Lanista1984 Skrevet 18. september 2015 #1 Del Skrevet 18. september 2015 Her skriver vi dem, og jeg skyter i gang med en god blanding av gammelt og nytt: Javel, sa mannen da folk trampa inn på tomta i det han løp bort og sprengte utedassen i lufta så det regna ekskrementer utover en gruppe utviklingshemma som var på ekskursjon. En god klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 18. september 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 18. september 2015 Du kan ikke vinne hver gang sa gutten og spruta sæden sin inn i ei maurtue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Del Skrevet 18. september 2015 "Tyv tror alle stel" Anonymous poster hash: 8cb5a...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 18. september 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 18. september 2015 Hu var så brei og lav at du skulle være gankse priktete for å se at hu datt, sa mannen og fikk ei skremt mår inn i ræva der han sto og lo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 18. september 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2015 "Tyv tror alle stel" Anonymous poster hash: 8cb5a...6a7 Hæ? Alle stel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missuvillig Skrevet 18. september 2015 #6 Del Skrevet 18. september 2015 Få ikke flis i fingern, sa kjerringa. Mannen klødde seg hodet hihiiihi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 18. september 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 18. september 2015 Holder du ikke kjefte nå, sa kjerringa, så trer jeg meg over det skalla hue ditt så kan du sitte der i tussmørket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 18. september 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 18. september 2015 Drøyere ordtak, folk. Drøyere. Les mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 18. september 2015 #9 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Har du hørt om kjerringa som kunne banke opp 10 menn spurte kona. Nei, men jeg har hørt om mannen som kunne banke opp 1 kjerring sa mannen og klinte til kona si. Hull er hull sa gjeteren til den brunstige bukken og la seg ned på alle fire. Du skal røre mye før armene detter av sa bakeren til forsamlingen og stappet protesene opp rassen. Du bør ikke drite på katta hvis du har hvit parkett sa presten og voldtok hesten. Han slo barna og voldtok kona, men snill det va han. (Tror denne er fra nordnorge, selvom det nok ikke akkurat er et ordtak) Endret 18. september 2015 av MinnisMus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 19. september 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 19. september 2015 Har du hørt om kjerringa som kunne banke opp 10 menn spurte kona. Nei, men jeg har hørt om mannen som kunne banke opp 1 kjerring sa mannen og klinte til kona si. Hull er hull sa gjeteren til den brunstige bukken og la seg ned på alle fire. Du skal røre mye før armene detter av sa bakeren til forsamlingen og stappet protesene opp rassen. Du bør ikke drite på katta hvis du har hvit parkett sa presten og voldtok hesten. Han slo barna og voldtok kona, men snill det va han. (Tror denne er fra nordnorge, selvom det nok ikke akkurat er et ordtak) Her var det mye rart.. BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 19. september 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 19. september 2015 Nå har jeg tatt på meg nattluen og pusset tennene. Og har lagt meg i enden av korridoren. Der hvor tigrene snorker. Jeg tar opp tråden senere. Er her to dager. Hvorfor har jeg strek over bokstavene? Goooohhhh natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Del Skrevet 19. september 2015 Ivar-ballong og ribsskog gikk over en vei. Så ble ribsskog påkjørt. Da sa Ivar-ballong: kom å få ripssaft! Anonymous poster hash: 32aba...670 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 19. september 2015 #13 Del Skrevet 19. september 2015 Alle tenker på seg selv, bare jeg som tenker på meg! Vet ikke om det var noe særlig ordtak.. men jeg prøver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. september 2015 #14 Del Skrevet 22. september 2015 - La bikkjene pule, det er ikke mine valper - H*n ser ut som h*n er runka inn i en hundkjeft og bjeffa til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #15 Del Skrevet 21. januar 2017 Man kan aldri vite om kjerringa er klar før man klarer å få det hvite i kjerringa. Anonymkode: 22fed...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. januar 2017 #16 Del Skrevet 22. januar 2017 River av deg nesa og stapper'n opp i ræva di...så kan du gå der i møkklukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 2. april 2017 Forfatter #17 Del Skrevet 2. april 2017 På 20.9.2015 den 0.39, drop-dead skrev: Alle tenker på seg selv, bare jeg som tenker på meg! Vet ikke om det var noe særlig ordtak.. men jeg prøver ¨Det var ikke særlig godt noe forsøk. Men du skal ikke se bort fra at vi har sex en dag. Jeg er en gripanes kjekk kar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 2. april 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 2. april 2017 haha. De siste her ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 2. april 2017 Forfatter #19 Del Skrevet 2. april 2017 Ordtak og ordtak, sa mannen. og stakk penisen i dama så hun gikk og hikket i flere dager. (Militærhumor) Nei, uff. Jeg er bedre enn det. Men kan ikke komme på noe. Trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 2. april 2017 #20 Del Skrevet 2. april 2017 På 20.9.2015 den 0.39, drop-dead skrev: Alle tenker på seg selv, bare jeg som tenker på meg! Vet ikke om det var noe særlig ordtak.. men jeg prøver Den er fra Alberg Åberg, tror jeg. Eller kanskje Albert også snappet den opp et sted. Han sier i alle fall det når han bare må spise opp alle kakene fordi det er så synd på ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå