AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Ok. Det har seg sånn at jeg har en fuckfriend. Vi prater sammen, har sex, og gjør ting utenom uten å ha sex. Plutselig streifet tanken meg om at det hadde vært gøy å se om dette kunne blitt noe mer. Jeg er heldigvis oppegående nok til å forstå at det er 99 prosent sannsynlighet for at han ikke vil noe annet enn det vi har gående nå (han har jo en ganske bra deal på gang). Og det er helt greit:) Jeg har vel bare lyst til å vite om han føler noe mer for meg, og kunne tenke seg å prøvd å "date", altså ikke hoppe inn i noe forhold.. Bare se om det eventuelt kunne blitt noe. Hvordan kan jeg få vite hva han føler uten å ødelegge alt ved å ta opp dette seriøse vaset? Om han ikke ønsker noe annet, så er det ingen problem for meg å fortsette som fuckfriends eller venner. Jeg er vel bare nysgjerrig:) tips? tanker? Anonymous poster hash: 58194...661
Okapi Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Bare spør rett ut. Du risikerer ikke stort her. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Bare spør rett ut. Du risikerer ikke stort her. Jeg er egentlig helt enig, men jeg er ærlig talt for feig til det. Er bare redd for at egoet mitt skal bli såret hvis han sier: "Jeg er ikke interessert i noe mer med deg". Dessuten føler jeg meg litt teit ettersom vi tross alt har inngått en "avtale" på mine premisser der jeg sa at det ikke skulle være følelser. Tenker det kan bli kleint å henge i ettertid hvis jeg sier noe sånt, fordi han tenker at jeg er "head over heals", og at det dermed blir litt skjevt.. Haha. Er det ingen andre løsninger? ts Anonymous poster hash: 58194...661
Okapi Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Jeg tror problemet er at du vil finne ut hva han føler samtidig som du er redd for å finne ut hva han føler. Du må nesten bare ta et valg.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Jeg tror problemet er at du vil finne ut hva han føler samtidig som du er redd for å finne ut hva han føler. Du må nesten bare ta et valg. Ja, jeg har ikke lyst til å brette ut om hva jeg tenker. Jeg har egentlig bare lyst til å se hva han vil og dermed ta stilling til resten etter det. Hehe (feigt) Men det bør da være noe måte å kunne se hva/hvor han vil uten å måtte brette seg ut og spørre? Hvordan er dere menn når dere er interessert i noe mer? Er jo litt latterlig hvis vi begge egentlig kunne tenke oss å prøve, men ingen tør å ta dette opp.. ts Anonymous poster hash: 58194...661
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Det er bare å hoppe i det. Det er ikke slik at du kan satse null og vinne alt. Gutter som holder på slik fremstår jo patetiske overfor kvinner. Og vice versa. Det viser mer selvtillit å ta praten enn å finne en "sidevei" inn der man ikke er konkret. Hinting er uansett slitsomt. Anonymous poster hash: 30f32...015 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå