Gå til innhold

Hunden oppfører seg rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte stemmer magefølelsen ift at hunden er syk?

Anonymous poster hash: 06606...42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart hvordan? Er allmenntilstanden som normalt, drikker hunden vann som normalt, spiser normalt?

Anonymous poster hash: b4245...c5f
Skrevet

Rart hvordan? Er allmenntilstanden som normalt, drikker hunden vann som normalt, spiser normalt? Anonymous poster hash: b4245...c5f

Det har jeg ikke fulgt med på, men har spist i allefall. Tenker ikke akutt sykdom, dette har pågått en stund.

Står og henger med hodet. Glaner.. Virker fjern og bortreist. Ikke helt "med". "Hører ikke" hvis vi spør om han vil gå tur eller at han ikke får være i sofaen. Virker nesten dement..

Skrevet

Kanskje begynner han å bli gammel? Tunghørt? Sliten? Anbefaler uansett på det sterkeste at du tar ham med på en sjekk til dyrlegen. Kan iallefall ikke skade. Eventuelt ta kontakt med dyrlegen og spørre om de tror det er verdt en sjekk eller ikke. De vet best. :)

Skrevet

Kanskje begynner han å bli gammel? Tunghørt? Sliten? Anbefaler uansett på det sterkeste at du tar ham med på en sjekk til dyrlegen. Kan iallefall ikke skade. Eventuelt ta kontakt med dyrlegen og spørre om de tror det er verdt en sjekk eller ikke. De vet best. :)

Han er såvidt voksen (4 år og 8 kg), så er ikke alderdom, men er redd et kan være hjernerelatert.

Skrevet

Han er såvidt voksen (4 år og 8 kg), så er ikke alderdom, men er redd et kan være hjernerelatert.

Iogmed at han er såppass ung hadde jeg  - om jeg var i din situasjon - ikke en gang nølt med å ta kontakt med dyrlege. Som sagt, en liten sjekk kan ikke skade. Om noe er galt, får de kanskje ordnet det eller iallefall begynt med en behandling. Og om det viser seg at det ikke er noe alvorlig, kan du jo slappe av og ikke tenke mer på det.

Skrevet

Er ikke noe løpetid i nærheten som gjør han litt merkelig?

Skrevet

Er ikke noe løpetid i nærheten som gjør han litt merkelig?

han er kastrert.

Skrevet

han er kastrert.Anonymous poster hash: 06606...42a

Da ville jeg sjekket med dyrlege. Heller en sjekk for mye enn en for lite!

Skrevet

Ja, men hva sjekker de hos dyrlegen?

Skrevet

Det komme vel an på symptomene du beskriver. Ta en telefon og snakk med de ihvertfall, så finner du fort ut om de mener det er riktig at du kommer inn, eller om de mener du skal se det an.

Hvor lenge har hunden vært slik?

Skrevet

Det komme vel an på symptomene du beskriver. Ta en telefon og snakk med de ihvertfall, så finner du fort ut om de mener det er riktig at du kommer inn, eller om de mener du skal se det an.

Hvor lenge har hunden vært slik?

4 mnd, ca.

Skrevet

Du bør kontakte dyrlege for å få sjekket hunden din. Jeg vet om en hund som oppførte seg slik du beskriver, og den hadde epilepsi.

Skrevet

Du bør kontakte dyrlege for å få sjekket hunden din. Jeg vet om en hund som oppførte seg slik du beskriver, og den hadde epilepsi.

Er det ikke mange ulemper med å medisinere en så ung hund? Det er jo kjempesterkt for leveren.

Skrevet

Er det ikke mange ulemper med å medisinere en så ung hund? Det er jo kjempesterkt for leveren.

Akkurat det kan jeg ikke noe om, så det tør jeg ikke svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...