AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Forrige semester hadde jeg forelesning med en linje der jeg ikke kjenner noen. Jeg merket meg at mange av guttene der stirret mye. Enkelte tok litt kontakt. Fikk i etterkant høre at de omtalte meg som en slags kjendis og at de snakket mye om meg. En av guttene fortalte meg at han syntes jeg var den peneste jenta han har sett. Nå i år har jeg også en forelesningen med den samme linje, men alt er totalt forandret. En del av guttene sender fremdeles lange blikk, men det virker som at ingen av dem bryr seg så særlig lenger. De som før pleide å si hei, sier ikke hei lenger osv. Hva skjedde?? Jeg har hengt en del med en gutt den siste tiden, og jeg vet at flere i denne forelesningen har sett meg med han. Kan det være grunnen? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Forrige semester hadde jeg forelesning med en linje der jeg ikke kjenner noen. Jeg merket meg at mange av guttene der stirret mye. Enkelte tok litt kontakt. Fikk i etterkant høre at de omtalte meg som en slags kjendis og at de snakket mye om meg. En av guttene fortalte meg at han syntes jeg var den peneste jenta han har sett. Nå i år har jeg også en forelesningen med den samme linje, men alt er totalt forandret. En del av guttene sender fremdeles lange blikk, men det virker som at ingen av dem bryr seg så særlig lenger. De som før pleide å si hei, sier ikke hei lenger osv. Hva skjedde?? Jeg har hengt en del med en gutt den siste tiden, og jeg vet at flere i denne forelesningen har sett meg med han. Kan det være grunnen? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d Kanskje de har onanert så mye til deg at de er litt lei nå? Anonymous poster hash: 9a213...875 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Kanskje de har onanert så mye til deg at de er litt lei nå? Anonymous poster hash: 9a213...875 Godt poeng. Nei, spøk til side, så tror jeg de bare har "gitt deg opp". Noen av dem hadde vel lyst å sjekke deg opp, men ser nå at det ikke er håp lenger, så driter de i det. Men de burde jo selvsagt vært høflige og si hei. Idioter. Anonymous poster hash: 5d936...22a 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Godt poeng. Nei, spøk til side, så tror jeg de bare har "gitt deg opp". Noen av dem hadde vel lyst å sjekke deg opp, men ser nå at det ikke er håp lenger, så driter de i det. Men de burde jo selvsagt vært høflige og si hei. Idioter. Anonymous poster hash: 5d936...22a men tror du det er noen grunn til at de har gitt meg opp? Hva kommer slik endring av? Er det fordi man aldri ble bedre kjent, og de føler ikke lenger det noen vits? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d
Erazor Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Kontakt går begge veier. Om det alltid var guttene som alltid tok kontakt og si hei først, kan det være de syntes det ikke virket som om du var interessert i å bli kjent med dem, og at de derfor trakk seg tilbake. Vennskap og bekjentskap går begge veier. Dersom de overser deg når du sier hei først, er det selvsagt en annen sak.
Okapi Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 men tror du det er noen grunn til at de har gitt meg opp? Hva kommer slik endring av? Er det fordi man aldri ble bedre kjent, og de føler ikke lenger det noen vits? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d Du svarer jo på det selv. De håpte vel kanskje å få kontakt, men de tok ikke kontakt, du tok ikke kontakt, og de gikk videre. Hvis du vil ha kontakt kan du jo faktisk gjøre noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Du svarer jo på det selv. De håpte vel kanskje å få kontakt, men de tok ikke kontakt, du tok ikke kontakt, og de gikk videre. Hvis du vil ha kontakt kan du jo faktisk gjøre noe med det. Det er ikke bare kontakt jeg tenker på, men generell oppmerskomhet… Altså i fjor var de jo helt gale etter meg. Jeg var ute på byen og de løp bokstavelig talt etter meg og skulle henge med meg. Skjønner ikke hva som gikk galt... Anonymous poster hash: 00f3d...a5d
Okapi Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Det er ikke bare kontakt jeg tenker på, men generell oppmerskomhet… Altså i fjor var de jo helt gale etter meg. Jeg var ute på byen og de løp bokstavelig talt etter meg og skulle henge med meg. Skjønner ikke hva som gikk galt... Anonymous poster hash: 00f3d...a5d Du viste ingen interesse tilbake? Folk går jo lei før eller senere. 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Du viste ingen interesse tilbake? Folk går jo lei før eller senere. hmm, synd. Skulle ønske jeg ikke var så sjenert... Anonymous poster hash: 00f3d...a5d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Enda en gang har jeg klikket meg inn på KGs pinligheter. Hva er egentlig problemet her? At du ikke lenger blir satt på en pidestall og forgudet? Et godt utseende vekker interesse, men det skal litt mer til for å holde interessen vedlike. Antakeligvis virker du litt kjedelig og forsvinner litt i mengden. Jeg ser uansett ikke hvorfor dette er så viktig for deg. Anonymous poster hash: 18681...dac 8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Godt poeng. Nei, spøk til side, så tror jeg de bare har "gitt deg opp". Noen av dem hadde vel lyst å sjekke deg opp, men ser nå at det ikke er håp lenger, så driter de i det. Men de burde jo selvsagt vært høflige og si hei. Idioter. Anonymous poster hash: 5d936...22a Hvorfor kan ikke TS hilse først da? Er hun også en idiot da fordi hun ikke hilser? Selvsagt er det ufint å ikke si hei dersom noen hilser på deg, men jeg tviler på at dette er tilfelle her. Anonymous poster hash: 18681...dac 1
