AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Har du merket at når du snakker med noen som bæsjer så svarer de ikke? Er det sånn at man vil konsentrere seg eller at man presser. På jobb og kjøpesentre så kan jeg finne på å banke på båsdøren og spørre om det er noen der. Siden de ikke svarer så bøyer jeg meg ned og ser noen føtter. Vil de ha ro? Jeg må jo også på do så da er det naturlig å spørre hvor lang tid de bruker. Synes det er et rart fenomen. Noen ganger når jeg har veninner på besøk og de må på do så banker jeg på når de har brukt litt tid. Når jeg spør om de bæsjer så svarer de ikke. Hva er greien deres? Jeg finner jo ut av det når de kommer ut og jeg lukter det. Anonymous poster hash: 525ac...3af
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Jeg tror du har et drypp. Ring legen. Anonymous poster hash: 58ae2...a58 5
Gjest Uhumskheter Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Denne tråden har potensiale
Klokkereim Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Kanskje blekkulfklubben er mer for deg? Der finner du sikkert fler på din egen alder....
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Newsflash: Ja, de aller, aller fleste normale mennesker vil være i fred på do, og spesielt når de driter. Og en like stor andel av de du gjør dette mot synes du fullstendig mangler fullstendig og sosiale antenner. Anonymous poster hash: 1f820...aac 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Newsflash: Ja, de aller, aller fleste normale mennesker vil være i fred på do, og spesielt når de driter. Og en like stor andel av de du gjør dette mot synes du fullstendig mangler fullstendig og sosiale antenner. Anonymous poster hash: 1f820...aac "Fullstendig mangler folkeskikk og sosiale antenner", skulle det stå. Anonymous poster hash: 1f820...aac
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Newsflash: Ja, de aller, aller fleste normale mennesker vil være i fred på do, og spesielt når de driter. Og en like stor andel av de du gjør dette mot synes du fullstendig mangler fullstendig og sosiale antenner. Anonymous poster hash: 1f820...aac jeg lurte bare på om de kunne snakke eller med vilje ignorerte meg. Siden jeg klarer det men jeg presser ikke så hardt. De sosiale antennene mine henger fint på plass. Takk for den. Kanskje du burde ta en titt på dine egne når du er så frekk. Anonymous poster hash: 525ac...3af
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 At de ikke svarer deg mens de er på do, er et tegn på at du skal slutte å mase på dem når de er på do. Anonymous poster hash: 24139...4b6 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 jeg lurte bare på om de kunne snakke eller med vilje ignorerte meg. Siden jeg klarer det men jeg presser ikke så hardt. De sosiale antennene mine henger fint på plass. Takk for den. Kanskje du burde ta en titt på dine egne når du er så frekk. Anonymous poster hash: 525ac...3af Vel, i enkelte situasjoner må det tydeligvis kraftig krutt til for å nå frem. Anonymous poster hash: 1f820...aac
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Hvorfor unngår dere å svare på spørsmålet mitt? Er dere en av de eller noe, for hvorfor klarer dere ikke svare. Tror at mange har opplevd det samme som meg. Sikkert mange som har lurt på det men ikke ha turt å spørre. Kan de eller vil de ikke svare ja eller nei? Forstår viss de presser hardt men det er egentlig et ikke-problem. Da har man ingen unnskyldninger. Anonymous poster hash: 525ac...3af
Gjest Badebuksa Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Spørsmålet er vel egentlog HVORFOR DU SPØR FOLK OM DE DRITER. fetisj much??
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Spørsmålet er vel egentlog HVORFOR DU SPØR FOLK OM DE DRITER. fetisj much?? Er det så tabu at man har fetisj viss man spør. Har alle som spør om andre har mensen fetisj på mensen. Har du fetisj på badebukser. Er det lov å spore så mye av i tråden. Anonymous poster hash: 525ac...3af
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 KG er blitt rene barnehagen etterhvert. Anonymous poster hash: d7469...aad 3
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Haha! Jeg hadde garantert funnet ut om jeg kunne le eller ikke hvis du begynnte slik når jeg satt på do å bæsjet
Alex Turner Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Neste gang jeg driter skal jeg prøve å snakke samtidig
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 De ignorerer deg! Du er frekk som maser på folk når de er på do. Anonymous poster hash: 0afdc...45a 1
Gjest Dårris Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 :hoho: Hvorfor i gammel-Eriks navn skal du snakke med folk som driter? Og hvorfor er det interessant for deg om de driter eller ikke? La de nå gjøre hva de vil på dass, enten de tisser, driter, sminker seg, onanerer eller bare trenger litt fri fra deg! Og forresten, INGENTING er mer irriterende enn folk som knakker på døra bare fordi man har sittet et par minutter på dass. Sånn oppførsel er et prakteksempel på fullstendg mangel på sosiale antenner. 2
Gjest Drama Queen Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Kan vi ta et øyeblikk, hvor vi faktisk reflekterer over det at denne tråden ble startet opp av en (i teorien) voksen person?
Kragebein Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #20 Skrevet 20. september 2015 jeg KLARER det fint men syntes det er uehagelig og ufint mentalt så jeg gjør det ikke. blir forbausa og sier ring meg senere når folk ringer meg å sitter på do å bæsjer. Anonymous poster hash: 8b3d2...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå