dbea...34a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...