WubWub Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Er ikke alltid et pent ytre er nok. Etterhvert som de ble bedre kjent med personligheten og dine mentale kapasiteter så dabbet interessen av, og det har jeg forståelse for tatt i betraktning hva du greier prestere lire av deg i tråden her. Mest sannsynlig har jeg rett. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Godt poeng. Nei, spøk til side, så tror jeg de bare har "gitt deg opp". Noen av dem hadde vel lyst å sjekke deg opp, men ser nå at det ikke er håp lenger, så driter de i det. Men de burde jo selvsagt vært høflige og si hei. Idioter. Anonymous poster hash: 5d936...22a Luremus? ...vel du må på et eller annet tidspunkt ta noe initiativ selv. Anonymous poster hash: 729ef...2b0
Gjest Minesveiper Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 (endret) Forrige semester hadde jeg forelesning med en linje der jeg ikke kjenner noen. Jeg merket meg at mange av guttene der stirret mye. Enkelte tok litt kontakt. Fikk i etterkant høre at de omtalte meg som en slags kjendis og at de snakket mye om meg. En av guttene fortalte meg at han syntes jeg var den peneste jenta han har sett. Nå i år har jeg også en forelesningen med den samme linje, men alt er totalt forandret. En del av guttene sender fremdeles lange blikk, men det virker som at ingen av dem bryr seg så særlig lenger. De som før pleide å si hei, sier ikke hei lenger osv. Hva skjedde?? Jeg har hengt en del med en gutt den siste tiden, og jeg vet at flere i denne forelesningen har sett meg med han. Kan det være grunnen? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d Det er meget mulig. De tenker vel at du er ikke tilgjengelig lengre og da er det ikke noe vits for de å bruke energi på deg. Vet om flere damer som skjuler at de har kjæreste. Vet menn at de er utilgjengelige blir det mindre oppmerksomhet på dem. Endret 19. september 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 men tror du det er noen grunn til at de har gitt meg opp? Hva kommer slik endring av? Er det fordi man aldri ble bedre kjent, og de føler ikke lenger det noen vits?Anonymous poster hash: 00f3d...a5d Mulig du bare har mistet nyhetens interesse. Du er gammelt nytt nå. Hva er forresten problemet?Anonymous poster hash: cc91c...137 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Du blir eldre?Anonymous poster hash: 0dc7a...89f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 De kan være lei eller så kan han andre mannen være grunnen. Det er jo ikke noe vits for de å jobbe for å få kontakt med deg hvis du har noe som for dem ser ut som en kjæreste. Anonymous poster hash: 823ee...030 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Du er ikke ny lengre, så hvorfor skulle de fortsatt være opptatt av deg? Mener du at guttene burde være opptatt av deg i mange år selv om det aldri blir noe? Evige beundrere? Anonymous poster hash: 4b19c...091 1
avida30 Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 men tror du det er noen grunn til at de har gitt meg opp? Hva kommer slik endring av? Er det fordi man aldri ble bedre kjent, og de føler ikke lenger det noen vits? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d Ja fordi man aldri ble bedre kjent så de føler at det ikke er noe vits. Forståelig nok ! Jeg har blitt "sur" over at beilere "bare" har vært etter meg i 1 år, men jeg hadde jo aldri nedverdiget meg selv til å være interessert i en mann så lenge om han ikke hadde gitt meg noen tegn på at han også var interessert i meg. Så du må jo la de bli kjent med deg og få sjansen til å få sjansen, ikke bare gå å forvente at de skal være dedikert til deg semester etter semester når du ikke virker å være dedikert til dem? Ingen av de kommer klatrende opp på verandaen din med en rosebukett, så du må jo anerkjenne de litt mindre dramatiske forsøkene dems for at de skal gidde å fortsette
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #20 Skrevet 20. september 2015 Forrige semester hadde jeg forelesning med en linje der jeg ikke kjenner noen. Jeg merket meg at mange av guttene der stirret mye. Enkelte tok litt kontakt. Fikk i etterkant høre at de omtalte meg som en slags kjendis og at de snakket mye om meg. En av guttene fortalte meg at han syntes jeg var den peneste jenta han har sett. Nå i år har jeg også en forelesningen med den samme linje, men alt er totalt forandret. En del av guttene sender fremdeles lange blikk, men det virker som at ingen av dem bryr seg så særlig lenger. De som før pleide å si hei, sier ikke hei lenger osv. Hva skjedde?? Jeg har hengt en del med en gutt den siste tiden, og jeg vet at flere i denne forelesningen har sett meg med han. Kan det være grunnen? Anonymous poster hash: 00f3d...a5d So? Hvorfor skal du bry deg at de ikke hilser på deg lenger? Hva skal du gjøre med det? Anonymous poster hash: 9dd32...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå