Berit_mor Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Har tjuvtittet endel her inne før og nå er det alså min tur :-) Vi gifter oss om 6 mnd, så vi bør få orden på ting i en fei.. Kirke og lokale er bestilet. Det blir alså vinter bryllup (i mars), og jeg håper dere kan komme med tips til meg. Jeg trenger: * rimelig kjole (må vel ha armer om vinteren?) * cape (helst m hette) * slør,diadem,hansker * bord pynt Hvor kjøper jeg dette på nett? (er vel billigere enn i salong?) ellers får vi ordnet maten av bekjente. Ser ut som dette skal gå bra Blir jo helt i hundre jeg
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Vinterbryllup i mars? Vet ikke helt hvor i landet du bor, men de fleste steder begynner det vel å bli ganske vårlig i mars? Så helt typisk "vinterbryllup" blir det vel ikke?? Jeg selv elsker tanken på vinterbryllup.. et hvitt ladskap og temafarger hvitt, sølv og isblått.. fyr på peisen og varm vin.. mmm.. Men i mars tror jeg at jeg ville sett for meg gåsunger og mer "påskete" stemning.. Jeg har bursdag i mars og er vokst opp 600 moh og har likevel aldri fått arrangsjert mitt årlig planlagte skirenn så sent som mars.. Da har snøen stort sett blitt til sørpe og noen ganger har til og med sykkelen kommet fram.. Men flott blir nok bryllupet ditt uansett hva du velger.. Lykke til..!
Seterjenta Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Gratulerer!! Det er gøy å planlegge til bryllup!! Ville bare nevne at Somaras har noen cape etc (i tillegg til kjoler, slør osv), og jeg vet at hun planlegger å lage brudecape i et slags fleecestoff, beregna på vinterbruder... Kan jo være vel verdt å sende henne en mail kanskje? Lykke til med planleggingen! Mailadressen er slettet. Misty(mod)
Berit_mor Skrevet 20. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2004 Vi har alltid hatt snø i mars, derfor ser jeg for meg vinterbryllup ettersom det er første helga i den mnd. Beklager, at jeg skrev vinter bryllup! Det er jo tross alt bare noen dager ifra februar.. Takk for tips, ThereseF
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Du kan også finne en del billige kjoler, tiara ol på www.finn.no
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Beklager' date=' at jeg skrev vinter bryllup! [/quote'] Er det noe jeg har gått glipp av her? Ruller du med øynenen og sier "beklager" bare fordi jeg er litt tvilende til at værgudene vil ha fult søndekke så sent som i mars? Det var da virkelig bare ment som en hjelp! :o
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Der jeg bor er det også snø først i mars.... Håper å høre mer om hva du finner! Lykke til igjen! ThereseF
Ingeborg Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Vi har alltid hatt snø i mars, derfor ser jeg for meg vinterbryllup ettersom det er første helga i den mnd. Beklager, at jeg skrev vinter bryllup! Det er jo tross alt bare noen dager ifra februar.. Takk for tips, ThereseF Høres ut som du skal gifte deg på bursdagen min! Fin dato, det...
maki Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Snø eller ikke snø vil da ikke si at våren starter i mars lykke til :-)
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #10 Skrevet 20. september 2004 Snø eller ikke snø vil da ikke si at våren starter i mars lykke til :-) Åh.. Lever jeg i et annet land enn dere andre? Mars er for meg måneden for hestehovsplukking, ta ut sykkelen, vasse i gjørme til kness, vårflom osv osv.
maki Skrevet 20. september 2004 #11 Skrevet 20. september 2004 Åh.. Lever jeg i et annet land enn dere andre? Mars er for meg måneden for hestehovsplukking, ta ut sykkelen, vasse i gjørme til kness, vårflom osv osv. Her hvor jeg bor hestehovplukking osv mer april-mai Hver 17 mai håper vi på at det er grønt på trærne. Langt land i bor i vøtt
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2004 #13 Skrevet 20. september 2004 Gratulerer så mye og velkommen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå