Gå til innhold

San Andreas (Quake)

Gjest The Lost Dreamer

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet (endret)

Noen som har sett den versjonen med han Dwayne? 

Trodde den ble vist på kino i mai, og har dermed søkt litt på nettet for å finne den og sjekka noen kinoer for å se om den ikke blir vist/har blitt vist, men finner ingenting.

Har skikkelig lyst til å se den, men finner bare en annen film som heter akkurat det samme...

Det samme med Tomorrowland, eller den gikk på kino en stund, men det viste ikke jeg og den går ikke nå, så får ikke sett den, og den er heller ikke på nett.

Noen?

Endret av The Lost Dreamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så San Andreas på kino i vår en gang, ja. Den var helt grei underholdning, utrolig forutsigbar og klisjefylt, men full av ingrediensene til ekte Hollywood actiondrama. Tror ikke den er kommet på dvd ennå, så den må nok i så fall lastes ned. Tomorrowland fikk jeg dessverre aldri sett på kino, hadde troen på den!

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Så San Andreas på kino i vår en gang, ja. Den var helt grei underholdning, utrolig forutsigbar og klisjefylt, men full av ingrediensene til ekte Hollywood actiondrama. Tror ikke den er kommet på dvd ennå, så den må nok i så fall lastes ned. Tomorrowland fikk jeg dessverre aldri sett på kino, hadde troen på den!

Takk for svar! Fant faktisk akkurat en link til San andreas nå! Syns faktisk førsten er bra :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...