Gå til innhold

Har blitt forelsket i en som nå er uinteressert

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor var det en gutt som ofte så på meg. Jeg tenkte i mitt stille sinn at han kanskje var interessert. Jeg fantaserte litt om denne gutten, men ingen av oss har tatt kontakt med hverandre. Nå, et halvt år senere ser han aldri på meg lenger.. Han ser den andre veien når jeg går forbi. Jeg føler en ekstrem tiltrekning mot denne gutten, men jeg andre ikke hvordan jeg skal få kontakt med han. Har kun møtt han ute en gang og da snakket vi ikke. Ellers møter jeg kan kun i forelesning to ganger i uka, og der snakker vi hvertfall ikke fordi vi kjenner hverandre overhode ikke…. Åh, hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 3a680...8d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette den tredje tråden om gutter som ser på jenter, og så ikke ser på jenter mer, og jenta blir fortvilet men kan selvsagt ikke ta kontakt selv, sånn bare i dag? Er det en epidemi på gang? :O

• Liker 5
Skrevet

Han prøvde å få kontakt med deg i et halvt år via blikket sitt. Ikke rart at han ikke gidder mere nå, så hvis du vil ha kontakt så må du nesten bare ta kontakt men du burde finne ut av om det er fordi du vil bli kjent med han eller om det er fordi du bare vil at han skal like deg igjen.

Anonymous poster hash: 199de...b50
Skrevet

Er ikke dette den tredje tråden om gutter som ser på jenter, og så ikke ser på jenter mer, og jenta blir fortvilet men kan selvsagt ikke ta kontakt selv, sånn bare i dag? Er det en epidemi på gang? :O

Eller bare samme (skrullete) dame?

Anonymous poster hash: 7335e...b7d

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Gjest gjestvest
Skrevet

Gå forbi, legg en lapp i lomma hans. Legger han merke til det, si : " Unnskyld, jeg trodde det var min lomme ".   :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...