AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Han skrev alltid så innsiktsfulle, filosoferende tekster som satte spor i sjelen min. Bl.a Life is a rollercoaster og When you say nothing at all. Han var en undervurdert poet, med mange triks i ermet. Kan med hånden på hjertet si at tekstlinja "life is a rollercoaster, just gotta ride it" har betydd mye for meg opp i gjennom. Hvor er Ronan nå? Hvorfor sluttet han å skrive flotte tekster? Anonymous poster hash: f8435...68e
Gjest Dårris Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Åh, Ronan Keating. <3 Han likte jeg som fjortis også bandet hans Boyzone da. Han har veldig fin stemme.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Han komponerer for andre artister, er med og arrangerer festivaler og andre kulturelle begivenheter. Vet at han hadde ansvaret for konserten i forbindelse med Dronning Elizabeths bursdag da hun fylte 80, bl.a. Anonymous poster hash: 4d665...163
Maleficenta Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Han skrev alltid så innsiktsfulle, filosoferende tekster som satte spor i sjelen min. Bl.a Life is a rollercoaster og When you say nothing at all. Han var en undervurdert poet, med mange triks i ermet. Kan med hånden på hjertet si at tekstlinja "life is a rollercoaster, just gotta ride it" har betydd mye for meg opp i gjennom. Hvor er Ronan nå? Hvorfor sluttet han å skrive flotte tekster?Anonymous poster hash: f8435...68e Trodde alle sangene hans var coverlåter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå