Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg har et cookies-problem. uansett hvor mange ganger jeg ber forum og lignende huske på brukernavnet og passordet mitt og logge meg på automatisk, så gjør det ikke det. jeg kommer meg heller ikke inn på albumet her på KG, for da får jeg denne hilsenen; velkommen, uregistrert. på flere nettsider kommer det at jeg ikke aksepterer cookies, og at jeg må forandre innstillingene for at sidene skal virke. de ber meg gå inn på tools, security og ordne opp der.. men siden jeg er grønn på data så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg? som f.eks å si nøyaktig hva jeg skal gjøre?
kula Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 bruker du internett explorer?? jeg er litt grønn på data selv, jeg må innrømme det, men det KAN hende at det hjelper å bytte til opera?? du kan laste det ned på opera.com bare et forslag... er ikke 100 % sikker på om det hjelper men det er verdt et forsøk...
Dru Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 På norsk blir det følgende: Verktøy -> alternativer for internett Trykk på fanen som heter personvern. Sett på middels eller lav. Min står på middels, og jeg tror ikke jeg har noen problemer med det da. Men jeg bruker aldri explorer, så jeg kan ikke garantere.
Gjest Admin'C Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 har du brannmur eller antivirus? cookies kan bli blokkert av brannmuren også
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Kula: blir ikke noe forskjell om jeg bruker opera. Duscilla: jeg har på høyt på personvern, har prøvd å stille ned på både middels og lav, men ingen forandring. Admin'C: jeg har spy-bot, ad-aware og spy sweeper. om jeg har brannmur vet jeg ikke :oops:
Gjest NOMADEN Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Hmmm. Verktøy > Alternativer > Sikkerhet > Rediger. Der finnes KG, som du fjerner fra listen.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Jeg finner hverken rediger eller KG.. det eneste jeg finner er fire ikoner; "internett", "lokalt intranett", "begrensede områder" og "klarerte områder" og der hvor jeg stiller inn sikkerhets-nivået..
MiniMjau Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 jeg bruker Mozilla! opera er også fint. Bare ikke IE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå