Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #1 Del Skrevet 18. september 2015 Da er det klart at det blir en ny sesong til 2016 http://www.vg.no/rampelys/tv/idol/her-er-aarets-idol-dommere/a/23526594/ Hva synes dere om dommerne? Jeg hadde blitt lei av de alle utenom Gunnar så jeg er happy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Del Skrevet 18. september 2015 Da er det klart at det blir en ny sesong til 2016 http://www.vg.no/rampelys/tv/idol/her-er-aarets-idol-dommere/a/23526594/ Hva synes dere om dommerne? Jeg hadde blitt lei av de alle utenom Gunnar så jeg er happy Jeg kunne umulig ha brydd meg mindre. Jeg skal i alle fall ikke se på dette tullet.... Anonymous poster hash: 35973...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #3 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg kunne umulig ha brydd meg mindre. Jeg skal i alle fall ikke se på dette tullet.... Anonymous poster hash: 35973...875 Så hvorfor kommenterer du her da? Endret 18. september 2015 av Jacklost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 18. september 2015 #4 Del Skrevet 18. september 2015 Å, herregud! Jeg gleder meg sånn til å se Vinni! Ser så godt som aldri på Idol, men nå må jeg jo nesten det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #5 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg håper ikke dem lager en ny sesong av Idol Junior 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg håper ikke dem lager en ny sesong av Idol Junior Hvorfor? Om du ikke liker det er det jo bare å la være å se på. Anonymous poster hash: 0aafa...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #7 Del Skrevet 18. september 2015 Hvorfor? Om du ikke liker det er det jo bare å la være å se på. Anonymous poster hash: 0aafa...3f1 Men det er ikke bra for de små barna å gå igjennom alt dette :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 18. september 2015 #8 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #9 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg savner Tor Milde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. september 2015 #10 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg synes det er en spennende sammensetning. Har gjerne villet se mer av Ina som alltid er i bakgrunnen. Veldig interessant med en musikkanmelder også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2015 #11 Del Skrevet 18. september 2015 Ina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. september 2015 #12 Del Skrevet 18. september 2015 Ina Ina Wroldsen. Vokalist i Ask Embla, gitt ut et par sanger solo og har skrevet en haug med låter for diverse artister som Shontelle (impossible), Britney Spears, Tone Damli, Pussycat dolls, The Saturdays, Mel C, One direction, Inna, Shakira ++ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 20. september 2015 #13 Del Skrevet 20. september 2015 Ina Wroldsen. Vokalist i Ask Embla, gitt ut et par sanger solo og har skrevet en haug med låter for diverse artister som Shontelle (impossible), Britney Spears, Tone Damli, Pussycat dolls, The Saturdays, Mel C, One direction, Inna, Shakira ++ Tror hun kan bli veldig bra å ha med! Foruten om den episoden på Senkveld, hvor hun virka helt bøttefjern, så tror jeg hun har bunnsolid kompetanse og talent til å virkelig plukke ut gode talenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 20. september 2015 #14 Del Skrevet 20. september 2015 Ina virker alltid fjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 20. september 2015 #15 Del Skrevet 20. september 2015 Hva synes dere om dommerne? Jeg hadde blitt lei av de alle utenom Gunnar så jeg er happy Jeg syns det er bra at de har byttet ut dommerne med noen nye. Jeg skulle ønske også Gunnar hadde blitt byttet ut fordi han har vært med i flere sesonger, og jeg er lei ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå