Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Er det noen flere enn meg som har filosofert over hva slags kjæreste man er? Jeg har nemlig funnet ut at jeg kan være en skikkelig dårlig kjæreste. Dette er ikke en klage fra min side, det er mer en observasjon! Mulig jeg ikke har truffet riktig mannebein ennå, slik at jeg ikke helt har klart å tilpasset meg de kjærestene jeg har hatt Det jeg tenker på som dårlig kjæreste da, er at jeg går fort lei. I starten er alt en dans på roser, men med tiden så ble jeg mindre tålmodig og mer egoistisk. Jeg ville bestemme filmer vi skulle se, jeg bestemte musikk, hva vi skulle gjøre i helgene og hva vi skulle ha til middag og så videre. Jeg ble masete og veldig kritiserende, og i diskusjoner og krangler kunne jeg være skikkelig bitchy! Jeg så det jo selv at oppførselen min var til tider motbydelig, så jeg gjorde det slutt og ba om unnskyldning. Derfor har jeg bestemt meg for at singellivet er tingen for meg en stund. Jeg er nemlig ganske snill og hyggelig mot alle andre mennesker i rundt meg! Er fortsatt venn med noen av eksene mine, og de sier jo at jeg er en mye hyggeligere eks enn kjæreste Men det har jeg jo lyst til å fikse på da. Jeg håper jeg blir den beste kjæresten min fremtidige kjæreste har hatt 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Selvinnsikt er en fin bil.Anonymous poster hash: ddc3f...a1b 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Haha ja jeg kjenner meg igjen! Jeg elsker å ta iniativ, er generelt flink til å dra igang aktiviteter og så videre i begynnelsen. Men en likhet med alle forholdene mine er at jeg etterhver blir lei av at jeg tar alt iniativet😁 men jeg ser jo at det er fordi jeg har begynt med det og at det kanskje er en grunn til at de likte meg fra begynnelsen av. Men så blir jeg mer krevende etterhvert, så blir jeg lei, og såå finner jeg ut at singellivet er bedre. Og der er jeg nå da🙊Anonymous poster hash: 492d1...b58
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Haha ja jeg kjenner meg igjen! Jeg elsker å ta iniativ, er generelt flink til å dra igang aktiviteter og så videre i begynnelsen. Men en likhet med alle forholdene mine er at jeg etterhver blir lei av at jeg tar alt iniativet men jeg ser jo at det er fordi jeg har begynt med det og at det kanskje er en grunn til at de likte meg fra begynnelsen av. Men så blir jeg mer krevende etterhvert, så blir jeg lei, og såå finner jeg ut at singellivet er bedre. Og der er jeg nå daAnonymous poster hash: 492d1...b58 Godt det er flere! Jeg tenker at jeg hadde vært ekstremt slitsom hvis ikke jeg så hvordan jeg var selv Så inntil videre er det nok best å spare flere for det strevet jeg kan være
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Godt det er flere! Jeg tenker at jeg hadde vært ekstremt slitsom hvis ikke jeg så hvordan jeg var selv Så inntil videre er det nok best å spare flere for det strevet jeg kan være Haha ja samme🙊🙊 jeg kunne til og med si at "sorry nå veeet jeg at jeg oppfører meg som en bitch, men jeg klarer ikke la være". Haha ikke lett, men tenker at når vi møter den riktige for oss, så kommer oppførselen deretter😁 det er dog veldig fint å være singel og ikke ha noen å irritere seg over en periode da:)Anonymous poster hash: 492d1...b58
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Haha ja samme jeg kunne til og med si at "sorry nå veeet jeg at jeg oppfører meg som en bitch, men jeg klarer ikke la være". Haha ikke lett, men tenker at når vi møter den riktige for oss, så kommer oppførselen deretter det er dog veldig fint å være singel og ikke ha noen å irritere seg over en periode da:)Anonymous poster hash: 492d1...b58 Kunne ikke sagt det bedre selv
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Er det noen flere enn meg som har filosofert over hva slags kjæreste man er? Jeg har nemlig funnet ut at jeg kan være en skikkelig dårlig kjæreste. Dette er ikke en klage fra min side, det er mer en observasjon! Mulig jeg ikke har truffet riktig mannebein ennå, slik at jeg ikke helt har klart å tilpasset meg de kjærestene jeg har hatt Det jeg tenker på som dårlig kjæreste da, er at jeg går fort lei. I starten er alt en dans på roser, men med tiden så ble jeg mindre tålmodig og mer egoistisk. Jeg ville bestemme filmer vi skulle se, jeg bestemte musikk, hva vi skulle gjøre i helgene og hva vi skulle ha til middag og så videre. Jeg ble masete og veldig kritiserende, og i diskusjoner og krangler kunne jeg være skikkelig bitchy! Jeg så det jo selv at oppførselen min var til tider motbydelig, så jeg gjorde det slutt og ba om unnskyldning. Derfor har jeg bestemt meg for at singellivet er tingen for meg en stund. Jeg er nemlig ganske snill og hyggelig mot alle andre mennesker i rundt meg! Er fortsatt venn med noen av eksene mine, og de sier jo at jeg er en mye hyggeligere eks enn kjæreste Men det har jeg jo lyst til å fikse på da. Jeg håper jeg blir den beste kjæresten min fremtidige kjæreste har hatt Er du enebarn, eller yngst i søskenflokken?
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Er du enebarn, eller yngst i søskenflokken? Jeg er enebarn, mulig det har litt innvirkning også ja, hehe
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Jeg er enebarn, mulig det har litt innvirkning også ja, hehe Neste gang du får deg en kjæreste, så lat som om du har en lillesøster eller lillebror.. og oppfør deg mot kjæresten som om en av de stod å så på
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Neste gang du får deg en kjæreste, så lat som om du har en lillesøster eller lillebror.. og oppfør deg mot kjæresten som om en av de stod å så på Hmmm.. Kanskje det? Jeg tror jeg skjønner hvordan det kan fungere, selv om jeg ikke har småsøsken
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Hmmm.. Kanskje det? Jeg tror jeg skjønner hvordan det kan fungere, selv om jeg ikke har småsøsken Hvis du tenker på noen som har deg som et forbilde, og handler ut i fra hvordan du ivareta at de ser på deg som et forbilde, vil du kanskje handle annerledes Mest sannsynlig vil du oppføre deg mye mer rasjonelt da...
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Hvis du tenker på noen som har deg som et forbilde, og handler ut i fra hvordan du ivareta at de ser på deg som et forbilde, vil du kanskje handle annerledes Mest sannsynlig vil du oppføre deg mye mer rasjonelt da... Det høres veldig logisk ut takk for tips
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Jeg er fantastisk bra kjæreste emne. Er pen, god, flink til å lage mat, liker rollespill i senga, har bare hatt 1 sexpartner (jeg har holdt meg unna bevisst fordi jeg vil være "ren" for ektemannen) men det hjelper åpenbart lite når ingen tror på det og forhåndsdømmer meg som pen, billig og dum. Anonymous poster hash: 39e03...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå