AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Jeg er nettopp blitt 18, og har til nå holdt meg til rusbrus og tik tak/kalinka22 på fest... Hadde kyssesyken for en stund siden (frisk nå), og har derfor ikke smakt ting av andre, men nå som jeg er gammel nok til å kjøpe selv har jeg lyst å teste markedet litt mer. Synes bacardi mojito ser veldig godt ut, men har hørt at det blir litt sterkt alene. Hva kan den evt blandes ut med? Noen andre forslag til hva jeg kan kjøpe og hva det kan blandes med? Anonymous poster hash: bd136...bb4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Hjelpes. Anonymous poster hash: 4f5f5...881 2
maskineple Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg er nettopp blitt 18, og har til nå holdt meg til rusbrus og tik tak/kalinka22 på fest... Hadde kyssesyken for en stund siden (frisk nå), og har derfor ikke smakt ting av andre, men nå som jeg er gammel nok til å kjøpe selv har jeg lyst å teste markedet litt mer. Synes bacardi mojito ser veldig godt ut, men har hørt at det blir litt sterkt alene. Hva kan den evt blandes ut med? Noen andre forslag til hva jeg kan kjøpe og hva det kan blandes med? Anonymous poster hash: bd136...bb4 alkis. Hold deg til Fanta og øl. Det er best. Endret 18. september 2015 av maskineple
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Dette er grunnen til at jeg valgte å forbli anonym... Ingen som faktisk vil hjelpe? Anonymous poster hash: bd136...bb4
nordpedant Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Dette er grunnen til at jeg valgte å forbli anonym... Ingen som faktisk vil hjelpe? Anonymous poster hash: bd136...bb4 Jeg har erfart at folk på din alder sjelden synes det er skikkelig fælt med Bacardi Razz og Sprite eller 7up. Bruk mye is. Det ligger forøvrig på 32,5 prosent alkohol, og er i så måte litt greiere enn 40 prosent-sprit. Det er egentlig ikke så viktig hvor sterk sprit du bruker, det viktige er blandingsforholdet, og hvor fort du drikker. Om du uten videre blander likt med Kalinka 22 og sterksprit vil du ha en dårlig kveld. Du vil bli drita full, du vil ikke ha kontroll over deg selv, og du vil kaste opp. Prøv derfor å drikke i et moderat tempo, det er ikke om å gjøre å bli maksimalt sprut dritings. Det er det bare shitkids som tror. Nevner dette som en generell formaning. For veldig mange år siden var jeg i samme situasjon som deg. Og jeg husker fortsatt.
Kragebein Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Tråden stenges ettersom det spørres etter: Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd av norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg