fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Jeg må innrømme at jeg syns det er litt søtt når typen ikke bryr seg om klær og slikt, da jeg syns det er veldig turn-off med metroseksuelle mannfolk, men jeg begynner å bli litt lei av at han bare går i (skitne) joggebukser, en baggy t-skjorte, en svær hettejakke og slitte joggesko. Syns han er så utrolig kjekk, og om mulig, enda kjekkere når han kler seg ordentlig. Han bryr seg ikke om hva han går i, noe jeg som oftest er komfortabel med, men kjenner at jeg i det siste har syns det er unødvendig at han aldri kan kle seg ordentlig. Er det frekt av meg å dra ham med på en klesbutikk for å shoppe klær til han, når han selv ikke bryr seg så mye? Tenker bare å få kjøpt et par jeans(han sier selv at han liker å gå i det, men at han aldri orker å shoppe klær) og noen overdeler? Vil ikke bli en overkontrollerende kjæreste, som bestemmer hva typen går i, men når han selv sier at han ikke vet hva han skal se etter, så er det vel greit å dra ham med på en shoppingsrunde?
mereo Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Skal du betale eller forventer du at han skal betale? Mulig han må være klar for det selv. Og dra han med ut er ikke noe vits, men om dere skulle være på shopping så kan du jo bare finne fram masse å få han til å prøve. Men ikke forvent at han nødvendigvis liker det.
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2015 Må bare slenge inn at det selvfølgelig ikke er hver dag at jeg sminker meg eller tar på meg fine klær, men jeg går da ikke rundt som en fjottpeis (på godt nordnorsk) hele tiden, heller.
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg ville luftet ideen for han. Er han helt vrang, så la vær. Hvis han viser tegn til interesse så er det jo bare å prøve Det er lett å havne i ett spor i klesveien, så det kan jo godt hende at han vil sette pris på litt hjelp. Endret 18. september 2015 av Weeping_Angel 1
Maleficenta Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Jeg må innrømme at jeg syns det er litt søtt når typen ikke bryr seg om klær og slikt, da jeg syns det er veldig turn-off med metroseksuelle mannfolk, men jeg begynner å bli litt lei av at han bare går i (skitne) joggebukser, en baggy t-skjorte, en svær hettejakke og slitte joggesko. Syns han er så utrolig kjekk, og om mulig, enda kjekkere når han kler seg ordentlig. Han bryr seg ikke om hva han går i, noe jeg som oftest er komfortabel med, men kjenner at jeg i det siste har syns det er unødvendig at han aldri kan kle seg ordentlig. Er det frekt av meg å dra ham med på en klesbutikk for å shoppe klær til han, når han selv ikke bryr seg så mye? Tenker bare å få kjøpt et par jeans(han sier selv at han liker å gå i det, men at han aldri orker å shoppe klær) og noen overdeler? Vil ikke bli en overkontrollerende kjæreste, som bestemmer hva typen går i, men når han selv sier at han ikke vet hva han skal se etter, så er det vel greit å dra ham med på en shoppingsrunde? Jeg ville heller sneket sånt inn i julegaver og bursdaggaver
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2015 Skal du betale eller forventer du at han skal betale? Mulig han må være klar for det selv. Og dra han med ut er ikke noe vits, men om dere skulle være på shopping så kan du jo bare finne fram masse å få han til å prøve. Men ikke forvent at han nødvendigvis liker det. Altså, han er veldig "på" med det at han trenger nye klær, og snakker om det av og til, at han burde ta seg en tur å shoppe, og dermed regner jeg med at han er bestemt på å betale selv. Jeg tenkte jeg skulle ut å kjøpe klær selv ved neste lønning, og at jeg da kunne dratt ham med meg
mereo Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Altså, han er veldig "på" med det at han trenger nye klær, og snakker om det av og til, at han burde ta seg en tur å shoppe, og dermed regner jeg med at han er bestemt på å betale selv. Jeg tenkte jeg skulle ut å kjøpe klær selv ved neste lønning, og at jeg da kunne dratt ham med meg Da er det jo null stress, bare spør om han blir med neste gang du skal
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2015 Jeg ville heller sneket sånt inn i julegaver og bursdaggaver Jeg vet at han ikke liker å få klær i jule-/bursdagsgave, så da orker jeg ikke gi ham det. Spesielt ikke når jeg ikke kan prøve klærne på ham, se hvordan de sitter, hvilken størrelse han trenger, om han er fornøyd selv, osv
Florence Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Han er nok mer gira på å handle hvis han har noen med seg som har litt peiling, og hvis han har snakket om å kjøpe nye klær selv så ville jeg satt av en dag hvor dere kan handle sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Er du moren hans liksom? Synes ikke du skal drive å dra han med på en klesbutik som om han er sønnen din. Han kler seg hvordan han vil og ferdig med det. Om han enda ikke har kledd seg pent, så ta et hint. Hva er det med alle damer som skal behandle typen som en slags sønn?! Anonymous poster hash: 162f5...987 1
Maleficenta Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Jeg vet at han ikke liker å få klær i jule-/bursdagsgave, så da orker jeg ikke gi ham det. Spesielt ikke når jeg ikke kan prøve klærne på ham, se hvordan de sitter, hvilken størrelse han trenger, om han er fornøyd selv, osv Går an å bytte..
Timza Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 "Blir du med å handle klær? Jeg skal ha noe nytt undertøy jeg også, så det kan jo bli gøy". Jeg hadde takket ja til den. 2
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #13 Skrevet 18. september 2015 Er du moren hans liksom? Synes ikke du skal drive å dra han med på en klesbutik som om han er sønnen din. Han kler seg hvordan han vil og ferdig med det. Om han enda ikke har kledd seg pent, så ta et hint. Hva er det med alle damer som skal behandle typen som en slags sønn?! Anonymous poster hash: 162f5...987 Jeg har da vel aldri tenkt å "dra han med på en klesbutikk"? Han sier selv at han føler seg best i jeans og ordentlige klær, men at han ikke liker å shoppe(spesielt ikke alene) eller greier å finne klær som passer ham. Jeg har tenkte å hjelpe ham med noe han syns er vanskelig, og noe han selv snakker om. Han har bare lett for å utsette ting.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Vil ikke bli en overkontrollerende kjæreste, som bestemmer hva typen går i, men Det har du visst allerede blitt. La han gå i hva han liker. Legg deg ikke opp i det. Er tøyet for skittent for deg, så kan det vaskes litt oftere. Anonymous poster hash: dbb6c...774
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2015 Det har du visst allerede blitt. La han gå i hva han liker. Legg deg ikke opp i det. Er tøyet for skittent for deg, så kan det vaskes litt oftere. Anonymous poster hash: dbb6c...774 Og du mener at jeg er overkontrollerende hvis jeg kjøper klær med ham når han sårt trenger det, men ikke hvis jeg passer på om han har husket å vaske buksa si?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #16 Skrevet 18. september 2015 Hva jobber denne joggebukse-fyren med ? Kler han seg aldri opp for jobb?Anonymous poster hash: e6226...246
Maleficenta Skrevet 18. september 2015 #17 Skrevet 18. september 2015 Det har du visst allerede blitt. La han gå i hva han liker. Legg deg ikke opp i det. Er tøyet for skittent for deg, så kan det vaskes litt oftere. Anonymous poster hash: dbb6c...774 Mannen har jo selv sagt han trenger klær men han hater å shoppe. Da burde han heller gitt ts kortet sitt og sagt. Kjøp klær for meg... da slipper jo han.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #18 Skrevet 18. september 2015 Hadde du synes det var koselig om typen din dro deg med til frisøren fordi han synes du var så stygg på håret? Eller på parfymeriet fordi han synes du sminket deg så stygt? Anonymous poster hash: 156ae...669
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #19 Skrevet 18. september 2015 Hva jobber denne joggebukse-fyren med ? Kler han seg aldri opp for jobb?Anonymous poster hash: e6226...246 Har jobbuniform
fullkornspasta Skrevet 18. september 2015 Forfatter #20 Skrevet 18. september 2015 (endret) Hadde du synes det var koselig om typen din dro deg med til frisøren fordi han synes du var så stygg på håret? Eller på parfymeriet fordi han synes du sminket deg så stygt? Anonymous poster hash: 156ae...669 Hvis kjæresten min var veldig interessert i sminke og hår, og jeg nevnte flere ganger for ham at jeg rett og slett ikke greier å finne den perfekte foundationen som matcher min hudtone, og han dro meg med på parfymeriet, så ja, jeg hadde blitt glad for at han brukte tid på å hjelpe meg med noe jeg ikke får til. På lik linje med at han hjelper meg med bilen, kjører den på bilvask, at han hjelper meg med studieoppgaver og diverse ting Endret 18. september 2015 av fullkornspasta 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå