Gå til innhold

Hvilken mascara er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns det er så mange tråder om mascaraer, men hvilken mascara er best?

Jeg brukte en fra kanebo, men det var bare noe dritt syns jeg.. La seg fint og sånn, men vippene mine ble ikke tykkere eller lengre... Noen som har en anbefaling?

Og hva med billig mascara kontra dyr mascara...? feks maybelline kontra dior?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å få anbefalt 100 forskjellige merker - alle har sin favoritt.

Min favoritt er Lancome Hypnose - den gir volum, ser bra ut på, har bra børste og sitter der den skal - på vippene!

Skrevet

Mascara som er fin på meg er ikke nøvendigvis fin på deg ;) like vanskelig å anbefale som å anbefale bukser.

jeg liker diorshow veldig godt.

Skrevet

Min helt klare favoritt er YSL Faux Cils.

Skrevet

Jeg synes dyrt og billig er like bra, så jeg veksler mellom dyre og billige mascaraer. Maybelline har bra mascaraer blant de billige, mens jeg liker Helena Rubinstein best blant de dyrere merkene.

Men du vil nok ikke bli så mye klokere av å spørre her, det avhenger av smak og behag.

Skrevet

Mascaraen fra Lancome definicils fungerer best på meg.

Skrevet
DIOR DRYSSER!!!

:Nikke: Og jeg oppdaget at i regnvær renner den som bare det. Det har jeg aldri opplevd med Faux Cils selv om den heller ikke er vannfast. Hadde nettopp prøvd Diorshow og var på butikken, fikk rusk under linsen så tårene rant og mascaraen klint utover kinnet. Ikke bra.

Skrevet

:Nikke: Og jeg oppdaget at i regnvær renner den som bare det. Det har jeg aldri opplevd med Faux Cils selv om den heller ikke er vannfast. Hadde nettopp prøvd Diorshow og var på butikken, fikk rusk under linsen så tårene rant og mascaraen klint utover kinnet. Ikke bra.

Den hverken drysser eller renner på meg. Og jeg har vært ute lenge i dag ;)

Skrevet

Diorshow er den eneste mascaraen jeg har prøvd, som ikke overlever ei normal økt med aerobic. Stikkord: panda...

Skrevet
Diorshow er den eneste mascaraen jeg har prøvd' date=' som ikke overlever ei normal økt med aerobic. Stikkord: panda...[/quote']

:ler: huff da.

Jaja.. den sitter nå på meg hvertfall

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Skriver under på det de sier om Dior Show. Blir ikke bra på vippene, og drysser!! :-?

Har fått en ny favoritt jeg: YSL Faux Cils :tunge1:

Skrevet

kanebo 38 grader.

tviler på at jeg kommer til å kjøpe noen annen så lenge denne finnes å få tak i.

Gjest Anonymous
Skrevet

HallO? DiorSHOW!!! dette er jo en mascara som brukes under mote show..lett å fjerne og mild og go mot øyevippene....jeg synes man får volum og fine vipper av det...dessuten har det regnet som et helvete idag...jeg hadde ingen problemer med det...den er like fin nå som imorges....med minde du titter opp mot himmlen for å se om regnet stopper snart..har brukt diorshow lenge nå og er kjempe fornøyd...

Skrevet
HallO? DiorSHOW!!! dette er jo en mascara som brukes under mote show..lett å fjerne og mild og go mot øyevippene

Nemlig; lett å fjerne - alt for lett, regn og snø klarer jobben LETT :-?

Skrevet

Min favoritt er helt klart "100% Waterproof mascara" fra Rimmel, muligens fordi jeg bruker vippetang og får best effekt i forbindelse med vannfaste maskaraer. Men, dersom jeg ikke var en flittig bruker av vippetangen, ville jeg etter all sannsynlighet hatt en helt annen favoritt. Prøvde nettopp Loreàl Longtitude, og synes den var bra. Holder meg som regel til billigere maskaraer jeg, ettersom jeg rett og slett synes at er langt bedre enn merker av høyere prisklasse.

Skrevet

Prøvd flere, men går alltid tilbake til Helena Rubensten :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg endte opp med å kjøpe diorshow.. jeg syns ikke selve forpakningen var noe fin, men mascaraen var knallgod..!!! den gav perfekt lengde og tykkelse, klumpa ikke, la seg jevnt og skilte vippene på en slik måte at det så ut som jeg hadde dobbelt så mange.. i tillegg buet de vippene slik at det så ut som jeg fikk en enda finere form på øynene... Nå skal det noe veldig spesielt til før jeg bytter merke.. :D tusen takk =)

Jeg endte forresten opp med dior addict lipgloss og, samt D&G light blue parfyme.. lever lenge på det.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...