AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Samboer og jeg satt og så film og den avsluttet i 23.00 tiden. Jeg var på vei til soverommet via gangen og da hørte jeg at noen sparket skikkelig i døren et par ganger og ringte som gal på døren. Mannen min løp ut, de sto ute ,visste fingeren til han og prøvde å stikke av.Han løp etter dem og etter en stund tok han tak i en av de og dro ham ut av skogen. Det var gutter på ca 16-17 år. Han sa hvis de gjør noe sånt en gang til kommer han til å lære dem ,,leksen,,. Han ene begynte nesten å grine. Jeg ble helt lamslått av frykt. Ungene våknet og jeg visste ikke hva som skjer der ute. Tror ikke de kommer tilbake, men det bar en unehagelig opplevelse. Jeg bare skjønner ikke noen kan gå rund og prøve å skremme folk midt på natten og være frekke og tøffe seg. Dagens ungdom er vant med at de slipper billig unna alt og da ender man opp med at de tror at de får lov til alt og livet er bare moro.Anonymous poster hash: d8b7b...665
Gjest Magnifiq Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Det er vel slike pøbelstreker som har blitt gjort i alle år?!? Forstår det var skummelt altså, men det er nok ikke et nytt fenomen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Jøss, var det så ille da? En skjønner når en er i ferd med å bli gammel ja;) Husker at vi i ungdommen (er 40+), ringte på dører for så å stikke av. Kjempeeeempegøy, den gangen Anonymous poster hash: 16c20...696 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 lamslått av frykt? Frykt for hva da? Anonymous poster hash: 64b43...59a 1
Mafalda Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Det var ikke god oppførsel, men jeg tror ikke du på det grunnlaget kan fastslå at det er noe " galt med dagens ungdom". Statistisk sett er ungdommen i dag "snillere" enn på mange år. Og jeg husker godt min bestefars røverhistorier fra da han var ung 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Det var ikke god oppførsel, men jeg tror ikke du på det grunnlaget kan fastslå at det er noe " galt med dagens ungdom". Statistisk sett er ungdommen i dag "snillere" enn på mange år. Og jeg husker godt min bestefars røverhistorier fra da han var ung Ja, det husker jeg også. Harpiks på vinduene... Anonymous poster hash: 16c20...696 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Gjorde noe lignende da jeg var ung, jeg og mine venner. Er jo bare på sin plass med kjeft,men det er sånne ting ungdom prøver seg på.Anonymous poster hash: f3663...275 2
peppermyntete Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Sånt har vel blitt gjort i alle generasjoner. Irriterende som bare det, men ikke noe å bli "lamslått av frykt" for eller dømme en hel generasjon for synes jeg. 3
Biloba Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Skjønner at det var både ekkelt og irriterende, men å stemple dagens ungdom blir bare for dumt. Det er 60000 per årstrinn i tenårene, hvor mange av dem har gjort noe tilsvarende tror du? Sier denne hendelsen noe om en hel befolkningsgruppe som gjør at du må anta at gullungene dine vil være dårlig papir når de kommer i den alderen om noen år? 4
Silfen Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Dagens ungdom? Generalisere alle for rampestreker noen alltid har gjort i alle år? Hva feiler det deg blir heller spørsmålet. 3
Fredsmegleren Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 De fleste sluttet med ring-på-spring på barneskolen, så de dere møtte på må være i en klasse for seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Haha, dette gjorde vi mye tidligere i 7-8 års alderen og mye, mye verre. Skikkelig rush når folk ble sinte og kom løpende etter. De sitter vel og trykker på tablets nå heller enn å gå på epleslang så dere er heldige. Anonymous poster hash: 6b0f8...8ee
Gjest Trollkarlen Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 "Dagens ungdom" er det alltid noe feil med. For 50 år siden feilet det dem noe og om 50 år vil det fremdeles feile dem noe. TS var jo "dagens ungdom" en gang i tida og jeg er sikker på at det feilet dem noe da og.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 De fleste sluttet med ring-på-spring på barneskolen, så de dere møtte på må være i en klasse for seg selv. Ja det vil jeg også påstå. Hvem er det som holder på med sånt i 16-17 årsalderen? I den alderen er det vel helst råning dop og sex som gir spenning i livet? Drittunger. Anonymous poster hash: d1599...88e
jabx Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Haha, dette er da ikke noe spesielt for dagens ungdom.
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Foreldre som ikke lærer barna folkeskikk. De er på jobb hele dagene fra de er bittesmå og har nesten ikke tid til barna. Noe folkeskikk har de ikke tid til å lære dem. Eller så gidder de ikke å lære dem. Tror at barna er noen engler uansett. Da ender de enkelt opp sånn. Greit alle gjør fantestreker men ikke sånn som det der! Det der er typisk unger som ikke har lært folkeskikk! Jeg hadde tvunget de til å sagt hvem foreldra er og nummeret deres så hadde jeg ringt foreldra. Eller kanskje de bodde i nærheten?
Silfen Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 Foreldre som ikke lærer barna folkeskikk. De er på jobb hele dagene fra de er bittesmå og har nesten ikke tid til barna. Noe folkeskikk har de ikke tid til å lære dem. Eller så gidder de ikke å lære dem. Tror at barna er noen engler uansett. Da ender de enkelt opp sånn. Greit alle gjør fantestreker men ikke sånn som det der! Det der er typisk unger som ikke har lært folkeskikk! Jeg hadde tvunget de til å sagt hvem foreldra er og nummeret deres så hadde jeg ringt foreldra. Eller kanskje de bodde i nærheten? Tull. Da jeg var liten var det mange hjemmeværende foreldre og vi drev nå med ringstikk lell. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Ja det vil jeg også påstå. Hvem er det som holder på med sånt i 16-17 årsalderen? I den alderen er det vel helst råning dop og sex som gir spenning i livet? Drittunger. Anonymous poster hash: d1599...88e Det er vel bedre at de ringer på dører og fniser av det, enn at de utforsker dop, råning og sex. Drittvoksen? Anonymous poster hash: 64b43...59a 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Forstår godt at ts ble redd. Nå om dagen då er det så mye rart som skjer, og om noen kommer og sparker i døra så blir man vel passe skjelven. Bra gjort av mannen å sette de på plassAnonymous poster hash: 2aaa9...51c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Vi bor i et strøk(utenfor byen)der er det veldig rolig og det er bare familier med små barn. Vi har aldri opplevd at noen tulleringer på døren. Jeg vet ikke hvor kom disse ungdomene fra og de begynte å rope banneord og vise fingeren når han åpnet døren. Og ja det er skummelt når noen sparker i døren og ringer som gal midt på natten. De gjorde det for å skremme. Og 16-17 er ikke akkuratt små gutter. Vi har selv 4 barn pg det kommer aldri til å være normalt for meg at mine barn går rundt og skremmer andre. TsAnonymous poster hash: d8b7b...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå