Gjest slavinnen Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Hei. Er den noen jenter her som har erfaring fra å bli påsatt ett crotchrope? Mange sikkert som er ukjent med begrepet og jeg vet ikke om "skritt tau" eller "fitte tau/rep" er et bedre uttrykk. Men man får altså et tau festet rundt magen, før tauet føres mellom bena bakfra slik at den blir liggende i rumpesprekken og videre mellom kjønnsleppene før det hele strammes og knytes i fronten foran på det tauet som man har rundt magen. Litt lang forklaring dette, men det brukes i bondage/SM situasjoner.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Har ingen erfaring med dette. Ordet "rep" for meg er ensbetydende med "repetisjonsøvelse," og dét har jeg erfaring med - også hva kvinnelige kjønnsorgan angår! Men dét var kanskje litt på siden?
Gjest slavinnen Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Det var "langt" på siden.....
Gjest FR Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Det høres interessant ut, men jeg treffer visst bare jenter som vil ha vanlig kjedelig sex, hvor treffer en litt mer avanserte jenter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå