Gå til innhold

Sjekking når man ikke er så sinnsykt pen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 19 år her, som lure på dette å sjekke opp/komme i kontakt med menn når man ikke akkurat ser ut som Jennifer Aniston?

Jeg er ikke superslank, men er heller ikke feit. Ikke verdens vakreste ansikt, bruker noe sminke, men er begrenset hva det kan skjule/framheve.

Hadde jeg bare vært ute etter sex kunne jeg bare tatt han som fortsatt ikke hadde fått napp kl.3 på natta, men er ute etter et forhold.

Så, er det håp? Hvordan burde jeg gå frem?

TS :-)

Anonymous poster hash: 823fc...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke. Menn skal gjerne ha de peneste jentene uavhengig hvordan de selv ser ut. Jeg er 35 men møter på slike holdninger hos voksne menn også. 

Jeg ville slanket meg da, det tror jeg kan øke dine sjanser betraktelig. 

Anonymous poster hash: 8816c...034
  • Liker 4
Skrevet

De aller, aller fleste av oss er ikke "sinnsykt pene", men får det til å funke likevel. Selvfølgelig er det håp, bare være åpen og hyggelig med folk du møter. Med et normalt utseende, som det høres ut som du har, kommer du veldig langt med en bra personlighet.

Anonymous poster hash: 9401b...e45
  • Liker 3
Skrevet

Siden du snakker om tre på natta antar jeg du sjekker på byen. Dropp det. Snakk med folk andre steder. Kvinner synes sånt er creepy, men menn setter pris på det. Da slipper du også å konkurrere med resten av kjøttmarkedet.

Anonymous poster hash: 55caa...142
  • Liker 1
Skrevet

Det finnes menn i din skala også :) 

Som ikke bare ville vært glad for å være med deg: Men som ville forgudet deg og syntes du var verdens peneste.

Men hvordan du skal finne han? Aner ikke! 

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er sikker på at du er my penere enn Jennifer Aniston. Hun er jo tross alt snart 50.

Skrevet

Det finnes menn i din skala også :) 

Som ikke bare ville vært glad for å være med deg: Men som ville forgudet deg og syntes du var verdens peneste.

Men hvordan du skal finne han? Aner ikke!

Jeg prøver å sikte meg inn på menn i min skala, men mange av dem sikter så sinnsykt høyt..

• Liker 3
Skrevet

Jeg er sikker på at du er my penere enn Jennifer Aniston. Hun er jo tross alt snart 50.

Haha :P Det sier vel mer om meg enn om henne..

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å sikte meg inn på menn i min skala, men mange av dem sikter så sinnsykt høyt..

Det er desverre sant. Mange menn sikter ALT for høyt. 

Jeg sliter med det samme selv. Du må nok bare fortsette å være sosial, delta på kurs, aktiviteter, temakvelder og quiz. 

• Liker 2
Skrevet

Menn har en tendens til å overvurdere sitt eget utseende, derfor går de for jenter som er "out of their league." Etterhvert forstår de kanskje ikke at alle kan ha 20-åringen med spretten rumpe og blondt hår. 

Anonymous poster hash: 6e825...08a
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ser stadig stygge mennesker som er kjærester, så jeg kan ikke se at dette skulle være et problem. Faktisk har mange av mine beste venninner fått diagnosen stygg, og de har alle kjærester. Det er ikke slik at det bare er plass til oss roser i romantikkens hage, det også plass til dere tistler.

• Liker 4
Skrevet

Menn har en tendens til å overvurdere sitt eget utseende, derfor går de for jenter som er "out of their league." Etterhvert forstår de kanskje ikke at alle kan ha 20-åringen med spretten rumpe og blondt hår. 

Ditto med jenter.

Anonymous poster hash: 7cbea...ad0

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal menn sikte lavt? Kvinner treffer post-wall i tretti-årene, menn gjør ikke det.

Anonymous poster hash: 0e34b...640

Skrevet

Hvorfor skal menn sikte lavt? Kvinner treffer post-wall i tretti-årene, menn gjør ikke det.

Post-wall?? Er det et ord du har funnet på selv?

Anonymous poster hash: 27320...ef6

• Liker 3
Skrevet

Shiiit, begynner å få dårlig tid jeg da 😁✌🏼️

Skrevet

Det er bare noe dere menn tror.

Menn blir mindre attraktive jo eldre de blir de og.

Anonymous poster hash: 3ff44...1d1

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal menn sikte lavt? Kvinner treffer post-wall i tretti-årene, menn gjør ikke det. Anonymous poster hash: 0e34b...640

Det er ingen automatikk i at eldre menn er sexy. Dere blir mer kvapsete, får mer hår på rare steder, dårligere ereksjon osv.

Anonymous poster hash: 9401b...e45

• Liker 8
Skrevet

Alle kan vel få seg en mann...eller kvinne.

Gid man så mer på personlighet enn bare utseende. Har sett mange pene som ikke klarer å snakke med hverandre fordi de er så forskjellige eller ikke har lignende personlighet. Jeg trodde at man som regel valgte mennesker man passet kjemisk sammen med, og ikke en eller annen fjott bare fordi h*n ser ut som en utenomjordisk vakker skapning.

Jeg er så jævla lei det tåpelige pisspreiket om "skala" som nevnt et par ganger her. Jeg synes at de som trekker frem det ordet tilhører bunnslammet av skalaen siden det er uattraktivt som faen å bruke den.

Enten er man attraktiv eller så er man ikke. Og jeg har aldri vært borti folk som rangerer meg etter et tallsystem. Rangering av mennesker trodde jeg man var over etter apartheid i S.A., men det lever i beste velgående skjønner jeg. :P  Skjems dere ikke? :glare:

Anonymous poster hash: f5e0c...64d
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...