Gå til innhold

Angrer etter å ha spist godteri...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trodde jeg aldri skulle skrive noe som det her. Høres jo ut som en svak hippie-feminist. Men i det siste har jeg begynt å bli svært engstelig over min stadige vekt-økning. Og spesielt etter å ha spist flere KG med sukkerfylt godteri. Nå har jeg VIRKELIG overgått meg selv. I går spiste jeg svært mye, men i dag satte jeg ny rekord. 3000 g sjokolade med melke-vanilje fyll fra Sverige. 3 Kg smågodt fra gottefabrikken, flere poser potetgull og minst 5 liter cola... Klokka er ikke 17:00 engang... Kjenner jeg begynner å hallusinere, tror jeg innkasserte godteriet litt fort, og magen min føles ENORM... Har aldri hatt sånn angre-følelse før... Men etter legen har begynt å kjefte på meg, så har jeg hørt stemmene hans i hodet og alle sure kvinner som maser om kosthold i mine drømmer... Får ikke disse stemmene UT av hodet!! Jeg blir gæren!  :redd:

Flere enn meg som får DEN angre-følelsen etter å spist litt godteri og såkalte 'usunne' ting? Kjenner meg helt knust, og forstår ikke hvorfor.  :(  :grine:

Endret av Cowboy Lotte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! Vet ikke helt hva jeg skal svare, men det der er jo bare helt sinnsykt!! Hvis du regner ut ca hvor mange kalorier det er i dette blir det rundt 20 000 kalorier. Det er like mye som jeg spiser på mellom 1 og 2 uker. Det er virkelig ikke rart du legger på deg. og med dette kaloriinntaket kommer vekta til å fly! Det er nesten så jeg tror du bare troller? 

Anonymous poster hash: a9f6e...48f
Skrevet

Trodde jeg aldri skulle skrive noe som det her. Høres jo ut som en svak hippie-feminist. Men i det siste har jeg begynt å bli svært engstelig over min stadige vekt-økning. Og spesielt etter å ha spist flere KG med sukkerfylt godteri. Nå har jeg VIRKELIG overgått meg selv. I går spiste jeg svært mye, men i dag satte jeg ny rekord. 3000 g sjokolade med melke-vanilje fyll fra Sverige. 3 Kg smågodt fra gottefabrikken, flere poser potetgull og minst 5 liter cola... Klokka er ikke 17:00 engang... Kjenner jeg begynner å hallusinere, tror jeg innkasserte godteriet litt fort, og magen min føles ENORM... Har aldri hatt sånn angre-følelse før... Men etter legen har begynt å kjefte på meg, så har jeg hørt stemmene hans i hodet og alle sure kvinner som maser om kosthold i mine drømmer... Får ikke disse stemmene UT av hodet!! Jeg blir gæren!  :redd:

Flere enn meg som får DEN angre-følelsen etter å spist litt godteri og såkalte 'usunne' ting? Kjenner meg helt knust, og forstår ikke hvorfor.  :(  :grine:

Yme?

Skrevet

Google "kognitiv dissonans", og finn ut hvorvidt disse tankene samt den ekstreme overspisingen har kommet etter at du snakket med legen om vektøkningen din. Kanskje også lurt om du definerer for deg selv hva du mener med "litt godteri".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...