Cashbah Skrevet 25. september 2015 #61 Del Skrevet 25. september 2015 Okei. Du er en banan og tar derfor feil. Det er et argument fordi jeg brukte det som et argument. Så nå når jeg har vunnet diskusjonen en gang for alle, må alle kutte ut brødskiver. Anonymous poster hash: f81ba...e67 Akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 25. september 2015 #62 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Har du et barn med fordøyelsesproblemer blir saken en helt annen. Det er en selvfølge. Det var derfor jeg ikke orket å kommentere. Nei egentlig ikke. Det betyr bare at folk flest (meg inkludert) overforer ungene sine med det hersens brødet, med mindre det kommer noe i veien som får en til å tenke over hvor smart det egentlig er. Brød er så innmari innarbeidet her i Norge. Får en god del sør-europeiske kolleger innom kantina på jobben, og de fatter ikke hvordan vi orker å stappe innpå så mye brød her i landet. Måtte slutte å fylle opp kjøleskapet på møterommet på kontoret fordi det ble tomt for pålegg etter 1 dag. Andre land spiser først og fremst kjøtt og ost og frukt/ grønt med litt brød til, mens vi lever på brød med bittelitt pålegg på. Endret 25. september 2015 av palamina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 26. september 2015 #63 Del Skrevet 26. september 2015 Nei egentlig ikke. Det betyr bare at folk flest (meg inkludert) overforer ungene sine med det hersens brødet, med mindre det kommer noe i veien som får en til å tenke over hvor smart det egentlig er. Brød er så innmari innarbeidet her i Norge. Får en god del sør-europeiske kolleger innom kantina på jobben, og de fatter ikke hvordan vi orker å stappe innpå så mye brød her i landet. Måtte slutte å fylle opp kjøleskapet på møterommet på kontoret fordi det ble tomt for pålegg etter 1 dag. Andre land spiser først og fremst kjøtt og ost og frukt/ grønt med litt brød til, mens vi lever på brød med bittelitt pålegg på. Så må det jo også sies at nordmenn har ekstremt god helse sammenlignet med resten av verden som heller lever på ris og marsvin. Det kan vi nok ikke gi brød skylden for, men vi har da virkelig ikke noe å frykte fra litt gluten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #64 Del Skrevet 26. september 2015 Så må det jo også sies at nordmenn har ekstremt god helse sammenlignet med resten av verden som heller lever på ris og marsvin. Det kan vi nok ikke gi brød skylden for, men vi har da virkelig ikke noe å frykte fra litt gluten. Hallo. Jeg tror du glemte at jeg vant diskusjonen på forrige side med mitt bananargument. Det er ikke vits å si noe mer nå Anonymous poster hash: f81ba...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 27. september 2015 #65 Del Skrevet 27. september 2015 Hallo. Jeg tror du glemte at jeg vant diskusjonen på forrige side med mitt bananargument. Det er ikke vits å si noe mer nå Anonymous poster hash: f81ba...e67 Bananargument vinner alltid diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå