AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Vurderer å kjøpe en halvdyr vare, hvordan kan jeg sikre at jeg får varen jeg betaler for?Anonymous poster hash: de3f0...d21
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 OPPAnonymous poster hash: de3f0...d21
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Hva er en halvdyr vare? Gå og hent og betale når du ser og henter varen.Anonymous poster hash: c3b59...e74
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Hva hvis jeg betaler og ikke får varen, kan vedkommende fengsles?Anonymous poster hash: de3f0...d21
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Hva hvis jeg betaler og ikke får varen, kan vedkommende fengsles?Anonymous poster hash: de3f0...d21 Hvor gammel er du? Man fengsler ikke folk for småtterier i Norge. Du må enten stole på vedkommende eller finne deg et annet sted å handle enn finn. Anonymous poster hash: c3b59...e74 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Hvor gammel er du? Man fengsler ikke folk for småtterier i Norge. Du må enten stole på vedkommende eller finne deg et annet sted å handle enn finn. Anonymous poster hash: c3b59...e74 Vet du at det er straffbart å svindle folk? På finn selges også varer som koster over 1000kr, mener du at man skal være "voksen" og tenke at jajjamennsan, der fikk'n seg noen lettjente penger gett, den svindlærn! :) ?? Idiot.Anonymous poster hash: de3f0...d21
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Bruk Finn.nos eget betalingsssystem. Anonymous poster hash: 48915...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Vet du at det er straffbart å svindle folk? På finn selges også varer som koster over 1000kr, mener du at man skal være "voksen" og tenke at jajjamennsan, der fikk'n seg noen lettjente penger gett, den svindlærn! :) ?? Idiot.Anonymous poster hash: de3f0...d21 [/0quote] Det er 18 år grense ror å handle på nettet, det gjelder også på finn. Mistenker du svindel, så lar du ganske enkelt være å handle på finn. Har du fulgt bittelitt med med hensyn til hvilke saker politiet bruker resurser på, så vet du at småsvindlere, butikktyver og mange andre saker ikke blir prioritert av resurshensyn hos politiet. Skal noen fengsles, så må der en rettskraftig dom til, først, noe som er en meget lang og resurskrevende prosess. Jeg har handlet mye på finn. Både solgt og kjøpt. (Og gitt bort/fått). Aldri har det vært noe tull. Men jeg sikrer meg med skriftlige avtalervia sms/epost, slik at jeg eventuelt kan ta ut forliksklage mot en svinder om jeg skulle være uheldig. Ellers sender jeg og mottar i postoppkrav dersom varen koster mer enn 500 kroner og jeg ikke kan hente og betale samtidig. Det samme gjør jeg når jeg sender. Sunt bondevett hjelper lenge. Men som sagt før, er du skeptisk, så finn degandre handlesteder enn finn. Anonymous poster hash: c3b59...e74 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå