Gå til innhold

The Balm -bahama mama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere dette til? Den fungerer best som kontur til meg, men som solpudder synes jeg der ser oransje/falsk ut. Vet den er veldig populær, men siden jeg selv ikke får brukt det til solpudder, hva gjør dere?

Anonymous poster hash: d1d8c...911
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har brukt den langs kinnbena et par ganger, men fikk kviser av den så bruker den ikke mer

Endret av fresia
Skrevet

OK, men hvorfor er det ikke flere som bruker den som solpudder, blir den oransje-aktig hos dere også? Ser jo brun og fin ut uten hint til oransje.

Skrevet

OK, men hvorfor er det ikke flere som bruker den som solpudder, blir den oransje-aktig hos dere også? Ser jo brun og fin ut uten hint til oransje.

Den blir ikke oransje på meg.

Anonymous poster hash: 7c985...033

Skrevet

Jeg bruker den som øyenskygge noen ganger, og solpudder.

Skrevet

Bruker den som solpudder. For meg er dette det eneste solpudderet som ikke blir oransje på meg, men faktisk "brunt" :)

Anonymous poster hash: 350ce...da6
Skrevet

Jeg bruker det som solpudder. Elsker det pudderet. Blir ikke oransje her ivertfall.

Anonymous poster hash: 0aa32...bcf
Skrevet

Den er nøytral lys brun uten shimmer og orange.   Men det er lite som skal til, bruk den sparsommelig. 

Skrevet

Ok, kanskje bare meg da. På alle bilder jeg tar hvor jeg bruker det som solpudder ser jeg utpreget oransje ut, men det skjer ikke med bare litt som kontur. Kan det være blandingsforholdet med foundation da kanskje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...