Gå til innhold

liker jenter sex like mye som gutter? hvis ja hvorfore later dere som dere er ikke interessert i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker jenter sex like mye som gutter? hvis ja hvorfore later dere som dere er ikke interessert i det?

Anonymous poster hash: 065b0...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi ei jente som er åpen om at hun liker sex og har mye sex blir stemplet som hore av gutter.

Fordi det er nemlig greit at gutter har masse sex, men jenter skal ikke ha det. Da er de billige horer.

Anonymous poster hash: e8b3e...554
  • Liker 9
Skrevet

Jenter har all makt når det kommer til sex, og kan få akkurat når de vil.

Vi menn kan ikke det, og derav kommer misunnelsen som fører til at noen jenter blir stemplet som billige eller horer.

Skrevet

Hahaha, stemmer dette

Fordi ei jente som er åpen om at hun liker sex og har mye sex blir stemplet som hore av gutter.

Fordi det er nemlig greit at gutter har masse sex, men jenter skal ikke ha det. Da er de billige horer.

Anonymous poster hash: e8b3e...554

Skrevet

Jenter som har mye sex blir stempla som en hore av gutter, så dere har bare dere selv som menn å takke.

Når det kommer til selve sexen så vet man jo at mindretallet av kvinner får orgasme av samleie, så de nyter det nok ikke like mye som den gjennomsnittlige mann, med mindre han er flink til å ta seg av henne før han selv får orgasme.

Anonymous poster hash: d9d55...a3f
  • Liker 10
Skrevet

Jenter som har mye sex blir stempla som en hore av gutter, så dere har bare dere selv som menn å takke.Når det kommer til selve sexen så vet man jo at mindretallet av kvinner får orgasme av samleie, så de nyter det nok ikke like mye som den gjennomsnittlige mann, med mindre han er flink til å ta seg av henne før han selv får orgasme. Anonymous poster hash: d9d55...a3f

Jenter som aldri får orgasme har ingen andre enn seg selv å skylde på.

Bli kjent med deg selv, finn ut hva du liker og veiled partneren din.

Menn kan ikke lese tankene dine, selv om dere til tider både tror og nærmest forventer det!

Skrevet

Jeg er ikke noe særlig interessert i sex. Syns det er godt når jeg først har det, men syns liksom det er mer stress enn det er digg egentlig, så helt ærlig syns jeg det er diggere å bare kose meg litt på egenhånd. 

Anonymous poster hash: bd755...f48
  • Liker 7
Skrevet

Jenter har all makt når det kommer til sex, og kan få akkurat når de vil.

Vi menn kan ikke det, og derav kommer misunnelsen som fører til at noen jenter blir stemplet som billige eller horer.

Snakk for deg selv:fnise: Har er det ikke mye tørke😁 Syns nesten jakten blir for lett, så hadde ikke gjort noe om damer var mere hard to get.:P

Anonymous poster hash: 3dbea...34a

Skrevet

Ja, noen av liker sex like mye som gutta.

• Liker 1
Skrevet

Kvinners instinkt forteller dem at de må være mer selektive med sine sexpartnere, siden det er de som blir gravide. Mannen skal ha gode gener og ha forskjellige kvaliteter som gjør ham til en god forsørger.

Menn er "programmert" til å ville ha sex med alle kvinner vi er tiltrukket av.

Menn synes historisk sett ikke det er attraktivt med en kvinne som har barn med andre menn og/eller har hatt mange sexpartnere, mens kvinner er tiltrukket av "alfahannen" som er sterk og mektig og populær blant damene.

I dag er forskjellene tildels visket ut, men mye henger igjen.

• Liker 1
Skrevet

Ja de liker sex.

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 2
Skrevet

Jenter som har mye sex blir stempla som en hore av gutter, så dere har bare dere selv som menn å takke.

Når det kommer til selve sexen så vet man jo at mindretallet av kvinner får orgasme av samleie, så de nyter det nok ikke like mye som den gjennomsnittlige mann, med mindre han er flink til å ta seg av henne før han selv får orgasme.

Anonymous poster hash: d9d55...a3f

Det blir de faktisk av mange jenter også når du først skal generalisere så mye.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Virker ikke som de fleste damer får like stor fysisk nytelse av det som menn. For damer handler det mer om intimitet og det følsesmessige rundt selve samleie virker det som. Men jeg tror også at for damer som har svært god selvinnsikt på sin egen kropp og de som tør slippe seg helt løs, vil sexen føles like godt som hos en mann.

De har jo tross allt en ultrasensitiv klitoris, pluss at de kan få flere orgasmer etter hverandre...så mulighetene for enorm nytelse er jo tilstede.

Skrevet

Jeg elsker sex, har det ofte og får ikke nok av det.

Kunne ikke falle meg inn å late som om jeg ikke er interessert i sex, absolutt ikke.

Godt nok svar?

😬

Skrevet

Ja det gjør de, og jeg opplever ikke at de later som om de ikke gjør det.

Det er nok bare deg.

Anonymous poster hash: 6f12a...b87

Skrevet

Ja de liker sex.

Hvordan vet du det? Har du ligget med alle?

Skrevet

Kvinners instinkt forteller dem at de må være mer selektive med sine sexpartnere, siden det er de som blir gravide. Mannen skal ha gode gener og ha forskjellige kvaliteter som gjør ham til en god forsørger.

Menn er "programmert" til å ville ha sex med alle kvinner vi er tiltrukket av.

Menn synes historisk sett ikke det er attraktivt med en kvinne som har barn med andre menn og/eller har hatt mange sexpartnere, mens kvinner er tiltrukket av "alfahannen" som er sterk og mektig og populær blant damene.

I dag er forskjellene tildels visket ut, men mye henger igjen.

Nei

Anonymous poster hash: 2f2e0...469

• Liker 5
Skrevet

Noen kvinner vil ha masse sex, noen kvinner vil ha mindre sex og noen vil ikke ha sex. Og vet dere hva?? Akkurat det samme gjelder for menn! Banebrytende og sjokkerende hva...! 😴

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...