Gå til innhold

11-åring i seng med helgepappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "normalt"?

Anonymous poster hash: acb17...aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er normalt, men jeg tenker ikke at det er farlig hvis de begge ønsker det.

Anonymous poster hash: c1bea...711

Skrevet

Stedatter holdt på med det til hun var 13, når jeg ikke var der. Veldig koselig for begge to. Det er også en stor tv på rommet, de hadde gjerne snacks osv. Foreldrene ble skilt da hun var liten, så det var en mangeårig tradisjon.

Anonymous poster hash: 9ea24...f87

• Liker 5
Skrevet

Er hun som ønsker det, pga redd for spøkelser!?

Far har hund som gjerne kan være hos henne. Fri tilgang til netflix på ipad hjelper kanskje ikke heller?

Skrevet

Unormalt er det vel ikke

• Liker 4
Skrevet

Er hun som ønsker det, pga redd for spøkelser!?

Far har hund som gjerne kan være hos henne. Fri tilgang til netflix på ipad hjelper kanskje ikke heller?

Sjalu på datteren, stemor?

Anonymous poster hash: da4a2...e3b

• Liker 10
Skrevet

Unger må da kunne ligge ved siden av en forelder uten at det skal regnes som unormalt??

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor kaller du det "helgepappa"? Han er vel barnets far, og dermed pappa

Anonymous poster hash: b4f0f...aa4
  • Liker 19
Skrevet

Hvem er det som har problemer med dette?

Og hvorfor lurer ts på om det er normalt?

Anonymous poster hash: cc3ac...8ac

• Liker 1
Skrevet

Min 9 åring (som har sitt eget rom og seng, selvsagt), bytter på å sove med meg eller pappa, når den andre av oss er på nattevakt. Ser ikke ut som hun kommer til å slutte med det første.

• Liker 2
Skrevet

TS her. Sønnen i Bates Motel sov sammen med sin mor i en alder av 16+, han ble jo litt skrudd :)

Neida, en kompis som hadde datteren på overnatting nylig. Jeg syntes bare det virket litt rart, og siden jeg ikke har barn selv ville jeg spørre her.

Fint for dem at de har et så nært forhold når de ikke ser hverandre så ofte pga avstand og mye reising og uforutsigbarhet i jobben hans :)

Skrevet

TS her. Sønnen i Bates Motel sov sammen med sin mor i en alder av 16+, han ble jo litt skrudd :)

Neida, en kompis som hadde datteren på overnatting nylig. Jeg syntes bare det virket litt rart, og siden jeg ikke har barn selv ville jeg spørre her.

Fint for dem at de har et så nært forhold når de ikke ser hverandre så ofte pga avstand og mye reising og uforutsigbarhet i jobben hans :)

Hvorfor kalle en pappa for helgepappa? 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor kalle en pappa for helgepappa?

Er det ikke noe forskjell på en far som ser ungene sine hver dag, og en som treffer dem noen ganger i måneden?

Voldsomt så man skal henge seg opp i uttrykk her i kveld da, ser disse bio-familiemedlemmene får mye pes her i kveld også!

Skulle jeg heller omtalt vedkommende som "far med varierende prosent-samvær, rundt 10-30%"? Litt usikker på prosentandelen, jeg er dårlig i hoderegning og gidder ikke finne frem kalkulatoren. Og det varierer jo litt fra måned til måned, og høytider deles sikkert mellom foreldrene, skal man da ta gjennomsnittet for hele året, eller snittet for to år og dele på 24 mnd? Skal man også trekke fra tid hos feks besteforeldre om de også bor et stykke unna og barna er der uten foreldrene?

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke noe forskjell på en far som ser ungene sine hver dag, og en som treffer dem noen ganger i måneden?

Voldsomt så man skal henge seg opp i uttrykk her i kveld da, ser disse bio-familiemedlemmene får mye pes her i kveld også!

Skulle jeg heller omtalt vedkommende som "far med varierende prosent-samvær, rundt 10-30%"? Litt usikker på prosentandelen, jeg er dårlig i hoderegning og gidder ikke finne frem kalkulatoren. Og det varierer jo litt fra måned til måned, og høytider deles sikkert mellom foreldrene, skal man da ta gjennomsnittet for hele året, eller snittet for to år og dele på 24 mnd? Skal man også trekke fra tid hos feks besteforeldre om de også bor et stykke unna og barna er der uten foreldrene?

Hva med å gjøre det enkelt og riktig og kalle han pappa. 

• Liker 5
Skrevet

TS vet ikke at alle innlegg av samme AB har samme signatur.

TS vet ikke at alle kan se at hun diskuterer med seg selv.

Mfw

1409859374559.jpg

Anonymous poster hash: 08058...ed8
  • Liker 12
Skrevet

TS vet ikke at alle innlegg av samme AB har samme signatur.

TS vet ikke at alle kan se at hun diskuterer med seg selv.

Mfw

1409859374559.jpg

Anonymous poster hash: 08058...ed8

Se på de første bokstavene og tallene også, ikke bare de siste! Smartass....

• Liker 13
Skrevet

Hva med å gjøre det enkelt og riktig og kalle han pappa.

Ok, så om mitt barn bor i fosterhjem eller jeg ikke har samvær etter samlivsbrudd, så er jeg fremdeles kun mamma?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Vet ikke hvor normalt det er, vet ikke om noen som er 10+ som sover i samme seng som foreldrene sine.

Takk for saklig svar som omhandlet tema :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...