Gå til innhold

Budsjett

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å sette opp eit budsjett for mat og drikke til 50 personar, og tenkte eg skulle leite etter opplysingar om dette her inne... :)

Vi har tenkt å ha koldtbord (buffèt), kva kan eg rekne med er kuvert-prisen for dette, sånn ca? Reknar med at vi kjem til å lage noko sjølv (dvs. kun betale ingrediensane) og bestille noko ferdig.

Kor mykje drikk folk? (veit det er nokre standard-mål for kor mykje ein bør rekne med til per person til maten ol, er det nokon som har desse liggande?) Og kor mykje drikke må ein rekne med (per pers?) til kaffe avec og resten av kvelden? Bryllupet vårt skal ikkje vere ein fyllefest, men vi satsar på "god stemning-konsum".

Har lese her inne at nokon lagde seg eit budsjett i excel, der dei prøvde å berekne kor mykje kvar enkelt kom til å drikke, korleis lagde de dette skjemaet? (og viss nokon har eit sånt liggande hadde eg blitt veeeldig glad for å fått det tilsendt på mail.... :oops: )

Kor mykje brukte de/reknar de med å bruke på serviettar og lys?

Er det noko viktig eg har glømt no? Bortsett frå klede til brud og brudgom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Er det noko viktig eg har glømt no? Bortsett frå klede til brud og brudgom?

-musikk?

-hjelp på kjøkken/oppvask osv?

-lokalleie?

-kake?

-transport til og fra div?

-frisør?

-fotograf?

:tunge1:

Skrevet

-musikk?

-hjelp på kjøkken/oppvask osv?

-lokalleie?

-kake?

-transport til og fra div?

-frisør?

-fotograf?

:tunge1:

Kjøkkenhjelp og leige av lokale må vi sjølvsagt ha med!

Men musikken lastar vi ned frå nettet og spelar på eige anlegg, kaker får vi frå ymse famile-medlem, transport treng vi ikkje, frisør-svigerinna mi skal ordne meg, og pappa er fotograf! :)

Skrevet

Klipper inn et tidligere innlegg når det gjelder drikkevarer. Håper det er noe til hjelp. Folk drakk det de ønsket, et par ble småbrisne, men ingen ble direkte fulle.

--------------------------------------------------------------------------------

Lullu skrev:

cecily skrev:

Sitter her med regningen nå faktisk. Vi var 70 stykker, 1 barn og 2 gravide. ca 50/50 menn/kvinner

Det gikk:

9 flasker Martini Asti som velkomstdrink

7 flasker Martini Asti som dessertvin

47 flasker rødvin

3 flasker annen vin til mat

36 flasker mineralvann til mat

10 pils til mat

29 konjakk (avec)

25 bailey's (avec)

37 mineralvann i baren

31 pils i baren

12 konjakk i baren

5 bailey's i baren

19 gin i baren

49 vodka i baren

3 bacardi i baren

2 vin i baren

Ganske nært budsjettet vårt faktisk.

Glimrende! Takk!

Hadde dere ikke hvitvin til forret forresten?

Og mineralvann til mat, vil det si Farris? Vi hadde kun tenkt å servere vann + noe annet mineralvann.

Vi hadde rødvin til forretten (blomkålsuppe) også, og det passet utmerket. Det var satt ut vann og det ble servert vin til maten. Ønsket gjestene noe annet å drikke, ba de om det selv, ble ikke automatisk tilbudt. Mineralvann betyr alt med kullsyre.

Skrevet

Veslo, har du regnet med blomsteroppsater og pynt til bordene. + bordkort. Skal dere ha toastmaster som er proff eller en venn/familie?

Prisen vi betalte var inkludert alt av tillaging og pynting av bord og feststed, så jeg aner ikke hva alt dette kostet.

Skrevet

Takk for svar! :) Blomsteroppsatsar har eg ikkje rekna med, men desse skal vi lage sjølv, så det blir nok ikkje så frykteleg dyrt. Vi skal bruke eføy-blad som bord-kort, og onkelen min skal vere toast-master.

Men ingen som veit kva maten kostar då, sånn ca???

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skal ha koldtbord, og regner med en kuvert-pris på ca 100 kr.

Skrevet

Bestiller de alt då Madam Felle, eller lagar de sjølv? Trur eg må ringe rundt å høre etter litt prisar og slikt snart... Hadde vore greit med ein oversikt over kor mykje kvar person brukar å drikke (kor mange glass kvar under middagen, ol...), prisar og sånn finn eg vel kanskje på vinmonopolet sine sider?

Skrevet

Vi hadde til 66 til ca:

- 1 1/2 glass champagne til velkomstdrikk

- 1 glass hvitvin til forrett

- 2 glass rødvin til hovedrett

- 1/2 kasse farris og 1/2 kasse lettøl

Vinen ble servert, ellers vet jeg det pleier å gå en del mer.

Ellers regnet vi 4 ekstra øl på hver til festen, cognac til ca. 40 stk. ,1 flaske baileys og 1 flaske dooley`s, 5 kasser brus og blandevann, 5 liter juice til blandevann....hmmmm....husker ikke/aner ikke hvor mye sprit det gikk.

Forøvrig gjorde vi avtale om å levere tilbake øl og mineralvann som ble igjen etterpå, så kjøpte litt for mye-veldig lurt egentlig!

Skrevet

vi bestiller alt og får koldtbord til 265 pr person. Det er faktisk det beste vi fant og også et av de billigste.

Skrevet

Prisen på koldtbord er nok ganske varierende fra sted til sted. Vi bestiller vanlig koldtbord, alt er med også smør og brød, og betaler 3300 for det til 20 mennesker. Har nok tatt i ganske bra der, for vi er 19 til maten, 3 er barn og 4 ganske gamle damer, så vi har nok mer enn nok mat. Desserten var også inkludert i dette. Hjemmelaget karamellpudding.

Vi må riktignok hente maten selv den dagen, men det er jo nyttårsaften og pappa har tatt på seg den jobben.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Bestiller de alt då Madam Felle' date=' eller lagar de sjølv? Trur eg må ringe rundt å høre etter litt prisar og slikt snart... Hadde vore greit med ein oversikt over kor mykje kvar person brukar å drikke (kor mange glass kvar under middagen, ol...), prisar og sånn finn eg vel kanskje på vinmonopolet sine sider?[/quote']

Vi lager koldtbordet selv, for da kan vi bestemme 100% hva vi vil ha på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...