Gå til innhold

Invitere alle gruppemedlemmer til arrangement på Facebook..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg administrerer en lukket gruppe på Facebook med 212 medlemmer. Opprettet nettopp et gruppearrangement og ønsker å invitere alle gruppemedlemmene. Mener å ha fått til dette før, men nå finner jeg ingen slik funksjon noe sted?

I følge denne hjelpesiden skal det gå an så lenge gruppen har under 250 medlemmer, og det har den jo. Noen som vet mer om dette?

Ser ut til at jeg kun får lov til å invitere de av gruppemedlemmene som står på min personlige venneliste, og that's it. Nå som det er gjort blir inviter-ruten tom, se bildet under. Dette er litt krise da det er tydelig at nesten ingen av medlemmene har fått med seg arrangementet, trass i at jeg har delt det på guppeveggen.

RU02Og5.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på gruppen, og opprett gruppearrangement. Da får du hele gruppen invitert.

Men du får ikke invitert noen andre da, bare til info. Slik var det ihvertfall sist jeg opprettet gruppearrangement. 

Skrevet

Gå inn på gruppen, og opprett gruppearrangement. Da får du hele gruppen invitert.

Men du får ikke invitert noen andre da, bare til info. Slik var det ihvertfall sist jeg opprettet gruppearrangement.

Takk for svar, men det er nettopp det jeg gjorde :/ Fikk likevel kun lov til å invitere de av medlemmene som er på min private venneliste. Virker som at Facebook har tuklet med innstillingene og endret på det.
Skrevet

Hmmm.. Er du sikker? Mener ikke å si du tar feil, men nå gikk jeg inn i en gruppe jeg er medlem i. Trykket på opprett arrangement, og da ble det automatisk huket av for "inviter alle medlemmer av ......"

Jeg trykket ikke videre, men regner jo med når det står alle medlemmer, så betyr det jo faktisk alle medlemmer.. 

Skrevet

Nå ble jeg litt ivrig og trykket videre på opprett arrangement. Og her ble ALLE medlemmer av gruppen invitert automatisk, jeg fikk ikke mulighet til å legge til eller endre det. ALLE på gruppen ble invitert, inkludert de som ikke var av mine venner. 

Skrevet

Hm, kanskje jeg ikke inviterte alle når jeg lagde arrangementet, men prøvde å gjøre det i ettertid, og at det ikke går an? Det ble gjort på mobil så det gikk litt fort i svingene.

Får prøve igjen, og denne gangen invitere alle FØR jeg publiserer arrangementet. Sier ifra om hvordan det går, takk for tips :)

Skrevet

Det fungerte - hurra! Takk for hjelpen :) Ser ut til at det ikke går an å invitere alle gruppemedlemmer når man opprette arrangement via mobil-appen, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...