AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Alltid hatt ett anstrengt forhold til storesøsteren min, men etter vi mistet mamma hat det gått helt over stokk og stein. De eneste gangen jeg hører fra henne er når det er noe hun trenger/skal kreve av hjelp osv med pappa eller annet - aldri ellers. Hun er ekstremt humørsyk og vet hun sliter litt med alkohol i perioder. Har utallige ganger vært tilgivende og forståelsesfull etter utallige totalt sinneutbrudd med truende oppførsel. Hun har da vært ekstremt hissig, usaklig og i etterkant forsøker å legge dårlig samvittighet over på meg eller pappa. Hun har definitivt psykopatiske trekk. Nå har hun noke ngang hatt ett nytt utbrudd - hvor hun har skreket og kjeftet over en liten bagatellsak - og nå orker jeg ikke mer. Jeg bare la på - hun forsøkte da selvsagt flere ganger å ringe for å fotrsette kjeftingen, men jeg sendte sms om at hun bare kunne kutte ut - jeg ville uansett ikke prate mer med henne - at nok er nok. Da kommer selvsagt psykopat-trekkene frem med anklagelser og forsøk på å gi MEG dårlig samvittighet. Har ikke svart på en eneste melding. Hun har også prøvd å få tak i meg ved å bruke skjult nummer og ektemannens telefon. Det som provoserer meg mest er at hun aldri viser respekt eller omsorg - hun er en jævla tyrann. Tror faktisk ikke jeg hadde sørget EN dag om hun døde - hun forpester vår lille familie med sin uspieslige, dominerende, kverulerende drittoppførsel. "Det er jo bare å kutte henne ut" sier venner. Men hvordan i helvete kan jeg det - vi må jo nødvendigvis ha en viss kontakt ifht pappa, bursdager/jul ifht barna våres osv. Men fy faen som jeg hater henne - og det at hun tillater seg å ødelegge så mye.. Måtte bare få det ut - nok en gang har hun ødelagt humøret mitt totalt - sitter her og KOKER av hat.. Anonymous poster hash: a3caa...b14 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Man får vel ikke gjort så mye med slike mennesker. Eneste jeg har å si er at man er ikke pliktet til å ha kontakt med folk kun fordi de er i familie. Du kan kutte henne ut så godt det lar seg gjøres. Jeg har en bekjent som har vært i en lignende situasjon. Familien har ikke noe kontakt med et av familiemedlemmene lenger pga manipulativ og splittende oppførsel. Anonymous poster hash: 1bba5...04e 2
Gjest Captain Hook Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 (endret) Sånn som mine søsken det, men det går ikke an å kutte de ut. De sliter meg helt ut, så kanskje de får angre en gang. Hvem vet. Har aldri vert så sliten som dette året. Av forskjellige grunner pluss de to. De er venner med hverandre, men med meg.. Endret 18. september 2015 av Captain Hook
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Sånn som mine søsken det, men det går ikke an å kutte de ut. De sliter meg helt ut, så kanskje de får angre en gang. Hvem vet. Har aldri vert så sliten som dette året. Av forskjellige grunner pluss de to. De er venner med hverandre, men med meg.. Jo, det går fint an å kutte av båndet med dem. Hvis de sliter deg ut da er det heller ikke så bra for helsa di å fortsette med kontakten.
Gjest Captain Hook Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 (endret) Jo, det går fint an å kutte av båndet med dem. Hvis de sliter deg ut da er det heller ikke så bra for helsa di å fortsette med kontakten. Problemet er at jeg bor i kjelleren hos mamma, så en av de er der jo alltid. De er mer der enn i sitt eget hjem. De går og kommer hos meg som de vil, og tror de eier hele huset. Ja de er rare! Å de har barn. Jeg er glad i niesene og nevøene mine da. De har mer respekt for andre enn det foreldra har for å si det sånn. En gang får de angre. Endret 18. september 2015 av Captain Hook
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 (endret) Problemet er at jeg bor i kjelleren hos mamma, så en av de er der jo alltid. De er mer der enn i sitt eget hjem. De går og kommer hos meg som de vil, og tror de eier hele huset. Ja de er rare! Å de har barn. Jeg er glad i niesene og nevøene mine da. De har mer respekt for andre enn det foreldra har for å si det sånn. En gang får de angre. Da blir det lettere for deg den dagen du kan flytte ut derifra. Endret 18. september 2015 av Sunflower-Delight
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Sitter i samme saksa med min bror.. Jeg hater han ikke, men vi kan ikke snakke sammen som voksne mennesker og han er veldig aggressiv med psykotiske trekk. Jeg prøvde å være snill, grei og tar ikke kontakt med han, likevel har har både han og dama hans hengt meg ut på FB fordi de finner opp historier om hvordan jeg er som person og hva jeg har sagt. Jeg får også skylda for alt mellom himmel og jord. Min løsning har vært å bare bryte kontakten. Simpelt nok drar jeg ikke på familiebesøk hvis han er der og somoftest så blir han ikke prioritert fordi de er lei hans oppførsel. Nå til jul og hvis han skal være hjemme hos foreldrene våre så drar jeg til ei venninne i stedet for. Anonymous poster hash: 89ef3...a6a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Kjenner meg veldig igjen her. Har nemlig en søster som har brukt meg og manipulerer meg så jeg får dårlig samvittighet. Men når hun blir sur for at jeg ikke gir etter, da tar det lang tid før hun tar kontakt. Det er deilig Nå er det 3 mnd siden jeg pratet med henne. Veit hun snakker mye dritt om meg til andre, men bryr meg ikke. Veit at folk vil skjønne etter hvert som de blir kjent med henne Ingen gode råd. Men viktig å ikke la henne trykke deg ned KlemAnonymous poster hash: 247b8...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå